Multi kaan
-Mal gökçe acele et ilk günden geç kalıcaz.hem çocuk iki saattir bizi bekliyo aşağıda.pardon yani senin süslenmeni.
"Ya bekle geldiiimm.."diye bağırdı.
Ha bu arada kendimi tanıtmadım.ben Kumsal.Lise 3 e gidiyorum.bu aşağıda mal mal beklediğim kişi ise gökçe.benim çocukluktan beri arkadaşımdır şahsen. kendisi karşı binada oturuyor.hatta pencerelerimiz karşılıklı olduğu için oraya bi makara sistemi kurmuştuk.bizi aşağıda bekleyen şahıssa mert.bizim lise 1 den beri arkadaşımız olur.aslında yakışıklı çocuk ama sevgilisi yok.bu yüzden gökçeyle ona sürekli sevgili bulmaya çalışırız ama pek işe yaradığı söylenemez.
"Yaa rimelimi gördünn müüü?" diye tekrar bağırınca gözlerimi devirerek bende bağırdım.
-He gördüm amk bak ağzımda.
Dediğimde ses gelmedi.Allah Allah gökçe olsa şimdiye azımın payını vermişti.
-Laann öldün müü?
Diye bağırdığımda aşağı iniyordu.yine bildiğimiz tripli gökçe.
-Tamam tamam hadi gel gel kıyamam sana.
"Ya bi git ya."
Tabiki tersledi ama gidip sarıldım ve hafiften güldü.
-Hadi hadi mert bekliyo.ağaç oldu çocuk.
Dedim ve dışarı çıktık.mert her zamanki gibi kapıdaydı.
"Nerde kaldınız be kızlar.geç kalıcaz ama."
-Gördüğün gibi geldik canım.sen de sürsen artık diyorum hani.
Dediğimde sürmeye başladı.
###
Okula vardığımızda koşarak sınıfa girdik.ilk günden geç kalmak bizim işimiz abii..gerizekalı mert kapıyı çalmadan ayı gibi içeri dalınca hocayla göz göze geldik.mert hocadan özür diledikten sonra yerimize oturduk.hocanın tahtaya dönmesi ile kapının çalması bir oldu.herkes kapıya döndüğünde içeri bir kızla oğlan girdi.ama bi dakika bu...bu ekin değil mi?!!OMG!! Ekinin burda ne işi var.biz gökçeyle merak dolu gözlerle ekine bakıyorduk.
Bu arada ekin kim mi?ekin gökçeyle benim anaokulu,ilkokul,ortaokuldaki en yakın arkadaşımızdı.gökçeyle aynı liseye düşsekte malesef lisede ekinle ayrılmak zorunda kaldık.
Ekinin yanındaki çocukta...bilmem.yeni biri.ama baya yakışıklı.ya ne diyorum ben ya.ben bunların hepsini düşünürken mertin ekine bakışlarını fark ettim.tabi ya nasıl düşünemedim EKİN VE MERT
"Şey hocam biz okula yeni geldik de."
"Tabi kızım kendinizi tanıtın ve boş sıralara oturun."
"Merhaba arkadaşlar ben ekin öztürk.ankaradan istanbula taşındık.ben bazı arkadaşlarım burda olduğu için bu okula geldim.iyi anlaşıcağımızı düşünüyorum."
"Merhaba.ben kaan özer.ekinle aynı yerden geliyorum.umarım iyi anlaşırız."
Ekin benim yanıma oturacaktı ki
-Bura dolu sen mertin yanına git.
diyerek mertin yanındaki boş sırayı gösterdim.ekin bi süre merte baktı ve yanına giderek oturdu.evet evet oldu bu iş derken adının kaan olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma oturdu.küçük bir gülümseme gönderdi bana.ben de ona
-sınıfa hoşgeldin.
Dedim.Ama şimdi allah için çocuk çok yakışıklı.zaten sınıfa girince ona bakan kızların hepsi bana ölümcül birer bakış atıyolardı.ne yapıcan taş bi çocuk geliyo sınıfa,o kadar kız yana kayıyo ama o benim yanıma oturuyo.ŞANS?
MERHABA ARKADAŞLAR UMARIM KİTABIMI SEVERSİNİZ. VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN