esrarengiz okulun sırrı

149 12 5
                                    

2 kız ve 2 erkek
tatilde okula gelirler okul üç katıdır. Okulu birinci kattan gezmeye başlarlar bodrum kattan sesler gelmektedir öğrenciler ilk başta sese aldırmazlar ve karşılarına hizmetli çıkar ve sesin hizmetliden geldiğini zannederler hizmetli öğrencilere okulda ne işiniz var der ve çocukları okuldan gönderir. Ama çocuklar gece hizmetlinin evine gittiğini düşünüp okulda geri dönerler. Okulun üçüncü katına çıkar ve sınıfları gezmeye başlarlar dördüncü girdikleri sınıfta birşey yanlarından geçmiş gibi hissederler ve biraz geçtikten sonra camın açık olduğunu farkederler. Ve camı kapatırlar.. sabah bodrum dan gelen sesler gene gelmektedir sınıftan çıkıp bodruma inerler. Bodruma inince sesler kesilir. Ve eve giderler. Sabah kalkınca ilk işleri toplanıp okulun geçmişini arastirmaktır ve geçmişte bir şey bulamazlar ve meraklanıp tekrar okula giderler. Okulu didik didik ararlar ama birşey bulamazlar ve hizmetliyi karşılarında bulurlar ve hizmetli ye okulun geçmişini sorarlar ama hizmetli çabuk burdan uzaklaşın ben size dün okuldan gidin demedim mi der. Hizmetliden gizlice bodrum kata inerler. Bodrum katta gördüklerine çok sasirırlar bütün duvarlar kanlarla kaplıydı. Ve bi anda önlerinde bir karaltı belirir bi anda müzik odasından korku içeren sesler gelir aynı anda okul sallanmaya başlar. Ve birkaç saniye sonra okulu karanlık basar ve çocukların hepsi ayrı ayrı odalara mahkum olur birkaç gün sonra hizmetli bütün çoçukları bulur ve çocuklara bu okuldan uzak durun ben sizin iyiliğinizi istiyorum der ama haylaz çocuklar oldukları için okuldan uzak durmazlar ve okulu aramaya devam ederler ikinci katta ertuğrul adındaki erkek çocuk tuzağa yakalanır ama kimse fark etmez üçüncü katta hilal adında bir kızda tuzağa yakalanır ve çocuklar eve iki kişi giderler. Kalan iki çocuk bir kaç gün okula gitmezler okula gittiklerinde kapıda arkadaşlarının cesetleri asılıydı çocuklar korkuyla içeri girdiler bodrum kata indiler ve hasan adında erkek çocuk kanlar içinde kafası koptu. Ve hizmetli gelip sevil adındaki kıza okulun cinli olduğunu ve arkadaşlarını cin in öldürdüğünü söyledi ve gizem çözüldü ve sevil adındakı kız sağ olarak kurtuldu.

okuldaki cinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin