|PART 5|

24 3 2
                                    

Čo je to tá pláž...

Zobudila som sa do tmy. Yiipee. Konkretne som na na tvári niečo mala.

Zrazu mi niekto dal z hlavy dole tu latku a mňa osvietilo ostré svetlo.

,,Au"citoslovce my vyšli z úst.

,, Vítam vás na pláži. Miesto bez zábran. Mozes si tu robit co sa ti len zachce, ale máme tu iba tri pravidlá 1. Musíte mat na sebe olavky, predsa len do plaviek asi len ťažko urkijete zbraň. 2. Všetky karty ktoré ste do teraz v hrách získali od teraz patria pláži. 3. Zradci niesu u nas vítaní. Dúfam že ste všetkému porozumeli teraz môžte ísť."

,,Super, to je všetko. A co ak nemám plavky?" Spýtala som sa

,,Neboj hned to jedny dám"týpek sa otočil a zo šuflíka vytiahol nejaké plavky. Dal mi ich do ruku. Samozrejme až po tom ako ma rozviazali.

Vstala som a nejaky ľudia ma odprvadili do mojej izby. Dbere boli bez zámku, posteľ bola veľká, mala som vlastnú kúpeľňu, celkovo som bola spokojná. Obliekla som si plavky, pozrela som sa do zrkadla.
,, Akožeeee, lepšie plavky uz mi fakt nemohli dať."

Necítila som sa vtom komfortne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Necítila som sa vtom komfortne. Pre mňa to bola príliš krátke.ale tak čo. V skrini som našla bielu veľkú košeľu a tak som si ju na seba dala. Aspoň trochu mi to zakryje  telo.

Vyšla som z izby a zišla k bazénu. Úprimne neplánovala som ísť k bazénu, ale tak ked uz som tu. Sadla som si na voľné lehátko. Na druhej strane bazénu si všimnem zaujímavého človeka.
Bol to muz, asi 170cm, dlhe vlasy po ramená zafarbené na bielo a oblečenú mikinu z kapucňou na hlave.

Hneď mi padol do oka. Potom co k nemu prišla žena z dredmi spolu odišli.

Hm to bolo zaujímavé

Čauko kakauko, nova kapitola po dosť dlhej dobe ale co vam poviem škola. Nakoniec som sa rozhodla ze hlavna postava bude zameraná na CHISHIYA. Dúfam že sa kapitolka páči určite nezabudnite hlasovať a napisat nejaký pekný komentár. XOXO 🙈

PSYCHOLOGY-ALICE IN BORDERLAND Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz