Tartışma!

211 10 42
                                    

Planı anlattıktan sonra Hiccup bana korku dolu gözlerle baktı.
"Jack saçmalıyorsun!Bu plan o çocuğa yapılmaz!!"
"Banane!O çocuk daha beni tanımıyor!!!"
"Elif'e neden yardım etmek istiyorsun?!Daha tanışalı bir hafta bile olmadı!!"
"Olsun.Belki ben ona karşı ilgi duyuyorum?"
Tamam ilgi duymuyorum ama yinede o ikisi çıkmamalı.Neden mi?Çünki arkadaşlarımın arasında sadece ben birisiyle çıkmıyorum!Birde Kayra var ama konumuz bu değil!
Hiccup bana ciddi ciddi baktı.
"Senin bir kıza aşık olacağına inanmıyorum.Seveceğine hiç inanmıyorum.İlgi duymak?Jack bu sen değilsin."
"Evet bu ben değilim." dedim.
Hiccup kafasını salladı."Bak ne dedim,bu sen-"
"Ben Jack'in kötü kalpli ikiziyim ve buraya bütün sevgilileri ayırmaya geldim nihahah!!!"
Hiccup kafasını duvara vurmaya başladı.
"Senin.Beynine.Hayranım."
Omzunu tuttum."Daha kötüsünü de diyebilirdim."
"Bunun bir önemi yok.Sen bu beyinle yaşamaya devam edersen dünya batar."
Hiccup kafasını duvara vurmayı kesti.Kolunu tutup onu dışarıya çekiştirdim.
"Hadi!Nico ve Elif'i ayıralım!"
Dışarıya çıktık ve onları aradık.En sonunda Hiccup onları gördü ve bana gösterdi.Nico.Elif'e.Kolunu.Atmış.
Aheyy Aheyy.
Yanlarında birileri daha vardı ama onları pek tanımıyorum.Sadece Rümeysa ve Robin'i tanıyorum,onları da futbol maçında (soyunma kabininde (!)) gizlice öpüşürken yakaladığım zaman tanışmıştık.
Şu anda bütün ilgi odağım Nico.Gözlerimi pörtletip onlara bakmaya başladım.Hiccup bana tokat attı."İyi misin?"
Ona öfkeyle baktım."Ne vuruyon?!"
"Afedersin ama öküzün trene baktığı gibi,bakınca belki beynine bir damla kan düşmüştür diye şaplak attım."
Açıkçası 'beynine bir damla kan düşmüştür.' lafını ilk başta anlamadım.Sonradan jeton düştü.
HANİ BENİMKİ KÖŞELİ YA?!
Gözüm yine onlara kaydı.Yanlarındaki bir kız bana baktı,sonra Elif'e baktı.
Bana ve Hiccup'a 'gel' işareti yaptı,bizde tırsarak yanına gittik.
Kız bizden bir yaş büyük olmalıydı ama ben hiç yaşlanmadığım için (!) bunu önemsemiyorum.
Kız ve yanındaki erkek yanımıza geldi.Kız bizi süzdü,sonra da bize gülümsedi.
"Merhaba 8/A öğrencileri!Siz sanırım Elif'in arkadaşısınız.Ben Annabeth,bu da Percy."
İkisinede dik dik ve boş boş baktım.Hiccup tokalaşmak için elini uzattı.
"Merhaba sizde sanırım 8/D olmalısınız."
Annabeth,Hiccup'un elini tuttu.
"Evet?İsimleriniz neler?" diye sordu Percy.
"Ben Jack." dedim.
"Bende Hiccup."
İkisi birbirine baktı.Sanki gözleriyle konuşuyorlardı.En sonunda Annabeth bize döndü. "Elif'i tanıyor musunuz?"
"Evet." dedim."O benim kız arkadaşım!!"
Hiccup öksürmeye başladı.Öksürürken de "Öhöhöm...dostum....öhöhöm...abartma...ööhöhöhöhöhöhm." dedi.
Percy tek kaşını kaldırmış bana baktı.Annabeth ise gözlerini kısmış bana uyarıda bulunuyordu.En sonunda ne dediğimi fark ettim.
"Ha-hayır!Kız arkada-daşım d-derken o-o-onu kastetmemiştim.Yani arkadaşım.Sevgilim felan değil!!"
Hiccup öksürürken "İyi kurtardın ööhöhöhöhöhöhm." dedi.
Ona dirsek attım ve öksürmeyi kesti.
Birden Elif yanımızda bitti.Yanında da Nico denilen yakışıklı görünmeye çalışan çocuk...
Elif şaşkınlıkla bana sonra da Hiccup'a baktı."Burada ne işiniz var?"
"Naber?" dedim."Takıldığın insanları tanımak istedik de...Çok içki içiyorlar!"
Hiccup beni çekiştirdi."Sen ne haltlar-"
Percy kızgın bir ifadeyle bir adım öne çıktı."Sen ne diyorsun be?!Ne içkisi!!İçki içen sensin!İçki çocuğu!!!!"
Tamam...sanırım bu dediği hiç mantıklı değildi.
"Öyle mi bay Perce?O zaman neden bu kadar saçma konuşuyorsun?!" yine iyi kıvırdım.HANİ BANA ALKIŞ?
Annabeth yanıma geldi.Dur...bu kızın gözleri neden gri....Bismillahiraahmannirrahim.
Elif ellerini iki yana açtı ve durmamız için ortamıza bir çekirge gibi atladı."Durun!Öncelikle,Jack bu kadar kaba olma!Percy,seninde ondan bir farkın yok!"
Percy kollarını birleştirdi."İlk önce o başlattı.Banane!"
Bu çocuk tam bir bebe.Cidden,kim bununla çıkmak ister ki?
Annabeth,Percy'nin kolunu tuttu."Yosun kafa...hadi ama.Aptalca davranmayı kes!Jack senden özür dileyecek,değil mi Jack?!"
Herkes bana baktı.Annabeth yine bana o gri gözlerle bakıyordu.O kızı görmemek için gözlerimi kapamak istiyorum ama bu çok kabaca bir haraket olur.
"Özür mü?Hiç sanmıyorum."
Annabeth tam birşey söyleyecekti ki Elsa,Hans,Merida,Öykü,Melodi ve Kayra tam zamanında geldiler.Elsa bağırarak yanımıza doğru koşmaya başladı.
"Jack!!!Tanrım!!Neler oluyor?!!"
Hepsi koşarak yanıma geldi.Hans diğerlerini süzüyordu.Merida,Hiccup'a sarılmıştı.Melodi'nin ne yaptığını tahmin edebilirsiniz sanırım...
Kayra,Hans'ın kulağına birşeyler fısıldıyordu.Öykü Elsa'nın yanında duruyordu.
Elsa bana ardı ardına soru soruyordu.
"Neler oluyor?Bunlar da kim?Kavga mı ettiniz?İsimleri ne?Neden bizi çağırmadın?Hangi sınıftalar?"
Başıma ağrı girdiğini hissettim.Diğerlerininde başı ağrımış olacak ki kulaklarını kapatmışlardı.
Annabeth "Tanrılarım!!Sus be kızım sus!!" diye bağırdı.Elsa ona döndü ve dişlerini gıcırdattı.
"Sanane çakma sarışın?!"
Percy öfkeyle haykırdı."Çakma sarışın mı?!Çakma sarışın sensin!!Kimse benim sevgilime çakma sarışın diyemez!!"
Hans yerden bir taş aldı ve onu Percy'e attı."Kendini yakışıklı sanma oğlum!Hem Elsa senin sevgilinden daha güzel!"
İlk önce Elsa'ya sonra da Annabeth'e baktım.Bana kalırsa...Annabeth daha güzel.Ama bunu kimseye söylemedim.
Melodi hemen "Gidin başımızdan pislik herifler!" diye bağırdı.Böyle bağırınca bütün bahçedeki insanlar bize baktı.
Nico'nun yanındaki çocuk öne çıktı Melodi'ye bir bakış fırlattı."Buraya gelen kişiler Jack ve Hiccup'tı.Sizin gitmeniz lazım!"
Hiccup yumruklarını sıktı."Burası sizin malınız değil bay ucube!"
"Ucube ha?!" çocuk kollarını sıvadı."Sana ucubeyi şimdi göstereceğim." sarışın çocuk Hiccup'ın üstüne üstüne yürümeye başlayınca panik oldum.Çocuk beni kenara attı ve Hiccup'ın yakasını tuttu."Seni öldüreceğim!" tam ona vuracakken Merida çocuğun tam burnuna yumruğu çaktı.
Çocuk burnunu tuttu ve Merida'ya baktı."Ne yaptığını sanıyorsun?!'
Merida Hiccup'ın önüne geçti ve bir kareteci gibi poz verdi (yumrukları birisini dövmeye hazırdı ve bacakları hafif açıktı.) "Eğer Hiccup'a zarar verirseniz hepinizi teker teker yakarım tamam mı?!"
Kayra gülmeye başladı."Şuna bakın burnu kanıyor!Ne oldu ana kuzusu Merida seni dövdü mü?"
Melodi'de ona katılarak "Anneni aramamızı ister misin?Belki onun bacağına yatıp 'Aneğğğ beğniii dövdüğlerğğğ' diye ağlamak istersin ha?!"
Nico soğuk ve kızgın bir sesle "Yeter!!!!" diye bağırdı.Herkes ona döndü,gerçekten de çok korkunç duruyordu."Sizin derdiniz ne böyle!!!Amacınız ne?!!Neden Will'in burnuna vurdunuz??!"
Rümeysa,Will'in yanına gitti ve ona bir peçete verdi.Will'in eli ve tişörtü kanlar içinde kalmıştı.
"Hiccup'un dövülmesinden iyidir Nico!!" diye bağırdı Merida."Arkadaşlarına biraz terbiye vermeye ne dersin?Hani belki ileride ihtiyaçları felan olur!"
Percy böğürerek "Sizin beyine ihtiyacınız olduğu gibi mi turuncu kafa?!"dedi.
Kimse arkadaşlarımla bu şekilde konuşamazdı.Onlar kim ki ben ve arkadaşlarıma bulaşıyorlar?Şu anda sopam yanımda olsaydı onları dondururdum!
"Ne dedin sen Merida'ya?!" diye bağırdım."Kimse arkadaşlarımla böyle konuşamaz!"
"Yoksa ne yapacaksın beyaz kafa?!"
Beyaz kafa...bunu bana sadece Elsa söyleyebilirdi.O deyince biraz alındım.
"Tavuk kafa! " dedim.
"Yaşlı amca!" dedi.
"Gözlerin kusmuğa benziyor!!" diye bağırdım.
Annabeth cebinden bir sopa çıkardı ve yüzüme (Head Shot!!) vurdu.
"Kimse Percy'le bu şekilde konuşamaz!" diye bağırmayı unutmadı.
Sonra herkes birbirine girdi.
Merida vs Annabeth
Percy vs Ben
Nico vs Hiccup
Kayra vs Rümeysa
Melodi vs Will
Elsa vs Reyna (sanırım ismi buydu.)
Hans vs Robin
Öykü vs Rachel (başka bir turuncu,kıvırcık saçlı kız.)
Dövüş bittiğinde müdürün odasındaydık.Kazananları açıklıyorum;
Merida vs Annabeth =Annabeth✖
Percy vs Ben = Percy✖
Nico vs Hiccup = Hiccup ✔
Kayra vs Rümeysa = Berabere...sanırım.〽
Melodi vs Will = Melodi✔
Elsa vs Reyna = Reyna✖
Hans vs Robin = Robin✖
Öykü vs Rachel = Rachel ✖
(!) Ama herkes zarar görmüştü.Yani hepimiz dövüşürken biryerleri kanamıştı.
YANİ KISACASI HERKES DİSİPLİNLİK OLDU!
Merhaba :3 Bu günlük bu kadar yazdığım için özür dilerim :( Aklıma birşey gelmiyor ve çok acıktım.Gerçekten...Pizza istiyorum.Hamburger de olabilir.

Neyse bu bölümü Elif le birlikte yazdık.Durun Elif'in bir notu varmış.

Elif (bayanfrost) (melezinmelezi)=Öncelikle naber?İkincisi umarım komik olmuştur xdxdxd ksjdjd neyse,BU ARKADAŞLA AYNI MAHALLEDE OTURDUĞUMUZ İÇİN OLUYO BUNLAR (!) HAHAHAHA
Neyse kendinize iyi bakın ve unutmadan.. Zaxxxxxd şsksjsjs sadece şakaydı.Sizi seviyorum.

Mavi Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin