Начебто звичайний літній день сонце світить перехожим у вічі, а наша пара ще спить, закутавшись у ковдру.Вони зовсім не хотіли вставати з теплого ліжка, але потрібно тому,що хто замість них піде на роботу?Чуя прокинувся першим він спробував стати з ліжка але не зміг так як шатен міцно його обіймав рижик пручатися не став і просто лежав і насолоджувався моментом і правильно робив так більше такого не буде (інтрига розумієте?).
Незабаром Дазай проснувся але якщо ви думаєте,що вони відразу встали і пішли вану або на кухню,то ви помиляєтеся вони все ще лежали так як Дазайка лінувався вставати (а хто не лінується вставати?).Через хвилин 10 вони все ж таки встали і пішли у вану вмиватися та чистити зуби,коли вони зробили всі ці процедури та попрямували на кухню.Чуя приготував сніданок і вони поїли потім одягнулися і пішли на свої роботи.
Сьогодні Дазаю пощастило більше і його відпустили до ранку з роботи ну,а що Чуя йому не дуже пощастило і йому додали ще роботи.Чуя сказав своєму хлопцеві, що прийде пізніше ніж зазвичай тому,що йому додали роботи і Дазай,як люблячий хлопець вирішив приготувати вечерю на подив шатен спокійно приготував вечерю і чекав на Чую.Незабаром Дазай почув, що хтось увійшов до квартири він одразу ж попрямував до дверей.
-Чуєнька,ти прийшов знаєш,як мені було самотньо я вимагаю вибачень за те, що ти так пізно прийшов-кароокий показав пальцем на свої губи,тим самим натякаючи Чуї про поцілунок і слава всім богам Чуя зрозумів цей натяк і поцілував шатена
-Пішли я приготую вечерю
-Нічого готувати не потрібно, я все вже приготував
-Серйозно?-шоковано запитав Чуя
-Агась!Чу,в тебе напевно ніжки болять
-Хіба,що трішки-Дазай підняв Чую і поніс на кухню-може, відпустиш мене?
-Неа
-ГараздДазай посадив Чую собі на коліна і почав його годувати,Чуя впринципі не заперечував і просто їв.Вони поїли зробили всі ванні процедури і пішли спати ось зараз почнеться найцікавіше.
Ніч уже десь дві чи три години ночі Чуя підвівся з ліжка тим самим розбудив Дазая шатен ніяк не відреагував на це тому,що Чуя досить часто встає вночі щоб попити води рудоволосий справді пішов на кухню але не щоб попити води.Накакара взяв до рук гострий придмеи це був ніж і він пішов до спальні шатен встав на ліктях і дивився на тінь Чуї блакитноокий підійшов до свого хлопця і встромив йому в живіт ніж.Шатен подивився на свій живіт потім на Чую він не розумів,що відбувається і почав потихеньку від повзати від Чуї.
-Чунь, що ти робиш?-питав у Чуї шатен, але той йому не відповідав.
-Чуєчка,ти мене чуєш?-знову ж таки йому не хто не відповідав
Незабаром Чуя дістав з живота шатен ножа.
-О,дя..-не встиг домовити шатен,як йому знову встромили в живіт ніж з рота пішла кров але шатен тримався хлопець хотів викликати швидку але його телефон одразу ж полетів у стіну.
-Чунь, за що ти зараз це робиш зі мною?-вже ледве дихаючи говорив Осаму, але йому не відповідали
-Чуя,я тебе ж..люблю,а ти зараз мене убиваєш..
Чув ніяк на це не ріагував він просто дістав ніж з живота карокого а потім знову встромив.Накахара дістав ножа з живота шатена і встромив його прямо в серце,Осаму від такого був у шоці,йому було боляче і він розумів,що його життя закінчено, але наостанок він наблизився до Чуї і поцілував його.Чуя від цього ніби прокинувся він дивився на Дазая, коли Накахара побачив у якому стані його хлопець на його очах з'явилися сльози. Дазай їх витерал і як міг заспокоював (не знаю як він ще не помер).
-Дазай,хто це так з тобою?-сльози по обличчю Чуї текли і падали на Дазая
-Якщо..по правді говорити, то це...ти так зі мною
-Я..-у Чуї перервалося дихання він не знав,що сказати
-Не щвинувачуй..себе,Чунь-Дазай усміхнувся Чуї
-Як я можу не звинувачувати себе я тебе мало не вбив..точно потрібно визвати швидку
-Чібі,вона не встигне..приїхати
-Ні, ні не кажи так-Чуя все заперечував він розумів,що Дазай говорить правду але він не хотів у неї вірити
-Чуєнька,я тебе кохаю-після цих слів Дазай помер.Чуя притиснув його тіло до себе і довго обіймав його він не вірив,що власними руками убив його і що більше його немає...
_________________________________________
Ось така перша частина цього фанфіка.Якщо чесно я не знаю,що далі буде в цьому фанфіку тому глави будуть виходити дуже рідко, але не варто засмучуватися тому, що я почну писати новий фанфік (ну да в цьому вся я).
Ну і раз ви це читаєте(я сподіваюся що так) можете підписатися на тгк?
тгк:"П'яна маячня"
ВИ ЧИТАЄТЕ
Життя після смерті
FanfictionЧуя з дитинства був лунатиком але з віком він перестав лунатити.У Чуї був хлопець,як можна здогадатись цим хлопцем є Дазай.Чуя та Дазай зустрічалися зі школи,після випускного хлопці вирішили жити разом,їхні батьки не були проти так, що хлопці почали...