"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘮𝘺 𝘸𝘦𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨. 𝘐𝘵'𝘴 𝘮𝘺 𝘸𝘦𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸. 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘸𝘰 𝘶𝘱𝘵𝘰? "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘞𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶? "-𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪
" 𝘸𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘪? 𝘞𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨? "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘈𝘨𝘨𝘳𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵. "-𝘨𝘶𝘺
" 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘪𝘨𝘯 𝘢𝘯𝘺. "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘰𝘩, 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰. 𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴? "-𝘨𝘶𝘺
" 𝘺𝘰𝘶, 𝘵𝘩𝘪𝘴. 𝘠𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬. "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘴𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵? "-𝘨𝘶𝘺
𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘶𝘮𝘪𝘯𝘨 . 𝘝𝘦𝘭𝘨𝘳𝘺𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘦𝘭𝘻𝘢𝘳𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘯𝘯𝘦𝘥. 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘸𝘩𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘦𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘰𝘥𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘵𝘩. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘸𝘩𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘢𝘵 𝘩𝘶𝘨𝘦 𝘢𝘮𝘰𝘶𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦. 𝘚𝘩𝘶𝘯𝘢 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶'𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺. 𝘞𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘶𝘯𝘢 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘷𝘦𝘭𝘨𝘳𝘺𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘦𝘭𝘻𝘢𝘳𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘶𝘯𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘦𝘸. 𝘐𝘯𝘥𝘦𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘶𝘦 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘻𝘶 𝘯𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘶𝘯𝘢. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘈𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 .
"𝘉𝘦𝘯𝘪𝘮𝘢𝘳𝘶, 𝘴𝘩𝘶𝘯𝘢, 𝘴𝘩𝘪𝘰𝘯, 𝘥𝘪𝘢𝘣𝘭𝘰, 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘦𝘳𝘺. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦, 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶? 𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘳. 𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘴𝘦𝘳𝘵𝘴. 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘪𝘯 𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵. "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘺𝘦𝘴. "-𝘥𝘪𝘢𝘣𝘭𝘰, 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮𝘢𝘳𝘶, 𝘴𝘩𝘶𝘯𝘢, 𝘴𝘩𝘪𝘰𝘯, 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘦𝘳𝘺
𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘨𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺. 𝘞𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘐𝘯𝘵𝘦𝘮𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨. 𝘔𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶. 𝘎𝘶𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘳𝘰𝘶𝘣𝘭𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘦𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘰𝘭 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘺𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘹𝘵𝘢𝘯𝘵. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘭𝘮. 𝘞𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘶𝘯𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘴𝘯𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘷𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘪𝘳𝘴 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘨𝘴. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘭𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘭𝘣𝘰𝘸𝘴 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘸𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥𝘣𝘮𝘦𝘫𝘦𝘴𝘵𝘪𝘤 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘣𝘦𝘭. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘯 𝘶𝘯𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘞𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘭𝘻𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘦𝘭𝘨𝘳𝘺𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘶𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘵𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘭𝘨𝘳𝘺𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘦𝘭𝘻𝘢𝘳𝘥 𝘣𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘧𝘢𝘴𝘵. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘦𝘦𝘱, 𝘩𝘶𝘴𝘬𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘨𝘯𝘢𝘵𝘪𝘤 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦.
"𝘍𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦'𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦. 𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘓𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘰𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥. 𝘐'𝘭𝘭 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘯𝘵 𝘣𝘦 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦. 𝘈𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘐'𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘰𝘷𝘪𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘤𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘢𝘵𝘦. 𝘚𝘩𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳. "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘎𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘪𝘨𝘶𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘶𝘻𝘻 𝘰𝘧𝘧. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘦𝘥.
" 𝘯𝘰 𝘯𝘦𝘦𝘥. 𝘠𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘥𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘺𝘴. 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘵. "-𝘨𝘶𝘺
" 𝘺-𝘺𝘦𝘴. 𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳. "-𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪
" 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘺𝘸𝘰 𝘵𝘳𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦. 𝘋𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶? 𝘛𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘐'𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘥. "-𝘳𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶
" 𝘯𝘰 𝘯𝘦𝘦𝘥. "-𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪
𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘩𝘢𝘥 𝘪𝘵. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥. 𝘏𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘙𝘪𝘮𝘶𝘳𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘯𝘳𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘨𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘴𝘩𝘶𝘥𝘥𝘦𝘳. 𝘈𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘷𝘦𝘭𝘨𝘳𝘺𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘦𝘭𝘻𝘢𝘳𝘥 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦. 𝘞𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘴𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘨𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘶𝘬𝘪 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮.