Selam kuzularım
Öncelikle sizi beklettiğim için kusura bakmayın bu hafta çok yoğundum. Ancak bir boşluk yakalayınca hemen bölüm yazmaya geldim.
Sizi çoookk seviyorum ❤️
Yazar 🫂 Kuzuları
❤️⭐❤️⭐❤️
Gözüme vuran güneş beni rahatsız etmeye başladığında diğer tarafa dönmek için hareketlendiğim de kımıldayamamıştım. Bir elimi yastığıma koyarak güç almak istediğimde yastığımın sertliği dikkatimi çektiği için yavaşça gözlerimi açtım.
Gözlerim İlk yastığıma gittiğinde başımın altindakinin yastık olmadığını farketmem saniyeler almıştı başımı yavaşça yukarı kaldırdığımda Savaşın uyuyan yüzü ile karşılaştım. Başımı tekrar yavaşça aşağı çevirdiğimde yattığım sert yerin gerçekten savaşın göğüsü olduğunu gördüğümde donup kaldım. Ben resmen ve gerçekten Savaş ın göğsünde yatıyordum.
Başımı yavaşça kaldırıp yattığım yeri inceleme ihtiyacı duyarak baktığımda elimin altında kalan Savaşın baklavaları ile karşılaşmıştım.
Savaş'ın göğüsün de yattığım yetmiyormuş gibi bir de çıplak olan göğüsün de yatıyordum.
Bunun şaşkınlığı ile gözlerim kocaman olmuştu.Bu adam niye çıplaktı bee..
Tekrar kalkmaya çalıştığım da bu seferde savaşın beni sıkıca saran kolları dikkatimi çekmişti.
Burada neler oluyooorr..
Bitti mi sandınız tabi ki hayır Savaş a doğru döndüğümde gözlerim pencereye takıldı bir Savaşa bir pencereye bakarken dün geceyi düşündüm. Ben kesinlikle pencere. Tarafında yatmıştım. Peki nasıl oldu da kapı tarafına geçmiştim.
Düşüncelere dalmışken bir anda Savaş beni daha sıkı sardığı için başım tekrar göğüsüne düşmüştü.
Mırıldanarak bana doğru dönerken diger kolunu da bana sardığında bu sefer de yüzünü saçlarıma gömdügü için benim yüzümde boynuna gömüldü.
Derin bir nefes alıp sakinleşmek istesemde bulunduğumuz konum pek müsait değildi. Kalp atışlarım sakinleşmeme izin vermiyordu.
Savaşın kollarında uyanmak çok garipti beni böyle sarması ve ona sığınmak için can atan ruhum ne yapacağımı ne hissedeceğimi bilmiyordu.
Savaş yüzünü saçlarıma gömmüş bir haldeyken hafifçe kıpırdayıp derin bir nefes alarak " çok güzel" diye mırıldanmıştı..
Duyduğum şey ile kollarından yavaşça çıkarak geri gittiğimde yüzüne baktım. Hâlâ uyuyordu bilinci yerinde değilken mırıldanmıştı belki de rüya görüyordur değil mi bana dememiştir..
Kafamda kurmamak için yavaş ve sessiz olarak yataktan kalkıp telefonumdan saate baktım. Henüz sabah yediyi gösteriyor olsa da evde misafir vardı ve bunun stresi ile erken uyanmıştım. Hızlıca duşa girip hazırlandıktan sonra savaşı uyandırmamaya dikkat ederek odadan çıktım.
Evde hâlâ sessizlik hâkim olduğundan herkesin uyuduğu anlaşılıyordu.
Hızlıca mutfağa ilerleyip dolaplara bakınmaya başladım. Savaş dikkat çekmemek için tüm çalışanları bir haftalık tatile çıkarmıştı tabiki korumalar hariç.
Hem düşüncelerimden kaçmak hemde misafirler için evin hanımı rolünü yapmak adına kahvaltı hazırlamaya başladım.
Aklıma yuri hanımın yabancı olduğu geldiğinde hızla bir liste çıkartıp kapıdaki korumalardan birine götürdüm alması için. Sevimli hanım için de en azından bir çeşit kore yemeği yapabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)
Historia CortaYanlış kişiye atılan mesajla başlayan hikaye... Kumsal : selam kuzucuk . işlem tamam. önce banka bildirimi sonra teslimat okeyy :) 05**** : Kuzucuk derken? 05*** : Kimsin sen? Kumsal : Okeyyy. anlaşıldı ters bir karakteriz? Kumsal : Sayın müşter...