Axel Brown szemszöge
Amint lecsillapodtam és kijutottam a teremből( ÉPSÉGBEN!), egy hívást kaptam egy ismeretlen számtól...
-Axel! 10-kor a szokásos helyen!-szólt az ismeretlen számról hívó.
-Mark! Mi van a számoddal? Nem írt ki!- lepődtem meg
-Nem számít most. Ott leszel?
-Mint mindig-ezzel kinyomtam a hívást
Ezután ma már csak az évnyitó van hátra, így hazamentem aludni, hogy kipihent legyek este 10-re.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
A motorok felbőgtek. Néhány másodperc maradt indulásig. A hangosbemondó harsogott, az időt számlálta. Most is rengetegen fogadtak rám, bár a győzelem ma nem olyan biztos. Itt van egy régi ismerősöm, akivel van még néhány elvarratlan szálunk...-Három, kettő, egy! És a versenyzők elrajtoltak! -hallottam egyre halkabban. A lámpa felvillant. Csak én voltam, a motor és az út.
Az aszfalt porzott a kerekek alatt. A motorok hörögtek körülöttem, mind próbáltak lehagyni. Az éles kanyarokat könnyűszerrel vettem be.
A többi jármű hangja egyre halkabb lett, de egy a nyomomban maradt...
JeffreyGyorsabbnak kell lennem, hogy nagyobb előnyt szerezhessek.
Nehezebb a pálya mint az eddigiek, de meg tudom csinálni. Meg kell tudnom csinálni.
Nem véletlenül illegálisan szervezik ezeket a versenyeket. Itt a nézők fogadnak a versenyzőkre, az utak keskenyek, a kanyarok élesek, piros zászló pedig csak legvégső esetben van. Ide csak az jelentkezik, aki nem fél kockáztatni.
Újabb kanyar. Érzem, hogy a nyomomban van. A következő kanyar előtt mellém kerül.
Ha nem veszem be jól az ívet, le fog hagyni. Csak maradj nyugodt. Menni fogMegelőzött, már a 3. kör alatt vezet, én pedig lemaradtam. Nem hagyhatom, hogy messzebb kerüljön. Nagyobb fokozatra kell kapcsolnom
Rossz ívben kanyarodik, itt az esély!Meg is ragadtam, leelőztem, már csak így kéne maradni.
Négy körön àt megint én vezetek, de szorosan a nyomomban van végig. Néha mellém kerül, de nem sikerült átvennie a vezetést. Egész idáig.
10. Kör, a verseny felénél tartunk, én pedig megint a második helyre kerültem. Az idő olyan gyorsan telik, mintha az is versenyezne.
A kanyarokat sorra vettem be, míg végül sikerült elég közel kerülnöm Jeffrey motorjához.
16. Kör. Megint én vezetek. Öt kör van hátra. Összeszedettnek kell maradnom!Az utolsó 3 körnél tartunk. Egymás mellett haladunk, nem tudok több ideig Jeffrey elé kerülni. Nem hagyhatom hogy győzzön.
Két kör van hátra. Ő vezet, én pedig kezdek egyre stresszesebb lenni. Le kell nyugodnom, másképp nem nyerhetek.
Az utolsó kör. Szedd össze magad! Közel vagy, nem tud legyőzni.
Én vezetek. Utolsó kanyaroknál tartunk. Minden rajtam múlik.Néhány méter van hátra, és egy kevés előnyöm van. Meg lesz! Húzz bele!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Megcsináltam. Nyertem! Újra legyőztem őt.
A nézők kiáltoznak, tapsolnak, én pedig lelassítva intek nekik.
A többi versenyző is célba ér, így lassan elhagyom a pályát.Kiérve körbevesznek az ismerős alakok. Legtöbbel kezet fogok, valaki hátba vereget. Az utóbbi jó barátom, Mark volt. Pisis korunk óta ismerjük egymást, aztán ez az ismeretség végül barátságba fordult. Bár már nem beszélünk annyit mint régen, de mindig ott van a pálya szélén ha versenyzek, és ő is szokta velem közölni az időpontokat, mivel tudja hogy én úgysem nézem őket. Plusz mivel közelebbről ismeri a verseny szervezőit, így ő is kap tájékoztatást.
-Nagy voltál haver!-szólalt meg végül-Megdöntötted a saját rekordodat! És nem utolsó sorban legyőzted újra Jeffrey-t! -halkította le egy kicsit a hangját az utolsó mondatnál. Ő az egyetlen kívülálló aki ismeri a történetet.- Van még egy órád az ünneplés kezdetéig. A Disco Diamond-nál találkozunk!
Már szokássá vált, hogy a győzelmenet egy bulizóhelyen ünnepeljük meg. Mindig más helyet választunk, így megjárjuk az összeset. (Na nem mintha olyan keveset ismernénk) Ma a Disco Diamond van soron. Bár jelenleg csak arra vágyom, hogy hazaérjek és átvegyem a motoros ruhát, ezt nem hagyom ki.
■■■■■■■■■■■■■
Nagy nehezen, de meghoztam a következő részt. Eléggé megszenvedtem vele, de sok erőt adott az a 2 komment amit kaptam, hogy van, aki várja a folytatást. (Valamint egy kis segítséget, véleményt is kaptam, amit nagyon köszönök)
Hamarosan hozom az új fejezetet Daisy szemszögéből, és kiderül mit eszeltek ki.
Élvezzétek a nyarat amíg lehet!🌸HFlowerke🌸
ESTÁS LEYENDO
Miért pont Ő? [BEFEJEZETLEN]
RomanceDaisy Brooks egy átlagos lány, egy átlagos sportiskolában. Napjai nyugodtan telnek, egészen addig, míg az új tanáruk fenekestül fel nem forgatja életét. Axel Brown most kezdi pályafutását tanárként. Élete a sport, és minden ami hozzá kapcsolódik. De...