1, bir sonraki sahne ne zaman?

52 10 71
                                    

Bom digi digi bom bom bom bom

^,^

"Bir sonraki sahne, I.N ile öpüşme sahnesi." Changbin/

Deyip ortaya recep ivedik gülüşü attı. Jeongin bunu duymuş olsa bile umusamamıştı, şimdilik.

"Kafam karışmış bir şekilde etrafa bakacağım." Jeongin/

"Ne?" Changbin/

Jeongin etrafa şaşkın şaşkın baktı.  Changbin bakışlarını arkadan koşan silahlı adamlara çevirdi. Bi anda bakışlarını jeongine çevirdi Changbin. Tatlı bulmuştu onun şaşkın şaşkın etrafa bakmasını.

Jeongin etrafa şaşkın şaşkın bakmayı bırakıp kendisini izleyen Changbin Hyunguna(?) baktı.

Bir kaç saniyelik bakışma ardından gülümsedi.
^Aynı benle Paris Hanımefendim.^

^,^

Yorucu bir günün ardıbdan herkes yurtlarına dağılmıştı. Bir kişi hariç, jeongin.

"Yurda dönmeyecek misin?" Chan/

"Döneceğim hyung, ama ilk önce Changbin hyungla konuşmam gerekenler var." Jeongin/

Changbin oturduğu koltuktan bakışlarını Jeongine çevirdi.

Changbin & Jeongin

Jeongin
Odaya gel.

İletildi. 21.39

Changbin kilit ekranında gördüğü mesaj ile telefonu tekrardan kapattı. Jeongin çoktan Changbin'in odasına gitmişti.

Changbinde Jeonginin ardından gitmişti.

"Net bir şey var aralarında." Jisung/

"Hatırlıyor musunuz? Bir keresinde Hyunjinle Felixte aynısını yapmıştı." Jisung/

"Daha kaç kere söyşeyeceğim. Artık benle Felixi shiplermiş gibi davranmayın!!" Hyunjin/

"Yeter artık felix felix diyip durmayın! O kadar seviyorsanız gidin onunla vakit geçirin!!" Hyunjin/

"Ne oldu aranızda? Felix yüzükleride çıkarmış. Sende artık onun sana hediye ettiği parfümü kullanmıyorsun. Neler oluyor?" Chan/

"Felix bana sadece kavga ettiğinizi ve ciddi olmadığını söyledi?" Jisung/

"Susun artık yeter! Felix hakkında konuşmayın tamam mı!?" Hyunjin/

Hyunjin dolu gözler ile hızlıca yurttan çıkmıştı. Jisung tam arkasından gidecek iken Chan onu durdurdu.

"Bırak kafasını dinlesin anlarız bir gün illa." Chan/

^,^

Changbin odaya girdiği anda Jeongin kapıyı kapatarak onu duvarın arasına almıştı.

"Bir sonraki sahne ne zaman gelecek Chang?" Jeongin/

Changbin bir anda duvarın arasına alınmasıyla afallamış gözlerini onu duvarın arasına alan çocuğa dikmiş bu sayede ona aşağıdan bakarken gözleri birleşmişti.

Jeongin biraz daha eğilmişti aşağıdan ona bakan siyah saçlı gence.

Nefesleri birbirine değerken bir anda kapının açılması ile ayrılmışlardı.

"İ.n yurda gitmen lazım." Jisung/

Dedi telefona dalmış bir şekilde bakar iken.

"Taman Hyung, bu araa iyi geceler chang." Jeongin/

"Bu arada Leeknow Hyung ile mesajlaş sıkıntıdan Doongie'yi ısıracak bu şekilde. Kediler bıktı artık senin ona yazmaman efkarlığını dinlemekten." Jeongin/

Jisung Leeknow adını duyar duymaz boş boş gezindiği uygulama olan Bubble'den gözlerini ayırmış, pür dikkat jeongini dinlemişti.

Arkadan ona kaş göz gareketleri ile ima yapan changbine bakmayıda ihmal etmedi tabii.

Utanmış olacaktı ki kızaran yanaklarını şişirmiş heyecan ile hoplaya zıplaya odasına koşarken takılmış ayağınım serçe parmağını incitmişti.

Hızlıca ayağa kalkarak odasının kapısını açarak içeri girmişti, sanki ayağı hiç ağrımamışcasına.

Changin sol eli ile Jeonginin kalçasını avuçlamıştı. Jeongin ne kadar alışmış olsa bilr bunu LeeKnow hyungu değil Changbin yapmıştı.

"Ben gideyim artık hehe!!" Jeongin/

"Rüyanda beni gör." Jeongin/

Koşarak çıkmıştı o da yurttan. Chan hiç kimseyi umursamadan telefonda geziniyordu ayağa kalkıp odası gitmiş ılık bir duşun ardından kıvırcıklaşan saçlarını kurutmuştu.

Yorucu bir gündü ona göre. Uykusuda gelmişti hem. Telefonda biraz gezinip uykuya dalmıştı hemencecik.

Hyunjin'i sorarsanız o hala tepedeki kayalığın altına oturmuştu. Ağlamak istiyordu. Ama öncesinde yeterince göz yaşı dökmüştü. Tutmadı kendisini. Serbet bıraktı, izin vermişt sıcak gözyaşlarının yanağında sürülmesine. Cidden Felix'e ne olmuştu böyle? Neden durduk yere kavga çıkarmıştı?

Saate baktı uzun zaman buradaydı. Geldiğinde saat 22.21 iken şuan 00.34 olmuştu. Ne kadar zor olsada yurda girmeyi başarmıştı.

Herkes uyuduğunu sandığından dolayı uyumuştu o da. Sanmıştı çünkü Jisung halen Minho ile konuşuyordu.

Minho & Jisung

Jisung
Uyjum geldi uyusuam iyi olacaj

Minho

İyi uykular minik sincabımm🐰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi uykular minik sincabımm🐰

Jisung
Sanada kedisimnm😻

^,^

Oha nasıldı beğendiniz mii

Fici aru nevusum için ozel yaptım umarım beğenmiştir hehe

Optumballarım ama zümrayı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kiss, ChanginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin