1.Bölüm

10 1 0
                                    

Selamm ben Gece Ben 9.sınıfa gidiom benim sevdiğim çocuk var ismide ali eren bana göre yakışıklı ama arkadaşlarım tipsizemi aşık oldun diyo buda hoşuma gitmiyor Sabah kalktm yine sıkıcı bir okul günü ama okula Ali erenim için gidiyorum onunla sürekli göz gözeyiz JSKSKSSSK banyoya geçtim ve elimi yüzümü yıkadım bakım yaptım saçımı at kuyruğu toplamaya karar verdim saçım kumral kızıl karışık makyaj pek yapmam bence herkes doğal haliyle güzel✨️ saat 11.30 10 dk sonra çıkmam gerekiyor hemen çantamı hazırladım ve çıktım okul uzak deil 3 dk hemen yolda Ali ereni gördüm çete gibi arkadaşları var olm Bana göz kırptı utandığmm hemen okula geçtim sırama oturdum bide söylemeyi unuttum ben 9/B sınıfındayım Ali Erenle aynı sınıftayız Ali erenin arkadaşları bana yenge diyo derste sürekli bana bakıo derse odaklanamayıp bende ona bakiom zil çalmıştı ben aşağı inip bankta oturmayı planlıyordum hemen koşa koşa aşağı bahçeye indim yer yoktu bende çimenlere oturmak istedim okulun bahçesi baya büyük ve yer çimen dolu bazıları piknik yapıyor derse geç kalıcam die yukarı çıktım tenefüsler 15 dk öğle arası 30 dk nys biraz zaman geçti son saatimizdi 20 dk sonra herkes dağılacaktı okulun bitme saatine az kalmıştı bende eve gitmeyi istiyorum çok yorgundum sonunda eve gitme saati geldi hemen gittim eve yolda Ali ereni gördüğmm yine bakıştık bi 2 salise fln AKSMSKSJSO eve geldim hemen üstümü değişip yatağa zıpladım telefonu aldım tiktokta gezi meye başladım benim keşfet sakattır abe saat 18.09 du yani 6.09 (gece bu arada)canım cips fln çekti montumu giyip telefonumu alıp hemen indim anahtarı unutmasam iyi olur dedim aldım lays doritos çikolata falan aldım arka sokaktan gitmeyi tercih ettim giderken birisini gördüm bana tiptip bakıyordu az bişi tırstım yoluma devam ettim yaklaşınca Ali ernin olduğunu fark ettim o bir vampirdi... ve adamın kanını içiyordu Ali erenden korkmaya başladım hemen koştum arkamdan yenge diyordu birisi arkamı dönmek istemedim çok korkuyordum kafama birşey dank etti...
Ali eren'den
Hayır olamaz gece benim vampir olduğumu fark etti ben onun kafasına vurdum bu olanları kimseye anlatamaması için ve benim gerizekalı arkadaşım emir yenge diye bağırınca panikledim ve cesedi hemen temizlemeye çalışıyordum işim baya zordu ama bir şekilde bitirdim panikle kafasına vurdum onu kucağıma alıp eve götürdüm o hala uyuyor gözlerini açmior endişeleniyorum böyle devam ederse hastaneye götürmek zorunda kalıcağım birisini sayıklıyor emm Ali eren? Diyor ben ondan gerçekten hoşlanıyorum benim olmasını istiyorum güzelim benim...
Gece'den
Uyandığımda bir odadaydım oda sade ve şişti tam bana görem ama ben kimin evindeydim en son Ali ereni gördüm vampir olduğunu öğrendim yine tırstım odaya Ali eren geldi çok şaşırdım Ali erenin burada ne işi vardı yada benim burada ne işim vardı bu soruların cevabını öğrenmek istiyordum
-Ali eren benim burada ne işim var
+Güzelim ben seni buraya getirdim
-amacın ne
+seni elde etmek...
-sen vampirmisin?
+ee ben şey yani
PUAHAHAH TAMDA YERINDE KESTIM AŞKLARIM ÜZÜLMEYIN DIFER BÖLÜM HEMEN GELCEKKK❤️‍🩹

MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin