29🎈Çorba

1.9K 156 44
                                    

diğer bölüm final ya

29| Çorba

"Aman Hazar abi, dikkat et." dedi kolumun altındaki İrem.

Kıza ağırlığımı vermemeye çalışarak yürüyordum ama benim için zor oluyordu. "Koskoca malikane, kaç tane herif var içeride, bana yardıma seni mi yolladılar kızım?"

"Ay ne bileyim ya, gördüm seni koştum geldim işte."

Altımda ezilen kıza bakıp güldüm "1.55 kız beni taşımaya çalışıyor ya. Civciv gibi bir şeysin İrem sen git manitan gelsin." dedim dalga geçmek için.

Ama o kaşlarını çatıp "Öncelikle 1.59, sonralıkla sen nereden biliyorsun bizim sevgili olduğumuzu." dedi.

"Attım, tuttu." derken yaklaştığımız merdiven korkuluklarına tutundum. "Bundan sonrasını ben hallerim yorulma sen daha fazla."

"Asıl yorulmaması gereken sensin ya Hazar abi." dedi İrem iri iri açtığı gözlerini kırpıştırıp.

Ona gülümseyip ilk basamaktan çıktım. "Bakarım ben başımın çaresine."

Birkaç dakika içinde odamın kapısının önüne varabilmiştim. İki kat çıkacağım diye götümden ter akmıştı ama sorun yoktu. Zaten neredeyse bir haftadır hastanedeydim ve yeterince toparlanmıştım. Bir haftada evde dinlenip yeniden işimin başına dönecektim. Gerçi doktor bir ay dinlenmemi söylemişti ama ben yalvar yakar -biraz da oynaşarak- Eymen'i ikna edip onu iki haftaya düşürmüştüm. Odamdan içeri girip yavaşça yatağa bıraktım kendimi. Bugün cumartesi olduğu için tahminimce sabah kahvaltısından sonra çalışanların yarısı izin gününü kullanmış, diğer yarısı da etrafa dağılmıştı. Evin sessiz sakin oluşu işime gelmişti.

Cebimdeki telefonumu çıkartıp sevgilime yazdım.

Hazar: neredesinnn

Sevgilim: evdeyim canım

sen nerede kaldın ne zaman geliyosun

Hazar: ben geldim bile

odana baktım yoktun

Sevgilim: biraz işlerim var çalışma odamdayım

geldiğinden haberim yoktu

halledip geleceğim yanına tamam mı

Hazar: canım sıkılıyo ama benim :(

Sevgilim: çocuk musun sen hazar ahahah

bekle işte az

Hazar: ama sevgilimi istiyorum :(

Sevgilim: canım azıcık işim var geleceğim biter bitmez

Hazar:

belki daha çabuk gelirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

belki daha çabuk gelirsin

Sevgilim: hszar bıne

snanı sdtayım|

Say Yes To Me | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin