22.

2.9K 73 2
                                    

Zoé:

-Nagyon cukik a csajok hogy gondoltak ránk nem ? - kérdezem a barátnőmet mikor a partra tartottunk.

-De igen, már várom hogy jobban meg ismerjük őket .

-Igen ,én is .

Nagyon dög rajtad ez a fürdőruha ! -dicsérem meg . Mert tényleg nagyon bombán áll rajta . Szőke hajához és zöld szemeihez igazán jól áll ez a fekete fürdőruha. Jó alakja van enyhén barnított bőre.

Köszönöm de te, meg se szólalj! - elnevettem magam , de mivel nem akartam hogy rossz kedve legyen nem válaszoltam . Ő sokkal szebb nálam ,de nem vagyok irigy rá . Szeretem és hálás leszek neki mindíg is hogy a barátnőm .

Megtaláltuk a vízi mentők helyét , de a lányokat nem látjuk sehol .

Addig elfoglaltunk két napágyat, míg nem érkeznek meg .

-Örülök hogy jobban vagy . - mondja Em.

-Igen , én is az éjszaka teljesen le zártam magamban a dolgokat .

-Ezt hogy értsem ?

-Miután elaludtál én nem tudtam, újra és újra az üzenetet olvastam . Gondoltam felhívom Adamat de ki volt kapcsolva a telefonja. Biztos hogy az új nőjével volt elfoglalva.

-Nem hiszem Zoé ! De ha igen akkor haza érkezésünk után vissza költözünk az albiba és folytatjuk az életünket továbbra is férfiak nélkül.

-Én is hasonlót írtam neki .

-Na jól van elég volt a szomorúságból , gyere menjünk valami piáért . - nyújtsa a kezét a barátnőm mikor fel pattan

- Benne vagyok ! - kéz a kézben sétálunk a bárhoz .

-A pultnál Em át dobja a kezét a vállamon és a hajamba puszil ami most is be van fonva parkettába de csak egybe .

-Mit adhatok lányok ? -fordul felénk a pultos srác.

-Két Malibu alma lesz ! -mondom .

A pultos srác el vörösödik mikor elmondtam neki mit kérünk .

-Máris készítem , közben rám kacsint . Én teljesen le fagytam mi ez az állandó kacsintás a férfiaknál . Ráadásul annyira bénán csinálják . Persze egy férfit kivéve.

Em közel hajol és a fülembe súg .

-Figyelj csak ezen nevetni fogsz ! - nem tudtam mire készül .

-Te most tényleg rá kacsintottál a csajomra ? - kérdezi tőle hangosan . A pultos gyerek le sápadt. Nem lehetett tizennyolcnál több . Az arcán fellelhető volt még a pubertás időszak.

-Én, én nem tudtam ! -dadogja a srác .

-Akkor jobb ha csináltatsz egy szemüveget ha azt nem láttad hogy kéz a kézben jöttünk ide és a kezem még most is a barátnőm vállán van . Vagy tán neked bejön a kis srác szerelmem ? -nézett rám Em . De én már alig bírtam vissza fojtani a nevetésem .

- Nem dehogyis én téged kívánlak édes . - adtam alá a lovat .

-Akkor jó . - adott egy szájra puszit Em . -tudtam ez csak a játék része .

-Látod nem kell neki a vékonyka tested . -vágja a srác képébe . De szerintem ő nem is hallja mert olyan zavarba lett , gondolom a puszi végett. Aztán csak sikerült megszólalnia.

-Ne haragudjanak hölgyeim a kellemetlenségért az italukat én álom , remélem nincs harag .

Én itt már tényleg alig bírtam vissza tartani a nevetést ezért köhögtem egyet .

Az ördög markábanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz