29

20 3 0
                                    

Üniformasının düğmelerini iliklerken veya en azından bunu yapmaya çalışırken San'ın eli titriyordu. Düğmeleri delikten geçirmekte zorlanıyordu. Alnında ter birikti. Sinirleri kontrolden çıkmıştı...

"Bunu yapamam." Yeosang'ın yatağında oturduğu yere bakarak onu endişeyle izlerken söyledi. "Yapamam. Bunu öğrenecekler.”

"San, sakin olmalısın ve her şey normalmiş gibi davranmalısın." Yeosang bir kez daha söyledi. Dün geceden beri aynı şeyi tekrarlıyordu ama San, ikisinin de kelimeleri gerçekten duymadığından emindi.

"Ya beni bir testten geçirirlerse? Ya zaten benim olduğumu bilirlerse?”

"Yapsalardı, o zaman buraya gelir veya seni çağırırlardı. Aynı şey Jongho için de geçerli."

San gözlerini kapattı ve birini yanına bıraktı. Diğeri, Wooyoung'un pulunu kavramak için hâlâ açık olan gömleğinin içine girdi. Deniz adamının şu anki pullarının aksine, hala onu aldığı günkü kadar mordu.

Hayal edip etmediğini bilmiyordu ama San onu ne zaman böyle tutsa kendini daha güçlü hissediyordu. Ve bu sefer sakinleşmesine yardımcı oldu.

O sabah erken saatlerde Wooyoung'a veda etmek, ona kumsalda veda etmekten neredeyse daha zordu. Deniz adamının orada onsuz olacağını bile bile Jongho'nun evinden ayrılmaktan nefret ediyordu. Ve onunla ilgilenmesi için Jongho'ya güvenmediğinden değildi. Ama... bunu kendi başına yapabilmek istiyordu.

Uzun, derin bir nefes aldıktan sonra San pulu bıraktı ve sorunsuz bir şekilde gömleğinin düğmelerini iliklemeyi bitirdi.

Yeosang ona kemerini vermek için yürüdü. "Bunu yapabilirsin.  sandığından daha güçlüsün.” Nazik bir sesle dedi.

"Teşekkürler Sangie. Sensiz ne yapardım bilmiyorum.”

Büyük olan homurdandı ve bir adım geri çekildi. "Muhtemelen bir yerlerde bir hendekte ölmüş olurdun"

"Bundan şüphem yok." San gülmeden edemedi. Bu ifade muhtemelen onun kabul edeceğinden daha fazla gerçeklik içeriyordu. Yeosang olmasaydı, hayatın neresinde olacağını bilmiyordu ama ne kadar işe yaramaz olduğuyla ilgili düşünceleri unutmaya çalışmak için muhtemelen uyuşturucu veya alkolle çok ilgisi olacağını tahmin ediyordu.

Bu düşünce kafasından geçtiğinde San duraksadı. Wooyoung ile tanıştığından beri ilk defa böyle hissediyordu. Wooyoung'un birbirlerini tanıdıkları kısa sürede onu ne kadar değiştirdiğini fark ettiğinde dudaklarının kenarında bir gülümseme çekildi.

Sadece kararlılığını güçlendirdi. Deniz adamını korumak için elinden geleni yapacaktı.

Başlarını sallayarak hem o hem de Yeosang arabaya doğru yürüdüler. Yolculuk sessiz ama rahattı ve Yeosang gitmeden önce elini tutup hafifçe sıktığında San minnettar kaldı.

Dışarıdan her şey normal görünüyordu ve San binaya sorunsuzca girebildi. Her şeyi aynı anda almaya çalışırken gözleri hızlı hareketlerle ileri geri hareket etti.

Bilim adamları, panolarını tarayan ve üzerinde çalıştıkları proje hakkında hızlı bir şekilde konuşan gruplar halinde yürüdüler. Bu yeni bir şey değildi... Birkaç akvaryum çalışanı buradaki dinlenme odasına girip çıktı. Bu da normaldi…

San dudaklarını yaladı ve güvenlik odasına devam etti. Bu onun normal rutininin bir parçasıydı, bu yüzden nefesini kontrol altında tutabiliyordu. Kalbi başka bir hikayeydi ama… Kapı odaya girdiğinde, beklediğinden daha fazla insan olduğunu hemen gördü.

Jongho'nun orada olması stresli görünmesine rağmen biraz rahatlamıştı. Baş bilim adamı, yardımcılarından biri, iki polis memuru ve Bay Choi küçük odaya tıkılmıştı.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin