прохолодний ранок, а Оті, побитий та весь в крові повертається додому. кров звісно була не його. було чутно шелест дерев, які коливалися на вітрі, якій змушує опадати листя на землю. ноги несли хазяїна, а руки трималися за постраждалий лікоть, який так болів, що здавався несправжнім, та зламаним. настрій був жахливий, а пережите було неможливе. його груди досі відчували ноги Фари, які вибивали душу, та повітря з легень, змушуючи його — благати на те, що його розум відімкне самого себе, та він помре швидко. але хлопець був живим, побитим, але все ж. голова боліла сильно, та ось його дім, в якому Оті не був так давно, хоча, після пережитого — дім це скоріше місце реабілітації. він заходить в нього, таке відчуття, що всі зникли, та взагалі — їхнє існування було жартом. але ні, його друзі були на другому поверсі, таке відчуття, що нічого не було! вони сказали лише привітання, та все. таке відчуття, що це не вони, чи є це правдою? хм, напевно ні. можливо вони занадто втомлені, тому хлопець лише пішов в свою кімнату. Оті скидає брудний одяг, який скоріше за все — полетить в смітник. в ньому занадто багато біллю та сльоз. хлопець хапає перший светр, в'язаний синій светр, з вишитим серцем, та ім'ям " Оті ". це була робота Тіта, який віддав його на пам'ять. м'яка та приємна пряжа, яка ну дуже схожа на зефір. але втома була завеликою, та він падає в обійми ліжка.
День, хоча, ближче до вечора. хлопець встає від звуку на телефоні, який таке відчуття, що вибухав від повідомлень, які взялися незрозуміло звідки. але Оті швидко кинув в спам, та забув про це. він виходить з кімнати, його друзі ще були тут, сміялися, їх поведінка дивна.
« Оті! привіт! чи хочеш ти їсти? » — запитав Дін, але це не зовсім схоже на його поведінку, хлопець погодився, він занадто давно не їв смачну їжу. він швидко сідає за стіл, та хапає тарілку. але в їжі було щось дивне, голова почала паморочиться, та потім, різкий біль в серці, це був спис. який стирчав з лівого боку, весь в крові. від такого — Оті заплющив очі, та ніколи не відкрив. це був кінець. останнє що він чув, це “ це був останній. „. і все. чи було це зроблено його друзями, чи хтось ховався за їх лицями? яка вже різниця. він мертвий, нічого не змінити! тепер хлопець буде блукати в темряві до нескінченності, до кінця всього. він загубив все. це кінець. або.. хм, ні?
ВИ ЧИТАЄТЕ
останній вечер.
Fanfictionісторія є АБСОЛЮТНО ФАН РОБОТОЮ. НАПИСАНЕ ТУТ - НЕ МАЄ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ ДО КАНОН ІСТОРІЇ.