ცხრა სააᲗზე მაᲦვიᲫარამ დარეკა და ამჯერად Ძალიან მიხაროდა, რადგან ვიცოდი რომ ეს სკოლის ბოლო დᲦე იყო. საᲨინელი მეექვსე კლასის ბოლო დᲦე, როცა უკვე Თავს დიდ "teenager girl"- ად ვგრᲫნობდი. არადა სულაც არვიყავი, ჯერ მხოლოდ 12წლის ვიყავი.. ვერ ვხვდებოდი მაᲨინ ვერაფერს, მხოლოდ გარᲗობის და "teen romance"-ის სურვილი მქონდა.
ახლა ვხვდები რატომაც მეზიზᲦება 6-დან 12-წლამდე მოზარდი ბავᲨვები. ვერაფერს ხვდებიან, ცხოვრება საუკეᲗესო რამ ჰგონიაᲗ. " დიდები რომ გავხდებიᲗ ერᲗად ვიცხოვროდ დიდ სახლᲨი" "ეს ვიᲗომ Ჩემი Შეყვარებულია და Შენ ეᲭვიანობ" "Ჩემი ბარბის Თოჯინა Თავის Boyfriend- Თან ერᲗად ცხოვრობს" " რომ გავიზრდები იმდენი Შეყვარებული მეყოლება" მხოლოდ ბიᲭები და მეტი არაფერი. რაუდევᲗ საერᲗოდ ამ პატარა ბავᲨვებს ტვინᲨი.
ავდექი და პირი არ დავიბანე, კბილების გამოხეხვაზე საუბარიც არარის. რაᲦაც კლასიკური Შავი Შარვალი და დედაᲩემის მაისური Ჩავიცვი რომელიც მაინც ზედ მასკდებოდა.
-რასვიზამ, Თავიდანვე მსუქანი ვიყავი...
ეჰჰ
ავტობუსიᲗ წავედი და ყოველ-
Თვის ვოცნებობდი ვინმე მაᲦალ, მიმზიდველ ბიᲭის ᲨემᲗხვევიᲗ ნახვაზე. საᲦამოს კი Შევსულიყავი "ავტობუსის ქრაᲨი"-ზე და Ჩემი Თავი აᲦმომეᲩინა.
რასისულელეა, ეს მხოლოდ კორეულ drama-Შია.
მივედი სკოლაᲨი სადაც არავის ვადარდებდი, მაგრამ არც მე მინდოდა მაᲗᲗან ურᲗიერᲗობა. წიგნები Ჩავაბარე მასწავლებელს და ნიᲨნის ფურცელი გადმომცა.
-Შენგან ამას არმოველოდი. ბევრად მეტი ᲨეგიᲫლია!
- მაპატიეᲗ ლუიზა მას.. მომდევნო წელს აუცილებლად გამოვასწორებ.
ეს ტყუილი დაპირებები... როგორ ვერვიტან.
დავუბრუნდი Ჩემს ნახატებიᲗ დატვირᲗულ მერხს და ნიᲨნების ფურცელი გადავᲨალე. ლამის გულის Შეტევა მივიᲦე, ჯანდაბა.მაᲗემატიკა-7 ქულა
ბიოლოგია-4 ქულა
რუსული-6 ქულაყველაზე საᲨინელი ქულებია რაც კი ოდესმე მქონია. ფურცელი ნაგავᲨი მოვისროლე. გასვლის დროს ის ბიᲭი დავინახე.. აი ის ხომიციᲗ. Ძალიან რომ მოგწონს და არც იცნობ.
მაᲨინ ვერც გავიცნობდი მაგრამ ახლააა.. გაიგებᲗ ჯერ სად ხარᲗ!
სახლᲨი ისე მივედი ვიᲗომც არაფერი.
-არაა.. რასისულელეა, არდაურიგებიაᲗ ნიᲨნების ფურცელი.
გულის გახეᲗქვას ნამდვილად სჯობდა. Ძალიან მრცხვენია, რომ გაეგოᲗ ეს ყველაფერი რასიფიქრებდნენ.. მაᲗი პატარა გოგო, ექიმობაზე ოცნებობდა. ცნობილი უნდა გამხდარიყო, ახლა კი... მაგრამ უკვე ახლაა???
YOU ARE READING
Revenge In Three Worst Months
ПриключенияAll teenager girls has a problema with school, people, family and THEMSELVES. She had it too but now she is a grown, old women.