פרק א׳- מהצד של אלינור

159 11 6
                                    

שלום שמי אלינור אני בת 18 ואין לי חבר. הלוואי אם היה לי כי אז לא הייתי לבד. גדלתי עם אחים גדולים וכל שני וחמישי נכנסה ילדה אחרת לארוחת הערב והתנהגו כאילו הכירו והיו ביחד שנים. לכל חברותי יש חבר, לפחות ממה שאני יודעת אבל תאמת אני אני מחכה לאדם הכי מתאים שיחמיא לי לא רק על היופי אלא גם אל האופי והטופי.
• שבוע לפני סיום הלימודים •
אני כבר מחכה לחופש לראות את ידידי הטובים שרק לפני שנתיים היו באקס פקטור והגיעור מקום שלישי ועכשיו הם חוזרים מהסיבוב הופעות שלהם ללונדון, אנגליה. הם וואן דירקשן; ליתר דיוק, רק הארי היה איתי בתיכון. אבל אני מחשיבה את כולם כאילו הם למדו איתי בתיכון. מה שמצחיק זה שלפני שעברתי ללונדון הייתי ביסודי עם נייל ובחטיבה עם לואי. הוא זה שהרשים את השכבה אבל לא כמו כולם. הוא הצחיק גם את הבנות וגם את הבנים אבל בעיקר את הבנות. הוא היה המקובל ואני לא, זאת אומרת שאני לא התקרבתי לסביבתו אך שמעתי את סיפוריו דרך חברתי הטובה ליזי.
אז בטח אתם שואלים אותי איך אני התחברתי ללואי. אז ככה, אני שמעתי שהם הולכים לאקס פקטור אז דיברתי עם נייל אם אני אוכל לבוא לחגיגות שהוא יתקבל אז הוא אמר בסדר אבל המסיבה נערכה אחרי ה"בוט קאמפ" ושם הם התאחדו ללהקה ושם התחברתי לחמשתיהם ובמיוחד ללואי.
• כמה חודשים אחרי התחרות •
הם הפכו ללהקה מאוד ידועה לא רק באנגליה אבל גם בעולם. היה לי מאוד קשה לעזוב אותם כדי שהם יעבדו המון על המוזיקה ויצליחו כדי שיתפרנסו ממה שהם אוהבים.
אחרי חודשים אלו הם חזרו ואמרו לי שאני החברה הכי טובה שלהם שתמכה בהם כל הדרך וגם עכשיו והוסיפו שהם גמרו אלבום ועכשיו טסים לעש סיבוב הופעות בעולם לשנה ואני לא צריכה לדאוג. היה לי קשה להסכים אבל הם היו עוזבים גם בלי שאני אסכים אז הסכמתי בלי רצוני
• אחרי סיבוב ההופעות שלהם •
כששמעתי שהם חזרו אז צרחתי וישר נסעתי לשדה התעופה אבל שם היו יותר ממיליונים של בנות ואוהלים. אז בחרתי להתקשר.
זאת הייתה השיחה:
אני:"הלו?"
__:"כן?"
אני:"מי זה?"
ליאם:"ליאם.. ומי זה?"
אני:"אני אלינור"
ליאם:"רצית את לואי?"
אני:"מה גורם לך לחשוב שאני רוצה לדבר עם... אתה יודע מה לא משנה"
ליאם:"כל אחד ששלח לנו מכתב מעריץ שאל אם את ולואי ביחד אז חשבתי שזה נכון אם ככה את עונה"
אני:"למה הם חושבים ככה?"
ליאם:"את שואלת אותי אולי זה בגלל התמונה שהעלת לאינסטגרם שלך"
אני:"כתבתי שרק פגשתי אותו ברחוב, למה כולם נוטים לצד השני של הכביש"
ליאם:"מה?"
אני:"ליאם זה ביטוי, ביטוי! התכוונתי שלמה כולם צרכים לחשוב שהכל אהבה?!"
ליאם:"אהה דברי ברור!"
אני:"טוב אז אפשר אותו?"
ליאם:"טוב שנייה אני קורא לו"
• אחרי כמה דקות •
לואי:" רצית משהו?"
אני:"סוף סוף אני מחכה שעות! תגיד את שולח בחזרה לכל אלה ששלחו לך מכתבי מעריצים?"
לואי:"כן אבל לכל מי שאני מספיק, למה?"
אני:" כי ליאם אמר לי כשאתם מקבלים אז כתוב ברובם שהם חושבים שאנחנו זוג אז אתה אמרתה להם שזה לא נכון, נכון?"
לואי:"כן זה מה שאני אומר אבל אני מוסיף משהו"
אני:"מה, זה בקשר אליי?"
לואי:"כן זה כן, אבל זה לא לטלפון בשביל שאני אגיד לך אני אצטרך לקבוע איתך אחד על אחד.
אני:"למה?"
לואי:"ככה. אני צריך ללכת, ביי"
אני:"מה? לא ביי! תגיד לי מה אכפת לי?!"
לואי:"לי אכפת ממך ביי"
אני:"טוב ביי"
• הסתיימה השיחה •
אני רוצה לדעת מה הוא רצה להגיד לי שהוא אמר קודם לאחרים ולא לי. טוב אם זה לא לטלפון אז זה לא לטלפון אני לא יכולה להתווכח איתו בטלפון על זה חבל על השיחה ועליו.
• כשקבעו •
לואי:"היי, את נראית יפה"
אני:"תודה.., מה רצית להגיד לי שסיפרת קודם לכל העולם ואשתו לפניי?!"
לואי:" רציתי להגיד לך ש..."

Not just another coupleWhere stories live. Discover now