2.M

1.5K 85 214
                                    

Bölümde smut var ama lütfen utanıp da yorum yapmakdan çekinmeyin.

Yan ship olarak da Jeongchan ve Jeongsung arasında kaldım çünkü, okurlar ikiye bölündü yarısı Jeongchan yarısı Jeongsung istiyor.

Galiba iki tarafıda kırmayıp JeongChanSung yapacağım kkkkk

Düzenleme: yan ship JeongSung

Yazım hataları için üzgünüm

Neyse boş yaptım iyi okumalar.🐱

######

Yıl 2021 :

Dudakları ıslak bir şekilde ayrıldığında ikiside nefes-nefese kalmıştı.
Changbin'in göğsü hızla inip kalkarken ,çenesine ıslak öpücükler bırakmıştı Hyunjin.

Çenesine öpücükler bıraktıkdan sonra, altında yatan bedene bakmışdı .
Changbin ,daha fazlasına ihtiyacı varmış gibi bakıyordu.

"Durmamı ister misin?'

Changbin başını iki yana sallamıştı.Şu an Hyunjin'in hiç durmasını istemiyordu .
Ya da içki nedeniyle mi böyle düşünüyordu?

"Konuş benimle ,kelimelerinle cevap ver"

"Sevişmek istiyorum Hyunjin"

Hyunjin'in dudağının kenarı kıvrılırken ,yeniden Changbin'in üstüne eğilmiş dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı.

Üstündeki t-shirtü tek seferde çıkararak kenara atmış,altında kendini kısdığı gözleriyle izleyen Changbin'e bakmıştı.

Changbin'in Hyunjin'in eline nisbeten küçük olan elleri Hyunjin'in karın kaslarına çıkmış yavaş hareketlerle dokunmuşdu.

Hyunjin Changbin'in hareketlerini izlerken ,Changbin yerinde birazcık dikleşmiş ,Hyunjin'in kaslarının üstünde dudaklarını usulca gezdirmişdi.

Hyunjin karnına değen sıcak nefeslerle huylanırken ,Changbin'i yeniden yatırmış dudaklarını boynuna bastırmıştı.
Changbin ' aynı vanilya gibi kokuyordu.

Tatlı ama, aynı zamandada güzel ve rahatlatıcı.

Boynuna bıraktığı öpücükler ıslaklaşırken ,inlememek için dudaklarını ısırmıştı Changbin birilerinin duymasını istemiyordu.

Hyunjin'in ıslak öpücükleri küçük ısırıklara dönerken ,kısık bir inilti firar etmişdi Changbin'in dudaklarından.
Bununla Hyunjin başını kaldırarak şimdiden dağılmış olan "grup arkadaş"ına bakmış,sırıtarak işine dönmüşdü.

Changbin'in boynu küçük ısırık izleriyle süslenirken,Hyunjin Changbin'in dikleşmesini sağlamış üstündeki ince hoodie'yi çıkararak kenara atmıştı.

Şimdi tüm güzelliğiyle Changbin önündeydi.Önce ısırdığı yerlerin üstünü öpmüş ,sonra aşağıya doğru kayarak köprücük kemiklerine dil darbesi atmıştı.

"Mmmm"

Changbin Hyunjin'in ıslak diliyle inlerken ,Hyunjin kemikli parmaklarını changbin'in beline yerleşdirmişdi.
Sonraki durağı göğüs ucları olurken ,önce öpücükler bırakmış,sonra küçük dil darbeleri atmıştı.
Dişleri arasına aldığı pembe renk tomurcuğu çekişdirmiş,ısırmıştı.

Changbin inlemelerini bastırmak için bir eliyle ağzını kapatırken ,diğer eliylede çarşafı kavramıştı.
Hyunjin 'in dudakları karış-karış tüm vücudunu turlarken,iyice tahrik olduğunu hiss etmişdi Changbin.

Hyunjin beyaz vücudu iyice izleriyle süsledikden sonra gülümsemiş,Changbin'in üstündeki kısa şortu boxeriyle beraber indirmişdi.

Changbin'in penisi temas eden havayla seğirirken ,kanın yanaklarına toplandığını hiss etmişdi.
Yanakları alev -alev yanarken ,Hyunjin yerinde dikleşerek yatakda uzanan çıplak bedeni süzmüşdü .

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin