ben de babasıyım

560 48 25
                                    

"chan?"

" Felix?"

" Senin burada ne isin var?!"

" Bir arkadaşım hastalanmıştı. Onu hastaneye götürdüm. Sonra Seungmin'i gördüm. Zaten ben de bebeğin babasıyım. Seungmin'i görmek hakkım"

Hyunjin Chan'a ucmamak icin kendini zor tutuyordu. Felix Hyunjin'in elini tuttu. Hyunjin tam küfredecekken içeriden bir ses geldi. Herkes kapıya baktı. Birisi acıyla bağırıyordu. Dikkatlice dinleyince Seungmin'in sesi olduğu anlaşılmıştı. Seungmin içeride ağlıyordu. Birkac dakika sonra bir bebek ağlaması duyuldu. Felix gülümsedi. Hyunjin'e baktı. Hyunjin'in gözleri dolmuştu. Chan ise ağlıyordu. Chan da bebeğin babasıydı, bebeğini görme hakkı vardı. Birkac dakika sonra doktor odadan çıktı.

"Hayırlı olsun. Seungmin dünyaya bir erkek çocuk getirdi."

" Seungmin'i görebilir miyiz?"

" Evet"

Herkes içeriye girdi. Seungmin'in kucağında bir bebek vardı. Seungmin bebege bakarak ağlıyordu. Chan gülümseyip Seungmin'in yanina gitti. Bebeği o da kucağına aldı. Felix ve Hyunjin Seungmin'in karşı çıkmamasına çok şaşırmıştı fakat belli etmediler. Seungmin Chan'a bakıp gülüyordu.

"A-adını ne koyalım?"

" San."

" Seungmin niye Chan'a nazik davranıyorsun?!"

" Felix.."

"?"

" Bak, o da bebeğin babası. Ben siz beni kaçırdıktan 3 hafta pişman oldum. Ve gizliden Chan'la konuşmaya başladım. Ve sanırım biz birbirlerimizi seviyoruz. B-ben tekrardan aşık oldum."

Felix çok şaşırmıştı. Seungmin için yaptıkları herşey boşuna mıydı?

"Lütfen kötü birsey deme."

" Eğer sen mutlu olacaksan birsey diyemem Seungmin"

"Tessekur ederim"

Hyunjin Felix'in elini sımsıkı tutup kulağına eğildi.

"*Fısıldayarak* bizde yapalim mı hm?"

Felix yutkundu. Hyunjin? Çocuk? İstemek? Hyunjin'e baktı. Yüzünde ciddi bir ifade vardı. Felix Hyunjin'in kulağına;

"*Fısıldayarak*  b-ben hazır değilim.."

Hyunjin'in suratı düştü. Felix çocuk istemiyordu. Anlayış gostermeliydi. Hyunjin Chan'in kucağından San'ı aldı. Biraz sevdikten sonra Felix'e baktı. Felix yutkundu. Cidden mi istiyordu. Felix Hyunjin'in kucağındaki bebeği Seungmin'e verdi ve Hyunjin'in elini tutup dışarı çıkardı. Hastanenin bahcesine geldiklerinde Felix Hyunjin'e baktı.

"Bak Hyunjin hazır değilim. Daha lisedeyiz farkındaysan?"

" Seungmin de liseli ona bakarsan?"

"Ama onlarınki kaza"

"Bizimki de kaza olsun o zaman"

"Hyunjin bebeği taşıyacak kişi benim, bebegi taşıyacak kisi sensen tamam yapalım"

"Ben hayatta altta olmam"

" Ee?"

" Uff tamam zaten 11. Sinifiz"

" Hyunjin çok kötü birşey oldu"

" Noldu?"

" LAN 1 YIL SONRA SINAVA GİRİCEZ, SEUNGMİN NAPCAK?"

" sınav günü San'ı annesine verir"

" Annesiyle kavgalı"

" Bize verir"

" He kanka biz girmicez sınava"

" Uff verir iste birine"

"Ya mal nasıl çalışacak? Bebeğin ağlamasından odaklanamaz, bebekle ilgilenmekten çalışamaz"

" Uff ya hic düşünmemiştim"

" Neyse halletmeye caliscaz artık"

"İceri girelim gel"

Hyunjin ve Felix içeri girdi. Seungmin'in olduğu odaya girdiler ve gördükleri manzara karşısında çok şaşırdılar.

Chan ve Seungmin, öpüşüyordu. O kadar sevgi doluydu ki, birbirlerine aşık olduklarını tekrar anladılar...

______

Selam. Nasılsınız

Ben

İyimiyim

Bilmiyorum

Neyse.

Hadi bb

Daddy🔥 - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin