Yeni yıla son 1 hafta kalmıştı bütün herkes bizde toplancaktı eğlenceli geçcekti. Beklenen gün gelmişti herkes bizdeydi, babam hala gelmemişti işi varmış. Babasız bir yeni yıla girmenin hüznü varken mutlu gözükmeyi severdim. Babam eve geldiğinde sabah olmuştu ve alkollüydü. Ben hala uyuyamamıştım. Babam geldiği gibi sızdı aradan yarım saat geçti ve babamın telefonuna bir mesaj geldi. Bakmam gerektiğini düşündüm mesajı açtım "Bugün iyi ki yanımdaydın senin sayende unutulmaz bir gece geçirdim. Seni seviyorum sevgilim."
Ne demekti bu babamın hayatında başka bir kadın mı vardı? Gözümden düşen yaşlara engel olamıyordum. Babamı öldürmek istiyordum. Anneme nasıl söyleyebilirdim? Annemin canını nasıl yakardım? Nasıl bir çıkmazın içine girmiştim ben? Zor durumdaydım, annemi çok seviyorum söylersem üzülcek söylemezsem anneme haksızlık etmiş olacaktım. Günlerce uyumadan durdum okula gitmek istemedim. Arkadaşlarım sürekli arayıp okula neden gitmediğimi soruyolar, yalanlarla geçiştirip durdum. Bir hafta geçmişti ve babam hala o kadınla konuşuyordu. Babama kırgın olduğumdan konuşmuyordum. Artık kararımı vermiştim söylicektim anneme sadece doğru zaman lazımdı. Fazla uzun sürmedi annemle baş başa kalıp koyu bi muhabbete dalmıştık bile. Anneme dolmuş gözlerimle bakınca ters bişeyler olduğunun farkına vardı. Noldu dercesine baktı. Ben başladım konuşmaya "Anne yıl başı gecesi ben uyuyamadım sabah babam geldi alkollüydü hemen sızdı aradan yarım saat geçti, babama mesaj geldi." Annemin gözleri dolmuş devam et dercesine baktı. "Anne o mesajda. Bugün iyi ki yanımdaydın senin sayende unutulmaz bir gece geçirdim. Seni seviyorum sevgilim. Yazıyodu." Dedim rahatlamıştım annem ağlıyordu, sonra kendini topladı. Birşey olmamış gibi davrandı, bu ne demekti görmezden gelemezdi. Annem bana "Babanın mesajlarının çıktısını alır mısın?" Dedi daha büyük bir planı vardı dediğini yaptım. Hadi giyim eşyalarını al gidiyoruz dedi. Şaşırdım ama başımı tamam anlamında sallayıp bir saat içinde hazır olduk ve çıktık o evden. Babamı, evi terk etmiştik. Canım yanıyordu doğduğumdan beri yaşadığım o ev 17 yılımı geride bırakmıştım artık. "Nereye gidiyoruz?" "Yeni evimize" dedi annem. İki hafta içinde herşeyi halletmiş. Ben başka şehir beklerken aynı ilçe içinde başka hayata başladık. Annem çalışıyo ben okula devam ediyorum. Annem babama karşı dava açtı mahkemeden mahkemeye koşuyolar. Babam sürekli arıyo ama cevap vermiyorum. Hangi yüzle arayabilir ki bizi? Yeni hayata alışmıştım herşey yolundaydı annemle beraber daha mutluyduk.
Babasızlık zordu bir yanım onu deli gibi özlerken diğer yanım ondan ölümüne nefret ediyordu. Okulun ikinci dönemi başlamıştı artık ve ilk gün babam okula geldi. Hangi yüzle geldi, ne demeye geldi, konuşcak neyimiz vardı ki? Kızım dedi. Bana kızım deme diye uyardım bağırarak sonra farkettim ki bütün okulun gözü bizim üstümüzdeydi. Güzel bir okulda okuyordum okulumuz diğer okullara göre kalabalık olmasına rağmen altı yedi arkadaşım vardı. Sonra birinin "Kumsal" demesiyle arkama döndüm. Babamda benle birlikte o yöne dönmüş. Bana doğru koşturarak gelen Beste'ye baktım. Beste geri mi dönmüştü yoksa ziyarete mi gelmişti? Önce babamla konuşmam lazım derken Beste babama "Selim abi" diyerek sarıldı sarılmasıyla birlikte geri çektim Beste'yi. Beste nolduğuna anlam veremezken, şaşkınlıkla baktı bana. Babam bana dönüp tam bir söz söylicekken ondan önce ben konuştum "Baba şimdi burdan defol git sen o gece annemle birlikte benide aldattın. Bizi parçaladın. Sana baba demek bile içimden gelmiyo artık. Defol git burdan." dediğim anda arakamı döndüm ve herkesin bizi izlediğinin farkına vardım. Beste duyduklarının şokunu hala atlatamamışken, benim gözümden yaşlar dökülmeye başladı.
Babam yüzünden Beste'yle de özlem gideremedik zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Baştan
ChickLitHayatın en güzel günlerini yaşarken, kendini çıkmaz bir sokakta bulan ve hayatına devam etmek istemediği için yeni bir hayata başlayan bir genç kızın hikayesi.