1'

61 3 12
                                    

Ben bi bok yedim 3. Fice başladım hadi hayırlısı..

Hyunjin'in ağzından

Arkadaşlarım ile beraber eski arkadaşlarımdan zengin aile çocuğu olan Jeon Jungkook'un barda olan partisine gidicektik.

Zengin aile çocuğu dediğime bakmayın bizde zenginiz tabii en zenginimiz Seungmin'dir ama tutturmuş ben zengin değilim diyor salağa bak.

Hiç barda olacağımızı umursamayıp etek giymiştim.

Umarım gün sonunda sikilmeden eve gidebilirim..

Kendimi tanıtıyım Ben Hwang Hyunjin 20 yaşındayım 3 tane arkadaşım var onlarda

Kim Seungmin 23 yaşında.

Lee​ Felix 20 yaşında.

Seo Changbin 23 yaşında.

Hepimiz gayler grubu gibiydik aynı Felix eskiden Biexdi ama bizimle arkadaş olunca insan gaylik kanına işleniyor.

En sonunda evden çıkıp arabamla bara gittim bara girdiğim zaman tüm gözler bana dönmüştü.

Kapıda davetli listesine bakan dangalak beni orda bulamamıştı aslında adım vardı kör görmüyordu ki amk.

Sonra Jungkook'un oturduğu masadan biri kalkıp yanıma geldi Jungkook'un en yakın arkadaşıydı bu kesin.

Benim saçlarım açık pembe onunki ise mordu benim üstüm kırmızı onun gömleği kırmızıydı benim eteğim siyah onun pantolonuda siyahtı benim ceketim siyahtı onunkide öyleydi.

Elini belime yerleştirip beni kendine çekti ve ordaki dangalağa
'bu benim sevgilim boşuna orda arama' dediği zaman ordaki adam ondan özür diledi ve kapıdan içeri girdik.

"Teşekkür ederim" H.

"Rica ederim bendede böyle olmuştu galiba adam kör falan"

Dediği şey ile kibar gülmeye özen göstererek güldüm. Sonra aklıma birşey gelmişti adı neydi bu yakışıklının?

"ah şey adın ne?" H.

"Lee Minho"

Elini uzatınca bende elini hafifce sallayıp sıktım.

"Ben Hwang Hyunjin"

"Arkadaşlarının yanına mı gidiceksin gözün birini arıyor hep?" M.

"Evet arkadaşlarımın yanına gidicektim ama galiba daha gelmemişler o yüzden arkadaşlarım gelene kadar sizinle oturabilir miyim?" H.

"Oturabilirsin tabii" M.

Beni kendi masalarına buyur edip yanıma oturmuştu masadaki kişiler benden yaşça büyüktü beni yicekmiş gibi baktıkları için ayaklarım Minho'nun olduğu yerde duruyordu ona fazla yakın duruyordum çünkü BUNLAR RESMEN BENİ YERLERDİ.

Minho benim utanıpta yapamadığım şeyi kendisi yapmıştı bacaklarımın kucağına koymuştu kalçam gözükmesin diyede eli kalçama deymicek bir şekilde duruyordu.

Telefonuma mesaj gelince telefonumu açıp mesaja baktım.

Minho'da otobüsteki yaşlı teyzeler gibi telefonuma bakıyordu.

Kaslarında boğ beni Changbinnnhhh

Kas adam
Jinnie biz gelemiyoruz

Puppy
Evet

Chick
Evet

Neden diye sorumucam
bende eve giderim birazdan
Böyle ortamlar tuhaf geliyor
Neys bay👋🐶🐥🐷🐰

Tabiikide eve gitmemiştim azcık daha kalıcaktım Minho Hyung'un tüm arkadaşları girmişti başka masalara bizde çok dikkat çektiğim için en arka masallardan birine geçmiştik.

Minho hyung içmiş sarhoş olmuştu bile ben masada Jimin ile uno oynarken beni kucağına oturtturmuş boynuma minik minik öpücükler bırakıyordu.

Onun kucağında olmaktan rahatsız değildim rahatsız olsam 'İMDATT TACİZCİ VARRR' diye bağırırdım.

Alttan alttan bana dayasada rahatsız olmuyordum işte en sonunda Jimin'in gizlice getirdiği Uno ile oynamaktan sıkılmıştık Jimin sevgilisi Yoongi'nin içip sızdığını görünce eve gitmişlerdi.

Barda garson vardı amk bu insanların ayağı yok mu niye onlar var?

Onlardan birini çağırıp içki istemiştim o içkiyide içtikten sonra Minho Hyungla beraber bir tane daha bir tane daha derken bende sarhoş olmuştum işte gece burda başlıyordu..

Yazar Geldiiiğğ Bölüm Bitttiiiiğğğ

öbür bölüm büyük bir süprizim var ĞWOWJWOKWP1JWĞ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nerdeyim lan ben?/HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin