#1

4 0 0
                                    

Vstala jsem s pocitem že je tady další den. Další z mnoha dnů plných bolesti. Věděla jsem že až pujdu do školy budu zase poslouchat ty kecy co mi pomalu ale jistě ničí sebevědomí. Jedine co mě těší je že už jenom 2 týdny a odstěhuju se. Potom už nebudu muset řešit a poslouchat co se tady děje. Od doby co ma mama novyho přítele se to pro mě doma zhoršilo.

Snažím se přes tu bolest na žebru vstat z postele. Je 5:10 rano. Mám ještě celkem hodně času protože v noci vubec nespim. Vešla jsem do koupelny a sundala si oblečení. Stojim před zrcadlem naha a sleduju modřiny na mem těle. Vlezla jsem si do sprchy a jedine co jsem vnimala byly kapky vody ktere stekaly po mém těle.

Vylezla jsem a oblekla si černé leginy a červeno-černou košili. Potom už jsem si jenom vzala tašku nandala sluchatka a šla do školy. Přes sluchatka jsem naštěstí neslyšela narážky mého "otce"

Do školy to mam naštěstí tak 15 minut cesty. Byla jsem vystresovana z "otce" a tak jsem si šla sednout ještě do parku sednout a dat si cigaretu.

Přišla jsem do školy a rovnou zamířila ke skřínce. Tam už stála Mia. Moje kamarádka s kterou se známe od dětství. Objala mě a ucitila ze mě pach cigaret. "Už zase Sarah?" podivala se na mě smutně. Věděla o tom jak me "tata" mlati. Potichu jsem s upětým výrazem do země řekla ano.. "proč?"
"nevim" ne že bych ji to nechtěla říct ale sama to nevim..

Šly jsme do třídy a zrovna zazvonilo na hodinu. Do třídy vešel učitel s nějakým klukem. V tu chvíli se všechny začaly bavit a pišťet. Nějak jsem to nechapala. Učitel je utišil a začal mluvit.
"Jak vidite máme mezi sebou nového žáka. Jeho jmeno je Calum Hood. Myslím že není potřeba říkat že je ze skupiny 5SOS, protože koukam že ho většina z vás zná."

Po pravdě? ja ho vubec neznam. Ale byl opravdu hezkej. Celou dobu na mě koukal. Vyrušil ho učitel "Pane Hoode sedněte si do předposledni lavice u dveří"
Ja sedim v posledni lavici u okna. Zrovna jsme měli Matiku. Koukala jsem do sešitu a snažila se počítat příklady které jsme měli zadané. Koutkem oka jsem viděla Caluma jak mě sleduje.

Mám pocit že sleduje spíš moje modřiny a škrábance, než že bych se mu líbila. Hodina skončila a všichni se nahrnuli na Caluma a prosili ho o podpis, fotku nebo mu říkali jak je krásnej a bla bla bla.

Každou hodinu na mě Calum koukal. Byla před náma poslední hodina, tělocvik. Šatny jsou v 1 patře šla jsem poslední. Zastavila jsem se u dveří kumbálu a snažila se odepsat na SMSku.

Ale někdo mě zatahl do kumbalu. (:DDD)
Otočil mě a zády mě přitiskl na zeď. Byl to Calum. "Co chceš?" zeptala jsem se ho.
"Od chvíle co jsem tě viděl chci něco udělat" řekl a přitiskl své rty na ty mé.
Zustala jsem tam stat opřená o zeď zatím co on odešel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 04, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

zamilovanostKde žijí příběhy. Začni objevovat