EVETEVETEVET SONUNDA YAZIYORUM BU FİCİ HEP AKLIMDAYDI AMA HİCBİRZAMAN GOTUM YEMİYORDU UMARIM BEGENİRSİNİZ SİZİ SEVİYORUM
BU FİCİMİZ Justin bieber-Love me şarkısından esinlenmiş bir fictir seveceğinizi düşünüyorum🤗🤗
•
Evet,oradaydı işte garip bir şekilde yine gözlerim onu bulmuştu sebebini anlayamıyordum ama ne zaman nereye baksam gözlerim ilk onu görüyordu .Sanırım bu ara onu çok fazla görüp düşündüğümdendi,evet kesinlikle sebebi buydu başka ne ola bilirdi ki zaten.Her zaman ki gibi arkadaşlarının yanında melek gibi parlıyordu. Bu bir iltifat degil gerçekten de giydiği kıyafetler ve mavi saçları ile tıpkı bir meleği andırıyordu.Konuşurken kullandığı el haraketleri ve mimikleri ise onu çocuksu bulmamın sebeblerinden bir kaç tanesiydi.
"Jeon beni dinliyormusun?"Eun-woo'nun sesini duymamla ona döndüm."Evet elbette sen haklısın sevgilim yolda yürürken Hoseok'a çelme takarak onu düşürmeye çalışırken onun yerine senin düşmen tabikide onun yanlışı değilmi?" Diyerek cevapladım onu alaya almama sinirlendi ve koluma vurdu eliyle. Gülerek sevgilimi kucağıma çektim "hadi ama o adi herif beni çok kötü düşürdü ve hala kolum ağrıyor" diyerek mızmızlanması üzerine koluna öpücük bırakdım.
Bu sırada bir mırıldanma duyduğumdaysa gözüm arkadaşlarıma kaydı . Onlarsa sevgilimi ve haraketlerini sevmedikleri için ona yargılayıcı bakışlar atıyorlardı . Yoongi bu duruma sessiz kalmayarak mırıldandı"Sarı çocuğun sesini duymayı bile bunun sesini duymaya tercih ederim" Diyerek nefret etdiği'?' çocuğa atıfda bulunarak mırıldandı.Mırıltısını tek ben duymadığımdan Eun-woo ona kötü bakışlar atıyordu kucağımda ama Yoongiden korktuğu için sesini çıkaramıyordu tabiki. Olanları görmezden gelerek konuştum.
"Son dersi bekleyemem , bu dersten sonraki derslere katılmayacağım" dediğimde "Jungkook zaten son yılımız ve sen tüm sene ya ilk iki derse giriyorsun yada hiç girmiyorsun . Artık hocalar bile yoklama alırken senin gelmediğini bilerek ismini atlıyorlar" Namjoonun sesini duymamla kafamı ona çevirerek dediklerini dinliyordum . Eun-woo bana gerek kalmadan cevapladı Namjoon'u "Zaten girmesine gerek yok ki, nede olsa tüm dersleri katılmadanda sınavda tüm soruları rahat bir şekilde cevaplıyor" haklıydı ama bilmediği şey çalışmadan değil sadece onlardan çok daha önce o konular üzerinde çalıştığım için bildiğimden rahat bir şekilde cevaplıyordum ama bunu onların bilmesine gerek yoktu şuanlık.
"Bunun sözlerine katılmak gibi olmasında haklı yani" diyerek Yoongi'de fikrini bildirdi.Onları cevapsız bırakarak Eun-woo'yu kucağımdan indirip yanıma bırakarak ayaklandım ve sınıfa doğru yürümeye başladım onlarsa arkamdan seslenseler bile cevap vermeğe üşendiğimden dönüp bakmadım.Kolidorda köşeyi dönmek üzereyken birinin bana çarpmasıyla durakladım.Düşmek üzere olan kişinin elleri kollarıma sahiplik ederken yüzüne baktım ve afallayarak bakan melek çocuğun yüzüyle dondum kaldım .Ne diyeceğimi bilemediğim için susdum. Yüzünü kaldırarak geri çekildi hemen."Kusura bakmayın geldiğinizi göremedim" diyerek özür diledi bense o an onun esmer ve güzel yüzünü incelediğim için dediğini çok geç anlayarak "Sorun değil" dedim, daha doğrusu diye bildim çünki yüzü o kadar güzel ve kusursuzdu ki bakan dönüp bir daha bakardı.Sıradan kahve rengi gözler nasıl bu kadar güzel gelebilir di ki gözüme?
Cevabımdan sonra gülümseyerek yana kaydı geçe bilmek için tekrardan başını eğerek yanımdan geçti ve gitti rüzgar gibi.Aklım hala bana bakarken ki güzel gözlerindeydi.Buda neydi şimdi? neden onun gitmesinin üzerinden iki dakika sonra hala daha oradan ayrılamıyordum.
Birinin koluma dokunmasıyla sanki uykudan uyanmış gibi hiss ederek kafamı çevirdim elin sahibine "Sevgilim iyi misin? Bugun çok fazla dalgınsın" Eun-woo'nun bana sarılırken sorduğu sözleri bile doğru düzgün anlayamamıştım.Çok garipdi çocuğun yüzünde büyüleyici bir şey vardı ve aklıma geldikce garip hiss ediyordum halbuki sıradan esmer güzeli bir erkekti yanlızca.Sınıfa yürürken bir yandanda düşünüyordum aklımı kurcalayan ne diye. Sonraysa cevap bulamayarak boş verdim ve sınıfa girdim.
•
EVET İLK BÖLÜMÜ ÇOK UZATMAK İSTEMEDİM
Diğer bölümden itirbaren hikayeyi taeden dinleyeceğiz lütfen bana beğendiğinizi söyleyin😭 atıp atmamak konusunda çok kararsızdım imdattt ha birdeeeeeTaehyungun bu şekilde gözüktüğünü düşünerek bir daha okursanız inanın baka Jeonumuza hak verirdinizz🤗🤗
Bakışına öldüğümüzde bu bölümde bu şekildeydi🫢🫢
SİZİ SEVİYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ💗