[ ÖTÖDIK RÉSZ ]

1.3K 33 0
                                    

Reggel mikor kinyitottam a szemem Mr. Blacket pillantottam meg magam mellett. Az ágy szélén ült, s figyelt engem.

Egy pillanatra majdnem leállt a szívem, mert nem értettem mit keres itt az igazgatóm az ágyam mellett, mikor realizáltam azt is, hogy nem otthon vagyok.

- Jó reggelt álomszuszék. – szólalt meg.

- Hogy kerültem ide? – kérdeztem.

- Nem emlékszel semmire? – kérdezte felvonva a szemöldökét.

- Valami rémlik… arra emlékszem, hogy átmentünk Freyahoz Diegoval… később már részegek voltunk és csókolóztunk… talán ekkor futottam el, de innentől semmi sem rémlik. – próbáltam felidézni az emlékeimet.

- Utána észrevettelek téged, te azt hitted, hogy el akarlak rabolni és megütöttél, de azután idehoztalak. – meséli. A szemeim kétszeresére nőttek. Kicsit elszégyelltem magam a hallottakra.

- Elnézést… - nyögtem ki.

- Nem haragszom, legalább megmutattad, hogy nem vagy nyuszika. – mosolyodott el.

- Jó, akkor nem is bánom, hogy megütöttem, rá fért már magára. – mosolyodtam el én is.

- Igen? És mégis miért? – kérdezte pimaszul.

- Mert oktalanul utál és folyamatosan piszkál. – mondtam ki, amit gondolok.

- Utállak? Miből gondolod ezt? Szerinted, ha utálnálak, akkor hazahoztalak volna? – kérdezte.

- Hát abból, ahogy viselkedik velem, látszik magán, hogy nem szívlel. Az, hogy hazahozott csak azért volt, mert nem akarta, hogy meghaljak, és úgy veszítsen el egy diákot az iskola, hogy nem saját maga rúgta ki őt…- a kijelentésemre a szemei kitágultak.

- Te nem vagy normális, ekkora pszichopatának nézel?- kérdezte felháborodva.

Eddig még csak pár veszekedésünket meséltem el. Most már javult a viszonyunk és inkább csak provokálódás céljából veszekedünk, de régebben utáltuk egymást nagyon is.

Amikor legelőször találkoztunk, már akkor sikerült összetűzésbe keverednünk.
Nyitott napon voltunk Jeremiahhal és valamin nagyon nevettünk, s észre sem vettük, hogy mögöttünk áll a jövőbeli igazgatónk.

-Látom nagyon érdekel titeket. - szólalt meg.

-Ide szeretnénk jönni, úgyhogy érdekel az iskola. - mondtam.

-Aha, szeretnétek. Előtte megkell írnotok a felvételit. - mondta szigorúan.

-Okés, megfogjuk. Nem vagyunk rossz tanulók, nem kell hülyének nézni minket. - válaszoltam, amin meglepődött.

-Jól van, bizonyítsátok be, de a hangnemből örülnék ha visszavennél.

-Szerintem semmi rosszat nem mondtam, nem tudom miért kell megsértődni. - értetlenkedtem.

-Tudod te kicsi szívem, hogy kivel beszélsz? - fogta az arcom kezei közé.

-Nem, de akkor gondolom ideje megismernünk egymást.

-Igazad van. Mr. Black vagyok, az iskola igazgatója. - nyújtotta felém a kezét. Szép kis első benyomás.

GyönyörDonde viven las historias. Descúbrelo ahora