Була дівчина на ім'я Ніколь. У неї було довге русе волосся з білими прядками по боках. Характер у неї був різкий з легка вогняний, але в основному спокійний. Але її очі, вони різного кольору одне голубе а інше зелене, так було ще з дитинства.
Навчалась вона у вищому навчальному закладі университету, закінчувала 3-ий курс. Їй було 19 років. Жила вона одна, в своїй квартирі. Підробляла баристою в кафешці. Але завжди мріяла працювати тату мастером, любила тихі спокійні місця, дерева, природу.
~ Пройшло пів року~
Ранок 7:23
Н: знову вставати, сьогодні ж вихідний. Ааа точно сьогодні ж я на новому робочому місці, все треба бігти.
* сніданок був швидким як ніколи вода і одне печиво*
* одягнута вона була так**Макіяж був такий*(зовнішність теж так)
* визвавши таксі вона через 10 хвилин була вже на місці, це був неонововий твюакий маленький заклад червоно-рожеві кольори неона там були по всюди було дуже приємно туди заходити. Дівчину зустрів чоловік накачаний, і руки були всі в тату, чорна футболка його звали Джек (позивне)*
~В тату-слоні~
Д: привіт будемо знайомитись мене звати Джек а тебе як?
Н: мене Ніколь, коли я можу вже працювати?
Д: пару питань ти малюєш?чи можливо малювала колись? Ну ти ж розумієш що як робити?
Н:так я закінчила художню школу, я і зараз малюю. Хід роботи розумію, тренувалась. В мене є пару ескізів які я сама робила, можу показати.
Д: нічого собі молодець, звісно показуй.