Hyunjin den****
"Bakın şimdi bir anda ateş açılacak ve onlar oradan geçerken özellikle onlar ölecek. Eğer birinize birşey olursa ailelerinizi dert etmeyin anlaşıldı mı?"
"ANLAŞILDI EFENDİM!!"
Felixin ailesi araba ile giderken bir anda ateş açılacak ve sözde tuttuğum adamlara ateş edilirken onlara isabet edecekti.
.
.
.
.
.Planım tam istediğim gibi ilerlemişti. Geriye kalan birkaç hafta beklemek ve kendime zarar vermekti. Felix bu haberi alınca çok ağladı. Özür dilerim bebeğim hem seni hem kendimi hemde bebeğimizi kurtarmak zorundayım. 2 hafta geçmişti miniğimiz 3 aylık olmuştu. Felix bebeğimiz için kendini toparlamıştı. Ben ise sadece içmiştim. Sırada evi dağıtmak vardı heryere alkol şişeleri yerleştirmiş ve çoğunu kırmıştım. Aslında şuan kendimi yansıtıyordum. Özür dilerim sevgilim bunları yaşamanı istemezdim. Yeni taktırdığım kameraları açtım sadece içip ağlarken açıyordum biraz rol zamanıydı sanırım artık. Elimdeki şişeyi hızla duvara fırlattım.
"NEFRET EDİYORUM BU SİKİK YERDEN!!"
Elime gelen ilk cam parçasını bileğime dayadım çok derin olmayacak ama etkili olcak şekilde bileğime batırıp uzun bir çizik attım sonrası ise hatırlamıyorum. Gözümü hastanede açtım planım işe yarıyordu. Felix burdaydı.
"A-ahhh!"
"Hyunjin iyi misin!?"
"F-Felix özür d-dilerim."
Ağlamaya başladım. Chan hyung dışında kimse bu gözyaşlarının sahte olduğunu bilmiyordu.
"Dileme, bunu bunu affedemem."
"Felix b-bebeğimiz, güzelim l-lütfen."
"Hayır Hwang sen giderken bebeğimi hiç umursamadın."
Başımı önüme eğdim. Bebeğim demişti. O o ikimizin bebeğiydi oysaki.
"S-sana neler olduğunu anlatmama izin verir misin?"
"Bunun için burdayım Hyunjin."
Hyunjin. İlk defa ismimi duygu barındırmadan söylemişti. Şuan bu lanet isim benim olamaz diye düşünüyorum. Felix beni bırakmaz. Hataya mı düştüm. Ben hata yapmam ama bu sefer fena afalladım.
"Felix, ailen. Beni buna onlar zorladı. Evimdeki kameralara bak ses kayıtları var elimde. Sevgilim ben istemedim bunları-"
Yediğim tokatla susmak zorunda kaldım.
"AİLEMİ SEN ÖLDÜRDÜN PİSLİK HERİF! KATİLSİN SEN İĞRENÇ BİRİSİSİN!"
Başımı önüme eğdim tekrardan. Fazla akıllıydı. Ama ben bir tilkiydim o ise bir civciv.
Hyunjin yine neler planlıyor acabaaa?
Bir sonraki bölümde görüşürüzz.
Skz ile kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia •HYUNLİX•
ФанфикLee Felix mafya olan Hwang Hyunjin ile evliydi.. ~Mpreng~ ~Angst değil~ ~FEMLİX!!~