Yoonginin ağzından
Yine herzamanki gibi sabah yedide uyanıp işe gidiyordum hayatım boka sarmış durumdaydı annem beni sekiz yaşımda sarhoş olan babamla birlikte terk edip gitmişti.
Maalesef liseye gidemedim babam olacak adam çalışmadığı için evin geçimini tamamen ben karşılıyorum türlü türlü işlerde çalışmaya başladım 12 yaşımda çalışmaya başladım omega olduğum için hayliyle hatımda bir sürü zorluklar yaşadım en son çalıştığım yerin patronu bana yavşadığı için onun ağzını burnunu kırmıştım işten kovulunca en yakın arkadaşım hoseok bana iş bulmuştu.
Seoul ün en büyük barlarından birinde garson olarak çalışıcam büyük ihtimale bir sürü alfa olacaktır böyle yerlerde çalışmaktan nefret ederim ama borçlar kapıya dayandı .Saat 9 oldu artık işe gitme vakti gelmişti
Evet tahmin ettiğim gibi heryer alfa kaynıyor "yoongi yan masa iki kadeh viski istiyor hemen götür"
"Tamam götürüyorum" işte başlıyoruz eğer biri bana dokunursa kim olur farketme hemen kavga çıkarırdım. Masaya viskileri koyarken masadaki alfa götüme dokunmuştu evet başlıyoruz adamın pestilini çıkardıktan sonra korumalar kolumdan tutarak oradan uzaklaştırdılar beni "bırakın nereye götürüyorsunuz beni" "patronun yanına götürüyoruz seni" ne patronun yanımı hayır bu olamaz ."Patron sizi rahatsız etik ama işe yeni aldığımız garson olay çıkardı "tamam siz onu bırakıp çıkın dışarı."
"İlk günden karışıklıkmı çıkardın" hiç bir cevap veremiyor dum neden neden konuşamıyorum bu yüzü bir yerden tanıdık geliyordu. Bir anda saçımdan tutup çekti saçlarım biraz uzun olduğu için rahatça çekilebilirdi. "Beni dinliyormusun ha!" Yutkunarak cevap verdim "e-evet " bilmediğim bir nedenden adamın yüzün den korkmuştum gözleri resmen beni eziyor du. "Ben senin gibi omegaları iyi bilirim her gün başka bir alfayla yatarsınız biri size bir şey yaptığında da gurur yaparsınız ,ortalığı karıştırırsınız orospu olmak böyle birşey.
"Be-benim gibi omegalarmı sen kendini kim sanıyorsun da benimle böyle konuşuyorsun.Hi-hiç bir şey bildiğin yok.Asıl senin gibi pislik alfalar yüzünden biz omegaların hayatı boka sarmış durumda!" Gözlerim dolmuştu herşeyi içime atınca en sonunda patlamıştım nerdeyse ağlıyıcaktım.
Kafamı yerden kaldırıp yüzüne baktığımda bana çok kötü bakıyordu anlaşılan yine başımı belaya sokmuştum kulağıma yaklaşıp "park park jimin bu ismi aklından çıkarma senin kabusun olucam" diyip giti 1dk sonra korumalar içeri girip kafama torba geçirip elimi ve ayağımı bağladılar.
Nasıl beğendiniz mi bu benim ilk kitabım olduğu için bazı yerleri tuhaf yada saçma bula bilirsiniz şimdiden kusura bakmayın birdahaki bölümde görüşmek üzere.😅😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşırsak kazanırız
Short Storyseme : jimin uke : yoongi Güney korenin en büyük çetesinin başı olan park jimin ve omega olması başına dert olan min yoongi Smut olacaktır!