İyi okumalar sizi seviyorum ❤
1 HAFTA SONRA...
2 gün sonra olacak parti için alışveriş yapacaktık. Begüm ısrar edince bizde gitmeye karar verdik. Şu an ben , Araz , Begüm ve Alp mağazaları geziyorduk. Araz ve Alp kendilerine siyah takım elbise almışlardı. Araz'ı takım elbiseyle görmek tuhaf hissetirmişti doğrusu. İlk defa onu öyle görmüştüm o çok.. yakışıklıydı.
"Kızlar daha ne kadar bakınmayı düşünüyorsunuz acaba ?"
Bunu söyleyen tabi ki de Alp'ti.
"İstemiyorsan gidebilirsin seni tutan yok."
"Begüm ?"
"Ne var Alp"
"Neden bu kadar çok konuşuyorsun."
"Kes sesini."
"Kos sosono."
"Alp ! "
"Tamam tamam sustum sen yeter ki bağırma."
Arazla beraber Begümle Alp'in atışmalarını izleyip gülüyorduk.
"Her neyse hadi şurada ki mağazaya girelim."
"Artık buradan da bir şey almazsanız eve gideriz haberiniz olsun."
"Hı hı."
Mağazaya girip elbiselere bakınmaya başladık Alp ve Araz kabinin yanındaki koltuklara oturdular. Gözüme çarpan beyaz elbiseye doğru adımlarımı attım. Askıdan alıp inceledim tek dekoltesi sırt kısmındaydı ve oldukça iddialı bir dekolteydi. Kabine girip üstümdekileri çıkartıp elbiseyi üzerime geçirdim.
Karşımdaki boy aynasına baktığımda güzel görünüyordum. Kabinden çıkıp Arazların yanına gittim etrafımda bir tur dönüp gülümsedim. Alp ıslık çalıp gülümsedi Araz'ın kaşları çatılmıştı. Begüm'de koşuşturarak yanımıza geldi. Üzerinde koyu yeşil göbeğini açık bırakan mini bir elbise giymişti ve çok yakışmıştı. Alp şaşkınlıkla Begüm'e bakarken hemen kendini toparladı.
"Nasıl olmuş yakışmış mı ?"
"Hiç yakışmamış."
"Nedense bunu söylediğine şaşırmadım."
"Çok yakışmış."
"Teşekkür - oha kızım çok güzel olmuşsun vaaaaay dekoltesi fazla iddialı ama yakışmış kimin arkadaşı bee."
Gülümsedim.
Begüm üstünü değiştirmeye giderken bende umutsuzca boş kabinlerden birine girip kapımı kapatacakken Araz içeri girdi.
"Napıyorsun !"
Beni aynaya yaslayıp kendine bastırdı.
"Çok güzelsin."
Bakışları dudaklarıma kayınca ondan önce davranıp öpmeye başladım. Belimi sıkıca kavrayıp vücutlarımızı bütünleştirdi.
Kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım.
"Seni kaybetmek istemiyorum."
"Bu da nerden çıktı ?"
Omuz silktim.
"Öyle bir şey olmayacak."
"Söz mü ?"
"Söz güzelim söz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUNDAN SONRA BENİMSİN
ChickLitintikam aşkıyla tutuşan bir adam , her şeyden habersiz masum bir kız...