tanışma

11 0 0
                                    

Aynı mahalledeydik aslında. 3 yaşımdayken taşınmıştım bu mahalleye. Büyüdügüm mahalleydi burası benim. Kira da oturuyorduk evimizde, sonra babam ev alma kararı aldı 4. Sınıfa gidiyordum yıl 2009 du. Büssürü evlere bakmıstık hatırlıyorum en sonunda yine mahalle içerisinde olan sadece 2 sokak arkadaki ara sokağa taşınmıştık. Ev harabe durumdaydı tadilat yaptıktan sonra evi düzene sokmuştuk ailecek. Bir dsüre içinde mahallede heo çekingenlik yaşıyordum çok yaşıtlarim vardı aslında ama hiç birini tanımıyordum. Her seferinde eski oturduğum sokaktaki arkadaşlarımın yanına oyun oynamaya gidiyordum. Sonra annem yeni taşındığımız sokaktaki kızlarla beni tanıştırmıştı çok arkadaşım olmuştu daha tanımadığım ileride ilk aşkım olacak cocukta benim oturduğum evin bir alt sokağında oturuyormuş meğersem tanımıyordum onu hiç ama sokaktaki tüm arkadaşlarım onu çok iyi tanıyordu. Adı ERİM di. Arada benim oturduğum sokağa geliyormuş ama ben onu hiç görmüyordum bizim kapının önünde oynardı hep oyunlar. Sonra bundan dört yıl önce yani 2011 yılında benim daha önce taşındığım evin bir arka sokağına taşınmış. Benim şuanda oturduğum ev onun bir arka sokağın ara sokağında artık sahile her inmek istediğinde bizim evin önünden geçiyordu anneanneside yan sokakta oturuyordu hemen ona giderken hep bizim kapının önünden geçiyordu. Sonra bizim mahalleye geldi nasıl tanıştığımızı bilmiyorum mahallede oyun oynarken tanışmıştık. Çocuktuk daha.

ilk aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin