Κεφάλαιο 35

17 3 0
                                    


Το σχολείο τελείωσε γρήγορα. Ήταν τελευταία μέρα αλλά φαινόταν ίδια με τις άλλες. Περάσαμε ωραία έτσι και αλλιώς δεν κάναμε μάθημα.
Ο Luke με έφερε σπίτι και ως συνήθως οι γονείς μου άρχισαν τις ερωτήσεις.
Δεν έδωσα σημασία και πήγα πάνω να κάνω μπάνιο και να βρω ρούχα για το απόγευμα.
Κατέβηκα κάτω για να φαω μεσημεριανό.

Nick- Θα μας πεις ποιος είναι? Μπορείς να μας εμπιστευτείς.
Jo- Μπαμπά σου είπα. Είναι φίλος μου. Δεν είναι το αγορι μου ούτε τρέχει κάτι. Τα είχα εδώ και 2μηνες που σας είχα πει με τον αδελφό του αλλά χωρίσαμε.
Sandra- Γιατί χωρισατε? Αφού ήταν καλό παιδί και τα πηγαίνατε καλά.
Jo- Απλά δεν τεριαζαμε μαμά. Αφήστε με να φαω τώρα.
Nick- Πάντως να μας λες ότι σε απασχολεί και ότι συμβαίνει.
Jo- Εντάξει μπαμπά.

Παρόλο που οι γονεις μου δουλεύουν δεν έχουμε πολλά προβλήματα μεταξύ μας. Είμαστε αγαπημένοι και προστατευτηκοι.
Είμαι το κορίτσι του μπαμπά πιο πολύ γιατί είμαστε πιο κοντά. Η Georgina είναι με την μαμά. Δεν ξεχωρίζουμε ο ένας τον άλλον αλλά αν χωριζομασταν σε ομάδες θα πήγαινα με τον μπαμπά.

Jο- Δεν μου είπατε. Τι εγινε και ήρθατε τόσο νωρίς σήμερα?
Sandra- Άλλαξαν τα ωράρια μας και τώρα θα μπορούμε να τρώμε πάντα σαν οικογένεια. Θα δουλεύουμε βράδυ με πρωί και όταν θες θα πηγαίνουμε βόλτες όλοι μαζί.
Jο- Μαμά να σου θυμίσω ότι την άλλη εβδομάδα γράφω πανελλήνιες. Αν σπουδάσω δεν θα μπορούμε να βγαίνουμε βόλτες. Όμως ακόμα και αυτήν την εβδομάδα θα ήθελα να την περάσουμε μαζί!

Στεναχωριεμαι στην σκέψη ότι θα φύγω από το σπίτι και θα βλέπω τους γονείς μου 5 φορές τον χρόνο. Όμως αυτή την στεναχώρια μπορούν να μου την διορθώσουν τα παιδιά αν περάσουμε έστω και δύο από εμάς στην ίδια πόλη.
Εγώ και η Kate θέλουμε να πάμε και οι δυο στην ίδια σχολή. Ας ελπίζουμε πως θα περάσουμε.
Μόλις τελείωσα το φαγητό ανέβηκα στο δωμάτιο και ξαπλωσα. Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν το βλέμμα και το φιλί του Luke. Δεν έχω βγάλει αυτήν την σκεψη από το μυαλό μου.

" Το βραδυ "

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άρχισα να ετοιμάζομαι. Ήταν λίγο νωρίς αλλά ο Luke είπε ότι θα έρθει να με πάρει.
Κατέβηκα τις σκάλες και καθισα στον καναπέ απέναντι από τους γονείς μου.

Nick- Που πας?
Jo- Θα πάμε σε λίγο όλο το σχολείο στην παραλία γιατί είναι η τελευταία μέρα και θα κάνουμε πάρτι.
Sandra- Καλά να περάσετε. Να προσέχεις.
Jo- Ναι!
Nick- Με ποιον θα πας?
Jo- Θα έρθει να με πάρει ο Luke. Μην αρχίσεις όμως πάλι. Με μισο μάτι το κοιτάς το παιδί.
Nick- Συνεχίζω να θέλω να τον γνωρίσω. Φερ' τον μια μέρα να τον γνωρίσουμε.
Jo- Ναι μπαμπά σιγουρα, τον ειρωνευτηκα λίγο.

Αφού τελειώσαμε την συζήτηση πήγα να πάρω λεφτά. Βγήκα από την πόρτα και είδα τον Luke να με περιμένει. Ο μπαμπάς μου στεκόταν από πίσω μου και τον κοιτούσε.

Jo- Μπαμπά πάνε μέσα.
Nick- Luke έλα λίγο να σου πω.

Ωχχ θεέ μου τι θα πει πάλι?.

Luke- Γειά σας κύριε Nick.
Nick- Γειά σου. Να σε πω. Τώρα που θα πάτε εκεί να την προσέχεις έτσι? Σε εμπιστεύομαι.
Luke- Φυσικά κύριε Nick.
Nick- Nick σκέτο.
Luke- Εντάξει.

Αφού τελείωσαν την συζητήση τους χαιρέτησα και φύγαμε.

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyWhere stories live. Discover now