SeyFer Düğünü

1K 57 17
                                    

Korhanlılar gitmişti halam ve babam onları uğurlamaya gitmişti, ben ve annem de bahçedeydik aşırı sinirliydim.

Esme="Aman diyim sık dişini sabahın şeri akşamın kayrından iyidir." O sırada babam ve halam gelmişti.

Kazım="Güzel bahtın varmış güzel yat, kalk şükret." dedi ve gitti.

Seyran="Hala"

Hattuç hala="Sakkın, Sakkın ağzını devireyim deme baban diyeceğini dedi karar verildi nolucusa olucu." dedi ve gitti.

Seyran="Ablam..." ablama nasıl açıklayacaktım...

Annemle berber ablamın yanına gittik.

Suna="Seyran, noldu neden ağlıyorsun noldu?" ne diyeceğimi bilmiyordum susuyordum.

Suna="Anne söylesenize noldu, g-gittiler mi?"

Esme="Gittiler kızım." ablam Allah belamı versin diye ağlayarak başına vuruyordu...

Suna="Babam çok kızdı mı hı babam çok kızdım ya söylesenize v-vazmıgeçti?"

Seyran="Abla her şey bi anda oldu sesimi çıkaramadım b-benim suçum herşey bi anda oldu."

Suna="Olan ne Seyran hı." dedi ve arkama sakladığım yüzüklü elimi gördü...

Esme="Kardeşini istediler." ablam ağlıyordu sakinleştirmeye ama istemedi.

Seyran="Abla ben evlenmek istemiyorum, ben evlenmek istemiyorum."

Suna="Seyran sen evlendin bende vazgeçmişler..."

Annem anlamı yatağa koymuştu bende yerde oturuyordum o sırada halam geldi.

Hattuç hala="hasbi Allahü venim gören de evden cenaze çıktı sanıcı."

Suna="Napalım hala göbek mi atalım, tef mi çalalım."

Hattuç hala="He çalsan yeridir sakarlığın yüzünden hayatın kararıcıydi, bu iş tamamına ermeseydi ben bile seni babanın elinden alamazdım."

Suna="Halim ne olacak peki benim demiyceklermi gelinlik çağında kız iki ayağının üstünde yürüyemedi..."

Hattuç

Seyran="Peki ben hala, ben evlenmek istemiyorum."

Hattuç hala="Ben sana diyeceğimi kapıda dedim, hazırlanın yarın akşam nikah kıyılıp bu evden kız çıkarılıci."

Esme="Yarın akşam mı?"

Seyran="Olmaz gitmem ben bu konaktan bırakmam anneminde ablamda."

Hattuç hala="Okuycim diye öğretmeni kapıya diktiğinde bırakiydin ama, senin derdin konak olsaydı okumakta da gözün kalmazdı."

Seyran="Hala gözünü sevim, ben tanımadığım etmediğim adamla nasıl evleneyim ya."

Hattuç sinirle ayağa kalkarak.

Seyran="Ölürüm de evlenmem, kimse zorlayamaz beni." dediğim sırada babam odaya geldi.

Kazım=" O nası bi laftır kız, sen ne diyin ben burda eşek başımıyım. " de saçımdan tutarak.

Kazım=" Kimse zorlayamaz ha eteği eksiye bak sen." dedi sürükleyerek konağın en alt yerine getirdi beni.

Kazım=" Esmeeee benden habersiz bu kıza bir su bile verilmiyci. "

Sabah olmuştu kapı açılma sesi gelmişti.

Hattuç hala=" Cezan bitti çık hadi."

Esme="İyimisin kızım? " omzumu tutarak.

Seyran=" Ben iyiyim, ablam nasıl?"

Esme="İyi iyi merak etme."

Hattuç hala=" Ne varmış iyi olmayacak elbet onun da sırası gelici amma büyüttünüz yav, hadi kalk yıkan paklan."

Seyran="Ablamı görmeden hiç bir yere gitmiyorum."

Hattuç

Seyran="Ne oldu niye çıkardı bu beni."

Esme="Akşama nikah varmış kızım."

Seyran="Anne ne olur bir şeyler yapalım, bak ne istiyorsanız yaparım hı olur beni hem onların istedikleri ablam değilmiydi Bi anlık kaza yüzünden benim geleceğimi de yakmayın olur."

Esme="Kızım."

Seyran="Anne, annem ablamın halini görmedin mi nası üzüldü nasıl yıkıldı nolur bir şeyler yapalım annem en azından denesek ha, ben birşeyler düşündüm aslında."

Esme="Seyran uzatma bu iş bitti artık konu kapandı kızım sende bende biliyik burdan bu işin dönüşü olmaz artık hadi güzel kızım yap banyonu rahatlarsın ha."

Annemle konuşmam bir şeye yaramamıştı sinirden ağlıyordum,yıkanıp üste ablamın yanına çıktım ablam çeyizinden bana koyuyordu.

Suna=" Gelinlik kızın hiç mi çeyizi yok derler, bunu işleme 2 yıl sürmüştü hatırlıyormusun."

Seyran="Ablam bırak senşn onlar lütfen."

Suna="Ben kardeşimi ezdirmem, biliyorum bunlar eskidi artık ama antepten gelin aldık bi kuru valizle geldi derler olmaz, bak bunlarda çok güzel dimi çok güzel, ben zaten yenisini yaparım al."

Seyran="Alamam abla bırak."

Suna="Alacaksın seyran."

Seyran="Hadi abla gel konuşalım."

Suna="Bak annem gelinliğin sana vermiş, vermiycekti ama yok Kazım ağanın evinden gelinliksiz kız çıkmaz, yok dur ağlama, ağlama baban kızar ağlama nolur."

Seyran="Ama acıyo."

Suna="Sarıl bana o zaman geçer." ikimizde ağlıyorduk acılarımız büyüktü.

Aşağıya indiğimde her yer sade bir şekilde dizayn edilmişti, gelinliğimi giymiştim saçımı ve makyajımı da yapmıştım, Korhanlar da gelmişti beni aşağıya çağırıyorlardı, aşağıya indim nikah masasına oturdum.ve nikah kıyıldı.

Otele gelmiştik, bayılmak üzereydim tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım, sonra da odaya gittik. Odaya girdiğimde bir kadın çıktı.

Seyran="Ne bu şiödi."

Ferit="Seyrancım sana ilk günden açık olcam biliyorum sen de istemiyordun bu evliliği ama kimse bize fikrimizi sormadı mecburen evet deme zorunda kaldık dimi."

Seyran="E-evet."

Ferit="Aferim sana harbi kızsın birbirimize yalan dolan yapmadan bu işi yürütmenin bir yolunu bulcaz."

Seyran="Yani."

Ferit="Yani sen her şeyi bilip durumu idare edeceksin." dediği anda yüzününe tokat vurarak banyoya geçtim, neydi bu şimdi şaka mı...

Selam Canlarımmm çok uzun bir bölüm oldu, gerçekçi yapmaya çalıştım bazı yerleri belki bir tık benzememiş olabilir ama umarım beğenirsiniz, yorum ve volte atmayı unutmayın sizleri seviyorum iyi okumalar. 💗

Yalı Çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin