Lhářka

45 6 0
                                    

,,Maminko, musíš tam?" Smutně se na Susan dívaly její dcery.

,,Musím, ale bude to jako minulý rok, budu často doma." Dřepla si k nim. ,,Vy budete zase velké holky a budete ve školce, kde budete hodné. Dneska vás tam dovedu já a tatínek vás odpoledne vyzvedne." Pohladila je obě dvě po vláskách. ,,Utíkejte si pro věci." Obě přikývly a vyběhly nahoru.

Jako předchozí rok seděla ve sborovně a dobře bavila nad výrazem Severuse, který zase měl překvapení, tentokrát ve formě Remuse, ani teď nevypadal nadšeně.

Susan pro změnu překvapilo, že Hagrid bude vyučovat Péči o kouzelné tvory, místo profesora Kettleburna.

Hagrid byl dobrá varianta, konečně byl po tolika letech očištěn a mohl začít novou éru svého života, byla za něj ráda.

,,Ministrovo rozhodlo, že Bradavice budou chráněny Mozkomory." Oznámil jim ředitel podrážděně.

,,Je to skutečně nezbytné?" Zamračila se Minerva, nikomu se nelíbila skutečnost, že tam ty příšery budou. ,,Já chápu vážnost situace, ale toto není dobré řešení."

,,Souhlasím s vámi Minervo, ale nedokázal jsem s tím nic udělat. Paní Lopierová slíbila, že se ještě v průběhu roku pokusí přesvědčit Popletala, aby je odvolal a dali nám sem místo nich bystrozory, budeme doufat, že se jí to podaří." Odpověděl jí.

,,Po vás bych potřeboval, aby jste žáky od čtvrtého ročníku výš, začali učit Patronovo zaklínadlo, chci aby ho všichni uměli." Podíval se na Susan, která souhlasila. ,,Začneme tím." Potvrdila Susan za sebe i Remuse. ,,Děkuji. Máte ještě někdo něco před začátkem roku?"  Nikdo se k ničemu neměl, takže poradu rozpustil.

,,Jsi v pořádku?" Zeptal se Severus, poznal nervozitu na své kmotřence.

,,Bojím se." Přiznala. ,,Harry zjistil, že jsem jejich sestra, myslím si, že už to ví všichni. Děsím se toho, co nastane."

,,Tvůj bratr je blbec." Promluvil neutrálně Severus.

,,Nečekala bych od tebe jinou reakci." Zasmála se nervózně. ,,Ale myslím to vážně, prý se to dozvěděl a nevzal to dobře, nebudou mě brát vážně."

,,To máš pravdu, neposlechne tě ani jeden, pokud k tomu budeš přistupovat takto."

,,Umíš uklidnit Severusi." Protočila oči. ,,Moje útěcha je, že tady budu zase jen dva dny v týdnu a jinak budu doma."

,,Holky jsou ve školce?" ,,Hmmm, ne." Podívala se na hodiny. ,,Už by měly být doma. Jdeme, ať už to máme za sebou." Rozhodla a vydali se k Velké síni, už byl čas.

Bylo podivné, že prváky tentokrát nevedla Minie, ale Pomona.

Minerva se po celou dobu zařazování neukázala, stejně jako Harry a Hermiona.

Už i oni věděli o příhodě, jenž se stala ve vlaku, takže tušila, že to je důvod absence těch tří.

Harry, Hermiona a Minerva přišli chvíli před tím, než ředitel začal svou další řeč.

,,Je v pořádku?" Zeptal se Susan rychle své kolegyně, která kolem ní procházela. ,,Ano, od pana Lupina, dostal čokoládu, bude v pořádku." Odpověděla ji a zastavila se. ,,Byl u toho?" Zarazila se. ,,Ano, byl." Potvrdila a zase se rozešla ke svému místo.

Brumbál všechny přivítal v novém
školním roce a studenti dostali varování ohledně mozkomorů, se kterými už měli tu čest ve vlaku. Dále jim představil Remuse a Hagrida, ten měl mnohem větší potlesk než Remus.

Who are you? I'm your found woman. Kde žijí příběhy. Začni objevovat