Jungkook
Bebeğimi yatağıma bıraktığımda hemen yatakta bağdaş kurmuş ve beni izlemeye başlamıştı.
"Bebeğim sen beni böyle izleyecek misin?"
"Hm hm."
Başını salladığında açtığım dolapların kapaklarını tutarken ne giysem diye bakmıştım.
Siyah gömleğimi ve pantolonumu çıkartıp giyinmeye başladığımda Taehyung'dan gelen, mrlama, veya genizinden gelen hırıltılarını duymuştum.
Ona baktığımda bağdaş kurduğu bacaklarını sıkıyor ve durmadan kuyruğunu sallıyordu.
Gömleğim elimde kalmışken bebeğime yaklaştım.
"Taehyung iyi m-"
"Kookie~ oyun oynamak istiyorum~"
"Oyun mu? Ne oyunu güzelim?"
Yatakta emekleyerek gelmiş, kollarını bana doğru uzatmıştı.
Onu hemen kucağıma aldığımda, direkt dudaklarıma atılmıştı. Biraz öpmesine izin verdiğimde, dili ile dudaklarımı aralamaya çalışmıştı. Hemen ondan ayrılmıştım.
"Bebeğim oyunumuzu sonra oynayalım mı?"
"Tamam Kookie~ o zaman birazcık dokunabilir miyim?"
Kucağımdan inerken söylediği şeye anlam verememiştim.
"Nereye dokunmak istiyorsun güzelim?"
Elini karın kaslarıma attığında biraz okşamış daha sonra ise tenime minik bir öpücük bırakarak geri çekilmişti.
"Tamam kookie~ giyinebilirsin."
Dokunduğu ve öptüğü yerlerim yanarken gömleğimi hızla giymiş ve üstten 3 düğme açık bırakarak düğmelerimi iliklemiştim.
Saçlarımı jöleleyip çıktığımda bebeğimi de kucağıma almıştım.
Ben kapıya giderken, Taehyung elini düğmeleri açık olan yakamdan içeriye atmış ve göğsümü okşamıştı.
"Kook? Bunlar açık mı kalıcak böyle~?"
"Hm hm bebeğim kalmasın mı?"
"Kalmasın!"
"Ama neden güzelim?"
"Bakacaklar.."
"Baksınlar bebeğim. Ben seni seviyorum. Onlardan bana ne?"
Sırıtmış ve yüzünü boynuma gömmüştü.
"Seviyor musun cidden?"
"Hm~ çok seviyorum hatta."
Çilek kokan boynunu öptüğümde yine bacaklarıma kuyruğu ile hafifçe vurmaya başlamıştı.
Telefonumu ve arabanın anahtarını da aldığımda dışarı çıkmıştım.
Fakat kucağımda bir catboy olduğunu fark edince içeri geri girmiştim.
"Bebeğim arabaya kadar chibi olabilir misin lütfen?"
Anında chibi olduğunda bebeğimi cebime koymuş ve evi kitleyerek arabama ilerlemiştim.
Taehyung koltuğa değer değmez eski haline döndüğünde kemerimi bağlamıştım.
"Bebeğim kemerini takar mısın?"
"Kemer mi? O da ne?"
Tatlılığı karşısında adeta erirken kemerimi çözmüş ve kemerini bağlamak için hafifçe üzerine eğilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANIME CATBOY (CHIBI) |+18|
FanfictionJeon Jungkook, her okuldan dönüşte evinin bulunduğu sokağın köşesindeki kedinin ayaklarına dolanmasına engel olamaz. Derin bir yalnız içinde bulunan Jungkook, sonunda o kediyi evine almaya karar verir. Fakat bilmediği diğer iki şeyse, o kedinin hem...