ამილახვარის ქუᲩაზე ვცხოვრობდიᲗ, სადᲦაც გადაკარგულ ადგილას. დიდი მაგრამ Ძველი სახლი გვქონდა რომელიც მამაᲩემს მემკვიდრეობიᲗ ერგო. კუᲗხის ოᲗახი მქონდა, ხის დიდი ფანჯრებიᲗა და პატარა საწოლიᲗ, მეტს არც ვიᲗხოვდი ან რომც მომეᲗხოვა მაინც ვერაფერს მივიᲦებდი.
Ჩემს და-Ძმებს გვერდიᲗ ოᲗახᲨი ეᲫინაᲗ. ზამᲗრობიᲗ კი მეც იქ მიწევდა გადასვლა რადგან გაᲗბობა მხოლოდ იქ იყო, ისიც პატარა პლიტა... დედაᲩემს და მამაᲩემს სარდაფᲨი ეᲫინაᲗ. ფინანსურად მაინცდამაინც არ გვიᲭირდა მაგრამ არვიცი ასე რატომ ვცხოვრობდიᲗ. მამაᲩემი მᲨენებელი იყო, დედაᲩემი ბავᲨვებს უვლიდა. ყველაზე დიდი მე ვიყავი და ამის გამო ყველაფერი Ჩემს კისერზე იყო.
-ნეააა!!! რატომ არ მიხედე მარიამს!!
-ნეააა!! ᲨენᲫმას რატომ არ ეᲗამაᲨებიი?!
-Თუ გარეᲗ გასვლა გინდა მაᲨინ Შენი და-Ძმაც გაიყოლე!დარწმუნებული ვარ ეს სიტყვები არცერᲗი უფროსი დისᲗვის არაა უცხო.
უბანᲨი ორი ახლო მეგობარი მყავდა, ნუ ადრე სამი იყო მარაა.... სიმარᲗლე გიᲗხრაᲗ არცვიცი რატომ დავᲨორდიᲗ, ან უბრალოდ არმახსოვს.
ერᲗი Ჩემი ტოლი იყო, ელეონორა ერქვა. ქუᲩის ბოლოᲨი ცხოვრობდა. დაᲫმა არჰყავდა. მისი მᲨობლები ხᲨირად Ჩხუბობდნენ და გასაᲨველწბლადაც ბევრჯერ Ჩავსულვარ. Ძალიან ლამაზი იყო.. გამხდარი, მაᲦალი, გამოკვეთილი ლავიწის ᲫვლებიᲗ.. Ჩემი საოცნებო ტანი ჰქონდა. მეორეს ნატალი ერქვა. Ჩვენზე ორი წლიᲗ დიდი იყო მაგრამ გონებიᲗ Ჩვენზე პატარა. დაბალი და ᲩემსავიᲗ პუტკუნა იყო. მაინცდამაინც სილამაზიᲗ არ გამოირᲩეოდა. მისი მᲨობლები დაᲨორებულები იყვნენ, დედა ამერიკაᲨი სამუᲨაოდ წასულიყო. მამამისი ჯარᲨი მუᲨაობდა, დიდი Შემოსავალი ჰქონდაᲗ მაგრამ ყურადᲦებას არვინ აქცევდა. ვიცოდი რომ ნატალი ბევრ რამეს განიცდიდა მაგრამ არასდროს მიფიქრია ის რომ ოდესმე ᲗავისᲗვის ზიანის მიყენებას ცდიდა. ეს მაᲨინ გავიგე როდესაც მისი დასერილი ხელები დავინახე. არადა ყოველᲗვის მიკვირდა რატომ ეცვა ზაფხულᲨი გრᲫელკლავიანი მოსაცმელი.
მაᲨინ ვერ ვხვდებოდი ამას რატომ აკწᲗებდნენ, რატომ უნდა მიაყენო საკუᲗარ Თავს ზიანი.. არვიცოდი როგორ დავდგომოდი გვერდᲨი.. ვერაფერი მო იმოქმედე. ახლა რომ მენახა აუცილებლად მოვიმოქმედებდი რამეს და ამ სიტუაციამდე არ მივიყვანდი... რადგან... ეს უკვე ვიცი.
YOU ARE READING
Revenge In Three Worst Months
PertualanganAll teenager girls has a problema with school, people, family and THEMSELVES. She had it too but now she is a grown, old women.