Bölüm 16

175 18 3
                                    

Çikolatayı aldım ve Edisin başından aşağı döktüm.
"Ediş ben sana hic tatlı değilsin diyorum ya aha simdi tatlı oldun !!"diyerek guldum.
" Şimdi sende tatlı olacaksın !!"dedi ve bana kollarını açtı .Sarılacaktı bende cikolata kollarından kaçmaya çalışacaktır ki beni tuttu ve kucakladı.

"Şimdi ilimizde tatliyiz " dedi.Guldum ve
" Almila canim çok çikolata çekti ?" dedi ve yaklaşıp dudagimi öptü.Tam o sırada bir ses

"Şuan internete koydum... Bu tatlı sevgilileri herkes gorsun "

Ve kapıdan koşup gitti.
"Edis !! Ya annem görürse ?? Niye yakalamadin ??"

"Bir şey olmaz güzelim "
"Sen sakinsin tabi !! biz sevgili değiliz ..."

"Artik neden olmasın ?? " dedi ve güldü ...Beni kucagina aldı ve banyoya goturdu .

Sıcak suyu açtı ve altına soktu.Sıcak su damlaları vücudumdan akarken bir ses duydum.

"Biri mi geldi??"

"Hayır ben duymadım ."

Dedi ve elini vucudumda gezdirdi.Eli tisortume kaydi ve tisortumu yukarı çekti ve cikariyordu ki bizi izleyen annem gözüme çarptı .

"Çık dışarı !! "
Edis ikiletmeden çıktı gitti.

****************
Birkaç hafta sonra alçım çoktan alınmıştı ve okula başlamıştım bile ... Tabi annem Edisle gorusmememi tembihlemisti ve o iğrenç görüntüden sonra ceza almıştım .Bu yüzden Edis bana yaklaşmaya calissada tersledim ...

Annem gelmeseydi belki sonuçlar kotu olacaktı...Kizlarun yanina gittim ...

"Selam kızlar "
"Selam Almila " dediler ikiside ayni anda .

"Kızım herkes sizi Edisle sevgili sanıyor !!"

"Napiyim .Mert malının suçu ! Söyledim düzeltecek ."

"Tamam .Unutalim .Annemler bu gece yoklar bize geliyorsunuz itiraz iStemem o kadar !! "dedi Erva ..

" Gelemem odevim var !"
"İtiraz istemem dedim .Odevden sonra gel "dedi.

Tamam gibisine basimi salladim.
İkisini öpüp okul kütüphanesi yerine halk kutuphanesi ne gidecektim.Çünkü Edis beni geçen orada yakalamıştı ve ona dayanamıyordum eğer yalniz kalırsam onu affedebilirdim.Bundan korkuyorum ama onunla olmak istiyorum .Onca soylediklerinden sonra affedemezdim.

İnsan sevdiği insan ağzına sıçsa bile bir şey söylemiyor .Ama nefret ettiğin insan tuvalete sicsada insanın kizasi geliyor.

Benimkide böyle bir şey ...

Kütüphaneye geldim ve direk araştırmaya koyuldum.

Beni affet Almila !

Düsunmessem cevapsız kalır !
Dusunmezsem cevapsız kalır!
Edisi dinleme yoksa affedersin yoksa !!

Araştırma bittiğinde herşeyi topladım ve Ervaların evinin yolunu tuttum.

Rüzgar vardı dışarda iyice baharlık montuma sokuldum .

Sonra arkamdan birinin geldiğini hissettim.Başta takılmasamda nereye donsem o da arkamdan geldiğini anladım.

Nefesim hizlanmisti.Tam koşacakken belimden tuttu ve Ayağım yerden kesildi ucuyormuyduk ? İmkânsız ama öyle !!

Onun yüzüne bakmaya korkuyorum.Bir ormanın üstünde ilerliyorduk ve beni aniden ormanın içine o yükseklikten aşağı bıraktı .Yere yapmıştım ve biyerlerimin kırıldığını hisse de biliyordum.

Yakına indi yavaşça ve beni tekmelemeye başladı .
Ağrı içinde inledim.

"Bunu ödeyeceksin seni gerizekali !! "

Kalktım ayağa ve üstüne doğru koşmaya başladım ama kayboldu. Arkamdan ayak sesleri geldi.Saçımı kenara attı ve bıçağı boynuma dayadı.Gittikçe bastırmaya başlayınca cesaretimi toplayıp karnına vurdum.

Ağzından çıkan kanları görmeme rağmen onun suratını göremiyordum .Fırsatı değerlendirerek kaçmaya başladım.Oda peşimdeydi .Yoruluncaya arkama baktım yoktu durup Ervayi aramayi düşündum .Ama çekmiyordu. Tekrar kaçmaya çalışırken kafama darbeyle ağrılar içinde yere düştüm ve yerde kivranmaya başladım .Sonra darbe yüzünden bayıldım .

Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin