Rüya Karla, 27 yaşında gezmeyi, eğlenmeyi seven biraz şımarık ama bir o kadar zeki bir kızdı. Tüm hayatı can sıkıntısıyla telefonuna indirdiği bir uygulama ile değişeceğinden habersiz yaşıyordu. Annesini erken yaşta kaybettiği için babasıyla bir başına gelmişti bu yaşına. Babası tüm hayatını kızına adamış bir dediğini iki etmemişti bu güne kadar. Yoğun çalıştığı dönemler genelde Rüya'yı tatile gönderirdi ama bu sefer gittiği iş gezisinde Rüya bir yere gitmek yerine evde kalmayı tercih etmişti okulunu yeni bitirmiş (yüksek lisans) biraz dinlenmek istiyordu. İki gün babasından ayrı kendi evinde zaman geçiriyordu ama canı o kadar sıkılmıştı ki eline telefonunu alıp oyalanmak istedi sosyal medyada biraz takılıp sonrasında karşısına çıkan bir uygulama ilgisini çekmişti. Merak edip indirdi ve uygulamanın içeriğine baktı kitap okumak ve aynı zamanda yazmak isteyenler için mükemmel bir şeydi ona göre. O da kitap okumayı çok severdi genelde klasik kitaplar okusada bunada bir şans vermek istedi. Tüm gün boş olduğu için birkaç aşk hikayesi okumuştu. Yazarların dilini ve hikayeleri o kadar beğenmişti ki kendisi de bir hikaye yazmayı denemek istedi fakat nasıl yapacağını bilmiyordu. Odasına gittiği gibi eline bir kağıt kalem aldı ve bir konu üzerine yazmak için birkaç kelime karaladı deftere. Aşk konulu yazmak istedi ve yavaş yavaş karakterleri oluşturdu tabi ilk baş karakterimiz'e kendi adını yani "Rüya Karla" adını verdi. Bir de erkek karakter bulması lazımdı aklına gelen ilk ismi yazdı hemen "Selim Aktan"
Önce kendi adını verdiği karakterinin özellikleri ile devam etti;27 yaşında,
Özgür ruhlu, gezmeyi seven, evli ve eşine çok aşık bir kız.Selim Aktan ise; her ne kadar 30 yaşında olsada çocuk ruhlu üniversitede tanıştığı ve ilk görüşte aşık olduğu şimdiki eşi Rüya ile mutlu bir hayat süren aynı zamanda eşi ile birlikte sahibi oldukları mimarlık şirketinde çalışıyordu.
Karakterleri oluşturduktan sonra çizim yeteneğini de kullanarak kendine benzeyen bir kız ve esas erkek için bir karakter çizdi;
(Resimler tamamen benim SadGül aşkımdan kaynaklanıyor hikayenin diziyle bir ilişkisi yoktur😊)Çizimleri bitirdikten sonra çiftin kısa bir hikayesini yazmaya başladı;
Rüya üniversiteye yeni başladığı yıllarda kendisinden iki üst sınıfta olan Selim ile tanışmış daha doğrusu Selim onunla tanışma fırsatı kollayıp sonunda tüm cesaretini toplayarak direkt açılmıştı rüya'ya. Başta derslerine yoğunlaşmak için bir ilişki istemesede Selim'in ona olan ısrarını ve aşkını daha fazla görmezden gelemedi. Bir süre flört ettikten sonra Selim üniversiteyi bitirmiş iş hayatına atılmıştı Rüya ise son senesini okuyordu. Rüya'nın mezuniyet balosunda kavalyesi olarak katılmış rüya ise bu partinin sadece mezuniyetten ibaret olduğunu sanarken Selim sahnedeki sanatçının yanına çıkmış ve rüya'yı öne çağırmıştı. Şaşkınlıkla Selim'e doğru yürürken birden konfetiler ve havai fişekler patladı. Selim Rüya'nın önünde diz çökerek şu cümleyi kurdu;
Tanıştığımız ilk günden beri hayatıma anlam kazandırdın ve ben bundan sonraki tüm hayatımı seninle geçirmek istiyorum ömrümü ömrüne yüreğime sevgini katar mısın? benimle evlenir misin?
"EVEEET"
diyerek mutluluk gözyaşları içinde sevgilisine sarıldı sıkıca. Arkadan onlar için şarkı çalarken Selim kutudaki yüzüğü çıkartıp sevgilisinin parmağına takmıştı. Tekrar ayağa kalkarak bu sefer dans etmek için elini uzattı.
Herkes alkışlarla onları izliyordu.Her şey seninle güzel yolda yürümek bile
Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile
Her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile
İçimdeki bu korku gözümdeki yaş bileBeklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana
Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter banaHer şey seninle güzel duyduğum bu ses bile
Yalnız içtiğim su değil aldığım nefes bile
Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile
Yüzümdeki gözyaşının izleri onlar bileSeni çok seviyorum
Bende seni çok seviyorum sevgilim.Bir süre sonra ikiside evlilik hazırlıklarına başlamıştı bile önce aileler ile tanışılmış ardından söz ve nişan yapılmıştı geriye sadece düğün kalmıştı onuda bir hafta sonra yapacaklardı. Dillere destan bir düğün yaptıktan sonra ikili balayına gitmiş dönüştede çalışma hayatına geri dönmüşlerdi. Rüya babasının şirketinde çalışırken Metin bey emekli olmuş tüm işleri kızına devretmişti. Rüya ise birkaç iş ortaklığından sonra Selim'in şirketi ile işleri birleştirmişlerdi tamamen. S&R mimarlık şirketinin iki ortağı olarak çalışıyorlardı aynı zamanda.
Rüya hazırladığı hikayenin taslağını birkaç düzenlemeden sonra yayınladı ve saati kontrol etti saat 00.15 olmuştu bilgisayarda yazdığı için gözleri yorgun düşmüş hemen yatıp uymuştu sabah babası geleceği için erken kalkması gerekiyordu çünkü. Bilgisayarı masaya bırakıp yatağına geçip uyudu. Sabah saat 07.00'da alarmın sesi ile gözlerini aralarken karşısına gördüğü ile birden çığlıkla yatağından fırladı...
Umarım yeni hikayemi beğenirsiniz farklı birşey oldu bu sefer biraz kısa ama vakit bulursam bu hikayeden devam etmeyi düşünüyorum keyifli okumalar 😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'in gizemi
FantasyBambaşka bir gizem bu hepimizin burda yazarken kurduğu hayalşerin gerçek olması gibi birşey