Epilogus

284 11 3
                                    

Taehyung szsz.


Másnap úgy lett ahogy megbeszéltük kook-al. el mentünk nayun-hoz, és megszerveztünk egy találkozót a másik testvéremmel, akinek mint kiderült eun-ji a neve, és öregebb nálam.

Szóval nagyon izgultam hogy hogyan fog menni a találkozó, de szerencsére jungkook ott volt hogy lenyugtasson, ő valóban egy álom pasi.

Miután megtörtént a találkozó, elég sokat sírtunk. Eunji úgy ölelt át mint ha az első találkozásunk lett volna az utolsó, de szerencsére ez nem így volt. Most először éreztem magam igazán boldognak.

Boldog voltam mert minden rossz, jóra fordult. Ha nem történtek volna meg a rossz dolgok talán most nem az igazi testvéreimmel lennék. Ennek így kellet történnie.

Pár hónappal késöbb anyám kopogtatott az ajtón. Rá jött hogy mit tett a párja, így elhagyta őt. Jungkook és én megbocsátottunk neki. Lehet hogy sokat hazudott, de nem haragudhatunk örökké valakire, csak mert az rosszul cselekedett.

Jungkook és én, na meg persze a többiek, továbbra is jártunk iskolába. Jin és jisoo is itt maradt Koreában. Nayun és jisoo egy párt alkotnak, mondhatni szerelem volt első látásra.

Ma van a születésnapom, és most éppen anyámmal ülök egy kávézóban, mivel jungkook-nak be kellett mennie dolgozni, és a többiek sem értek rá. kicsit rosszul esett hogy mindenki a holnapra készül mint hogy velem foglalkoznának, de ilyen ez ha decemberben születik az ember. De legalább anyám itt van.

Gyere kicsim, menjünk át hozzátok.
- mondja anyám megnézve a telefonját majd fel is áll.

De hát még nem ittam meg a forró csokim.
- mondom a kezemben félig üresen lévő bögrére mutatva.

Majd ott csinálok neked egyet, na gyere.
- mit volt mit tenni, el indultunk haza.

Haza érve, le dobjuk magunkról a felesleges ruhadarabokat, mivel a házban kellemesen meleg van.


BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT TAEHYUNG.
- kiabálja minden barátom, két testvérem, és egyetlen szerelmem, egyszerre, mikor be értünk a nappaliba.


Pár másodpercre le fagytam, de miután realizáltam a helyzetet, Könnyeim útnak indultak boldogságomban. Kook-hoz sétáltam és egy jó szoros ölelésbe vontam őt. A többieket is átöleltem, majd elfujtam a tortán lévő gyertyákat.

Jungkook magával szembe fordított, kezeit vállaimra tette, és közelebb húzva magához, homlokomra hintett egy csókot.

Te vagy a világ legszebb teremtmése angyalom. Boldog vagyok hogy az életünk keresztezte egymást, ugyan is nem tudom hogy mit csinálnék nélküled. Te vagy a világon a legfontosabb személy az életemben. Nagyon szeretlek téged, és azt akarom hogy örökre velem maradj.
- le térdelt elém, és sebéből elő vett egy kis dobozt.

Kim taehyung, drága szerelmem, hozzám jössz?
- fel nyitotta a kis dobozt amiben egy gyönyörű gyürű volt.

Igen, igen, igen, ezerszer is igen.
- mondtam hevesen bologatva, ő pedig fel húzta a gyürűt az ujjamra, majd fel ált.

Én vagyok a világ legboldogabb embere.
- mondja átölelve engem mire én is szorosan magamhoz ölelem.

De csak utánam, ez életem legjobb születésnapja.
- mondom rá mosolyogva, és egy puszit nyomok Ajkára, hogy biztosan nyomatékositsam benne szavaim.

2 évvel később


Taehyung, ez milyen?
- kérdezi tőlem Jimin, már vagy a 10-dik öltönyre mutatva.

Nem tudom Jimin, olyat szeretnék amiben jungkook gyönyörűnek lát engem.
- mondom bizonytalanul.

Oh tae, jungkook még egy koszos rongyban is gyönyörűnek látna téged.
- mondja kuncogva, és nekem is jobb kedvem lett.

Akkor fel probálom.
- mondom, mostmár magabiztosan.

Ez a beszéd! Akkor én oda megyek a többiekhez, ott fogunk várni.
- mosolyog, és oda is ment nayunhoz, eunjihez jinhez és anyához.

Valóban egészen szép volt ez az öltöny, talán ez tetszett a leginkább. Be mentem a nekem kijelölt öltözőbe és felvettem az öltönyt, szerencsére jó volt rám. Meg néztem magam a tükörben, igazán jól áll nekem, egészen jól ki emeli az alakom, tetszett, sőt egyenesen odáig voltam érte. Remélem hogy a többieknek is tetszeni fog.

Végül meg vettük az öltönyt. mindenkinek nagyon tetszett. remélem jungkooknak is tetszeni fog, annyira mint nekem.

Ugyanis ma van a nagy nap. Hozzá fogok menni életem szerelméhez. És egy cseppet sem bánom hogy így döntöttem.

A többiek éppen az utolsó simításokat végzik rajtam, Jimin az öltönyömet igazgatja míg anya a hajamat, és Jin a sminkem.

Eunji éppen nayunt Probálja helyre rázni, hiszen éppen azon sír hogy milyen boldog és hogy milyen gyönyörű vagyok, ezzel pedig tönkre teszi a sminjét.

Anya annyira izgulok.
- mondom remegő kezekkel.

Nyugodj meg kicsim, ez a te napod, és minden jól fog menni, erről én magam gondoskodom, ne aggódj.
- simít vállamra nyugtatásképpen.

De mivan ha meggondolta magát és nemet mond? vagy el esek és mindenki rajtam fog röhögni?
- kérdezem egyre jobban bepánikolva.

Hé tae, nyugi nem fog ilyen történni. Jungkook soha nem gondolná meg magát veled kapcsolatban, elesni pedig nem fogsz, ugyanis én melletted leszek.
- mondja namjoon, biztatóan rám mosolyog, és megölel.

Köszönöm.
- mondom lenyugodva. És végre valahára el indulunk.

Lassan sétáltunk, és már a zene is fel csendült. Mikor megláttam jungkookot a szívem hatalmasat dobbant, ott ált az oltárnál fekete öltönyben, ami eszméletlenül ált neki, rám mosolygott és még könnyeket is volt szerencsém felfedezni szemeiben. Boldog volt, én is az voltam. Végre teljesen egymáséi lehetünk.

Mikor elé értem, megfogta mind két kezem. El mondtuk az esküt, és a Papp össze adott minket. Lassan közeledett felém, és boldogan csókolt ajkaimra, vissza csóklotam őt. Érte élek és érte meg is halok. Ő Az enyém s én az övé. Egyé váltunk, és ezen senki nem tud változtatni.


Vége




_______________________________________


Sziasztok.

El hoztam az utolsó részt. Remélem hogy tetszett nektek ez a könyvem. És hogy majd a többi is ennyire fog nektek tetszeni.

Nem biztos, de lehet hogy pár részt át fogok írni. És ha úgy döntök akkor arról ti is tudni fogtok.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 10, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

 A testvérem a szerelmem?- Vkook, taekook. BEFEJEZETT! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang