Možno mám morskú chorobu. Alebo sa zo zálivu vynorí Kraken a spáchne loď so sebou. Alebo príde ničivé tornádo, a jediné čo unesie bude Rainbow.
Nie. Asi nenájdem žiaden reálny dôvod prečo nenastúpiť na starú loď. Pomenovanie Rainbow je asi rovnaké ako "loď do pekelných hlbýn" alebo "nastúp a bude to to posledné čo urobíš."
Vlastne to myslím celkom vážne. Každý centimeter lode zožierala hrdza. Plachty sa napínali k nebu, boli také vyblednuté, že sa mi strácali medzi oblakmi. Bála som sa pozrieť na schody z móla, pretože som čakala, že žiadne neuvidím. Skúste si tipnúť...žiadne tam neboli!
Ashton mi podával ruku aby som sa nevysipala z móla. "Poď. Neboj sa. Chitím ťa."
aj keď neochotne, jeho ruku som prijala. Zadržala som dych a preskočila do lode. Ke'd som otvorila oči, aAshton stál vedľa mňa a hladil ma po chrbte.
Spamätaj sa! Správaš sa ako decko! Karhalo ma moje povedomie, a ako vždy som ho poslúchla.
Aidan stál v malej koabínke, ktorú som ako dieťa volala "kapitánska výhliadka". Detinské, no mala som osem.
Ander a Phoenix som zahliadla v podpalubí. On niesol nejakú tácku s hroznom, ona pripravovala sendviče. Ashton si ľahol na plastové lehátko na konci lode.
Slnko mu ožiarilo tvár, načo si hneď nasadil čierne nepriehľadné slnečné okuliare. Vyzliekol si tričko a odhodil ho vedľa seba.
Prešla som ku nemu, rozložila svoj uterák vedľa neho, vyzliekla si ten otrasný ružový hábit a ľahla si na chrbát.
Pocítila som slnečné lúče. Ostré, neúprosné, horúce. Za pár minút mi horela pokožka.
"Ash? Mohol by si mi natrieť chrbát?" otvorila som na neho oči a posadila sa.
Bez slova -čo bolo dosť nezvyčajné, si kľakol ku mne a zašepkal mi do ucha: "Myslím, že ho nebudeš potrebovať."
"Čo? Prečo?!" ani mi to nestačilo docvaknúť, už ma zdvihol na ruky a prešiel ku schodom do nižšej časti lode.
Pravdepodobne to malo slúžiť na nastupovanie na vodný skúter, no teraz mu plošina postačila na skok do vody. Bohužial aj so mnou.
Oboma nohami sa odrazil od plošiny a ja som mu nechty zarývala stále hlbšie do chrbta. Netušila som, kde už sme, a ako hlboko sa môžem potopiť. Našťastie som sa na dne ničoho nedotkla, takže sme boli dosť ďaleko od brehu.
Vynorila som sa, a hneď za mnou aj Ashton.
"Blbec!" z celej sily som mu fŕkla morskú vodu do tváre.
Nepohlo to s ním, naopak, zabral rukami a priplával ku mne.
"Ani sa ma nedotýkaj!" znovu som ho začala špliechať, no on ma zdrapil za boky a pritiahol ku sebe.
Ruky mu blúdili po mojom chrbte, až kým ho nezastavila zaviazaná šnúrka môjho vrchného dielu. Skôr ako mi došlo čo má zalubom, jedným rýchlim pohybom mi rozviazal plavky a čierne bikyny vyplávali na hladinu.
"Za to mi ešte zaplatíš!" ruky som mu ovinula okolo krku a nohami sa obmotala okolo jeho pása. Čo najtesnejšie k nemu.
"Vlastne sa mi to takto páči." prisahala som si, že ho zmaľujem, hneď ako mi plavky zaviaže naspäť, a ja nebudem nútená skrávať svoje prsia na jeho hrudi.
"Na to zabudni! Hneď mi ich zaviaž naspäť. Lebo si ma neželaj!" zaryla som mu necht medzi lopatky.
"Au! Nie."
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomansaAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...