Part 1

26 3 0
                                    

FIGYELEM!
AMIT A KÖNYVBEN OLVASOL SOSE PRÓBÁLD KI KERT VESZÉLYES LEHET!

Este van, kb. hajnali 1 lehet. Egy kék szemű, szőke hajú fiúval álmodok de fogalmam sincs ki lehet az. Zajt hallok a konyhából, amire felkelek. Kimentem, hogy megnézzem ki, vagy mi lehet az. A lakótársam láttam még egy üveg borral a kezében.
-Nem mondod komolyan, hogy megint részegre akarod inni magad?
-Hát de...
Kikaptam a kezéből a bort, és öntöttem belőle 2 pohárba.
-Tessék, élj vele boldogan - nyomom a kezébe az egyik poharat.
-Kösz' . Te is iszol, Nem jellemző rád.
-Úgy érzem most segítene.
Miután elfogyasztottuk az italt visszamentünk a szobánkba. Remélem Lucas is aludni fog, és nem megy ki megint inni.
Nagy nehezen elaludtam. Reggel az ébresztő vsörgésére riadtam fel. 6:30.
Fura, hogy ilyen korán feltudtam kelni. Kimentem a fürdőszobába rendbeszedni magam. Lucas ott ült az asztalnál és ette a reggeliét. Felöltöztem és leültem Lucas mellé, hogy én is egyek valamit. 6:45 van és a gimi 10 percre van tőlünk gyalog, szóval még van időnk. Megkajáltunk és látom, hogy Lucas egy Algopyrin-ért nyúl.
-Te mit csinálsz? - kérdezem kicsit aggódóan.
-Beveszek egy gyógyszert mert fáj a fejem.
-Tegnap megint részegre írtad magad miután én elaludtam, igaz?
-Yep
-Ennek nem lesz jó vége ha így folytatod. - mondom idegesen - Attól hogy majdnem minden nap részegre iszod magad, rohadtul nem leszel jobban.
-HAD DÖNTSEM MÁR EL ÉN, HOGY HOGY ÉLEM LE AZ ÉLETEM! - ordítva le a fejem.
-Jól van, nem érdekel. Én indulok. - mondtam, becsaptam magam után az ajtót és elundultam.
Mikor kiérek a panelből meggyújtok egy szál cigit és így megyek tovább. Pont útba szokott esni egy kisbolt, minden reggel bemegyek és veszek egy energia italt vagy egy instant kávét, és folytatom tovább a börtönbe (gimibe) vezető utat. Elég kis városban lakunk, már falunak is lehet mondani. Minden reggel lehet hallani, ahogy az emberek veszekednek. Jókat szoktam rajta nevetni. Beérek a sulihoz, de még csak 7 óra van, ezért bemegyek egyik barátnőmhöz felkelteni.
Eléggé fúj a szél, a szőke, hullámos tincseim az arcomba csapódnak. Megittam a kávét amit vettem, ezért a dobozát kidobom a kukába. Ide értem Kate-hez. Becsengetek és elég fura módon ő is fent van.
-Reggelt' - kiabálom oda.
-Jó reggelt! - kiabálja vissza a barna hajú lány, eléggé fáradtas hangon.
-Beengedsz, vagy még bámuljuk egymást egy ideig?
-Jah, persze - neveti el magát.
Bent leülök az ágya szélére és elkezdünk beszélgetni.
-Tiszta kócos a hajad - emlékeztet Kate.
-Jah, az lehet. Nem volt időm fésülködni, mert összevesztem Lucassal, és olyan ideges voltam, hogy inkább elindultam mielőtt elfajulnak a dolgok.
Kate elkezdte kifésülni a kb. derékig érő szőke hajam, aztán leül velem szembe és egymás szemébe nézünk.
-Még mindig szép szemed van. A világoskék és a világoszöld keveredik. Ez ihletet adott egy festményhez.
-Ó, tényleg. Festettél azóta valamit?
-Persze. - és megmutat egy bazinagy festményt rólam.
-Wow bro, kb. 3 napja voltam itt utoljára és ezt festetted?! Minden tiszteletem a tiéd.
-Köszi, de nem volt nehéz. Csak azért lett jó, mert túl szép az ember akit festettem - dobja a bókokat.
-Jah, jó ocsmány - nevetem el magam.
-Na kuss annak az önbizalomhiányos szádnak. - szid le.
-Igenis asszonyom! - engedelmeskedek.
-Na azért. De indulni kéne, mert 7:30 van és 45-re ott kell lenni a suliban.
-Ó basszus, akkor siessünk!
Kb. 2 perc késéssel beértünk biosz órára.
-Emma, azonnal vedd le a csukját q fejedről! Eltakarja a cuki pofikád - mondja a tanár gúnyosan és fenyegetően.
-Hagyja békén a cuki pofikám. Tudtommal a tanárnő nem pedofil, vagy rosszul tudom? - szólok vissza neki.
-Nincs jogod így beszélni velem! Húzz az igazgatóiba MOST!
-Miért a tanárnőnek van joga egy diákját szexuálisan zaklatni? - próbálom megvédeni magam.
-Azt mondtam húzz az igazgatóiba, mielőtt beírok egy szaktanárit.
Mivel alapból szarul állok bioszból ezért muszáj volt engedelmeskednem, mert nem akarom, hogy még rosszabb legyen az átlagom.
-Igenis tanárnő.
Az igazgatóiba menet elgondolkodtam, hogy miért ilyen köcsög velem Mrs. Margaret. Mindig engem spécizett ki magának, és mindig ilyen paraszt volt velem.
Ide értem az igazgatóihoz, bekopogok és bemegyek.
-Jó reggelt igazgatónő. - köszönök illedelmesen.
-Jaj Emma, megint visszaveszéltél Mrs. Margaretnek?
-Igen...
-Hányszor mondjam, hogy nagyon rossz a tanítói képessége a tanárnőnek, ezért ne feleselj neki vissza, mert úgyis ide küld.
-Akkor miért nem tetszik kirúgni? Látszik rajta, hogy pedofil, rasszista, transz- és homofób is. Szegény Kate-t is mindig cseszteti amiért transz.
-Sajnos nem tudok ellene semmit se tenni, nagyon kevesen jelentkeznek tanár szakra főleg bioszra, ezért nem tudom kirúgni, de megsúgom, már engem is idegesít.
-És most ezért kapok valamit?
-Kéne adjak, és nem kéne kivételeznem veled, de ezt megint lezárom egyszeri alkalomnak de, ha következőnek ideküld, muszáj lesz adjak valamit. Na mars vissza órára.
-Köszönöm igazgatónő!
Távoztam az igazgatóiból és visszamentem a biosz terembe. Mrs. Margaret megint ideges volt, hogy megúsztam és semmit nem kaptam. Biosz óra után lementem a büfében kaját venni. Összefutottam Lucassal de levegőnek nézett. Leültem egy tetszőleges padhoz ahol elkezdtem enni a szendvicset amit vettem, és folytattam a fanfiction story-t, amit elkezdtem. Mivel az iskola területén tilos dohányozni ezért azt nem tudtam, de még egy instant kávét megittam és mentem be órára. Rajz óra volt, amit nagyon szeretek, mivel az igazgató a rajztanár. Szerintem egyértelmű, hogy imádom az igazgatónőt. A biosz tanárt már kevésbé.
-Kate, Mrs. Margaret szekált míg nem voltam bent?
-Igen, mondta, hogy: Hogy hogy nem védted meg a kis barátnődet? Meg egyéb faszságok.
-A transzfób meg a rasszista kurva anyját. Megkeserítem az életét.
-Nyugi Emma, nem nagy gond. Volt már rosszabb.
-De igenis nagy baj! Nincs joga szekálni téged! Én ki állok melletted.
-Köszönöm
-Alap drágica
Vége a sulinak, indultam haza.
Mikor hazaértem csak az algopyrin-t  láttam összetörve a konyhapulton, és az üres piásüvegeket a földön.
Lucast viszont sehol sem találtam. Próbáltam felhívni de nem vette fel, vissza se írt. Felhívtam a legjobb havernát, de ő se tudta hol van. Írtam a barátnőjének de ő se tudok róla semmit. Ősz van ezért korán sötétedik, szóval nem láttam értelmét elindulás megkeresni. Hála égnek 10 perc múlva hazaért.
-HOL AZ ISTEN BÜDÖS FASZÁBAN VOLTÁL? TUDOD HOGY AGGODTAM? TELEFONOD MINEK VAN?
-Nyugi, lemerült ezért itthon hagytam tölteni. Meg amúgy is csak a Lidlbe mentem bevásárolni.
-ÉS AZ ALGOPYRIN ÖSSZETÖRVE AZ ASZTALON?
-Csak 1 algopyrin volt, ne aggódj.
-CSAK 1? - kiabálok vele - ÉS UGY MENTÉL EL A BOLTBA HOGY RÉSZEG VAGY MEG HOGY TUDATMÓDOSULT ÁLLAPOTBAN VAGY?
-Nem az vagy 2 órával előtte volt. Mikor láttál a suliban, az után jöttem haza. Nem volt kedvem bemenni a többi órára, ezért hazajöttem és hát, unatkoztam.
-MÁSKOR NE CSINÁLJ ILYET!!!
-Mondom, had csináljam már azt az életemmel amit akarok. Nem vagy az anyám.
-DE EZ KURVÁRA VESZÉLYES!
-ÉS TE TUDOD HÁNYSZOR CSINÁLTÁL OLYAT, AMITŐL FÉLTETTELEK?? ABBA NEM GONDOLSZ BELE? Ott alszok Marcusnál. Majd valamikor jövök.
Megszólalni se volt erőm, összerogytam és sírtam. Másnap suliba se mentem, mert csak sírni tudtam. Nem csináltam mást csak ittam, cigiztem és bántottam magam.
Az algopyrin elfogott, a cigis doboz is kiürült és a pia is elfogyott.
Valaki csenget, oda megyek az ajtóhoz és kinyitom. Kate állt velem szemben egy kosár nasival.
-Szia. - köszön kedvesen - Mondta Lucas, hogy összevesztetek, ezért hoztam a kedvenc nasiaidból.
-Szia. Köszi szépen. Gyere be nyugodtan. Ezek szerint Lucas ment suliba.
-Igen jött. Mi ez a cigi szag? Remélem nem szívtad el az egész dobozt.
-De, mindet elszívtam.
Kate hirtelen megölelt. A barna tincsei hozzáértek az arcomhoz és csikozték azt. Kb. 2 percig sírtam a vállán.
Elkezdtúnk beszélgetni, és mire észbe kaptunk beesteledett.
Kate úgy döntött nálam alszik. Adtam neki pizsamát és lefeküdtünk aludni, azonban az én szememre nem jött álom. Csak nyomkodjuk a telóm, mikor instán rámírt egy srác. Ash-nek hívják. Visszaírtam neki, mivel nem vagyok bunkó.
-Szia. Minden oké? Láttalak pár napja a suliban és nem úgy tűnt mintha minden oké lenne.
-Szia. Persze, minden fasza.
-Tuti? Nem úgy tűnik mintha minden "fasza" lenne.
Úgy látszik már régebb óta követjük egymást instán, de kiderült, hogy  abba a suliba fog járni amibe én. 1 hét múlva jön az osztályunkba.

To be continued...

Who am I? Where stories live. Discover now