Після уроків Драко та Гаррі як і домовлялися пішли гуляти.
Pov:ГарріМи йшли невідомим мені шляхом майже 10 хвилин.
- Нам ще довго ?- запитав я
- А ти що вже стомився ?
- Ну знаєш цілий день не відпочивати а потім щей бігати шукати Герміониного кота трішки втомлює.
- Хвилин 5 і будемо на місці
- Ти точно мене не вб'єш ?
- Боїшся ?
- Ну взагалі-то ні - хоча мені й було трохи лячно.
- Все , ми прийшли
Ми вийшли на галявину посеред якої було озеро. Озеро схоже наповнювалося з невеличкого водоспаду , метрів з 5 заввишки. На околицях цієї чудесної галявини були в ряд виставлені дерева схоже це клен або дуб. Біля одного з берегів водойми були красиві , великі , білі лілії котрі де-не-де були розбавлені рожево-бордовими.
Кінець Pov: Гаррі
Pov: Драко
Коли я вів його сюди боявся що йому не сподобається. Але дивлячись на його реакцію , як його очі почали сяяти я все-таки зрозумів що йому доволі сподобалося.
- Подобається ?- запитав я аби точно в цьому переконатися.
- Так , дуже , щей лілії мої улюблені квіти.
" А ось це корисна інформація в житті знадобиться "- промайнуло в моїй голові.
- Йдемо купатись ?- запитав в мене Гаррі.
- Так, йдемо - відповів я
Кінець Pov: Драко
Через якихось 2-3 хвилини хлопці залишилися в одній нижній білизні.
( Я хотіла цю сцену описати трохи по іншому , але з моєю фантазією вони пересплять , а цього не має бути ще декілька глав можливо )
Драко підвів погляд та почав червоніти. На його блідій шкірі це було добре видно. Тому , коли блондин швидко відвів погляд , Гаррі усміхнувся. Звісно він теж почервонів , але через його злегка загорівшій шкірі цього не було так чітко видно.
- Як думаєш , вода холодна ? - вирішив змінити тему Драко.
- Думаю ні
Драко вирішив зайти в воду першим. Гаррі за ним. Зуби слизеринця почали цокотіти
- Тобі холодно ?- занепокоївся Гаррі
- Ні , я зараз зігріють - тупо пиздить
- В мене ж вогневіскі , будеш ?
- Звідки воно в тебе ?- поцікавився Драко.
- Це не важливо , будеш ?
- Давай
Хлопці вийшли з води та сіли на раніше заготовлене покривало. Гаррі розлив алкоголь по стаканам ( не питайте звідки вони в нього) та подав один Драко.
- Ти п'єш ?- поцікавився Драко
- Взагалі ні , але з моєю сім'єю можна й почати - жартома відповів Гаррі.
- Зрозуміло
Декілька секунд хлопці крутили та розглядали свої склянки. Опісля декількох стаканів вони пішли купатись далі.
Pov: Драко
" Ніколи раніше не звертав уваги на те який Гаррі все-таки красивий "
Я підійшов до Гаррі , притягнув його до себе за талію та поцілував.
———————————————————————————
Єбать , це прода ? Я вас трошки наїбала, глава з порнухою Драррі буде в наступній главі.
Приємного читання !
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я не вірю своєму щастю
FanfictionФф про кохання двох хлопців які з початку школи були ворогами , але з 3 курсу все почало круто мінятись. ( Буду викладати частини доволі часто)