☆Előszó☆

162 11 4
                                    

Kedves olvasóim!


Mint tudjátok, elég rég elkezdtem már a The Healer és The Warrior  könyvemet,

azonban most úgy érzem, talán folytatni is tudom.

A könyv javítva, enyhe átírásokkal, kiegészítésekkel lesz kirakva, sorban.


A könyv a The Healer 14. részig haladt, míg a The warrior a 3. részig, utána pedig szép lassan jön a folytatás.

A két könyvben lesznek átfedések, amiket majd igyekszem jelezni nektek csillag jellel, megjelölve a részt is.

Most ez a 2 könyv lesz a prioritás, hogy folytassam és méltóan befejezzem majd őket.

Nagyon messze vagyunk a végéhez, de remélem lesz hozzá kitartásom és eltökéltségem, motivációm, hogy be is fejezzem. 

Akik eddig is olvasták a könyvet azoknak köszönöm. Remélem ezután is elnyeri tetszéseteket.


Vote-okat és kommenteket pedig szívesen fogadok.


+Extra

Mivel most egy fantasy könyvről van szó, bennem pedig van egy egyfajta szeretet a komolyabb zene felé, arra gondoltam, hogy néhány részhez igyekszem a hozzá illő modernebb zenével állni.

Pl. Thomas Bergersen, Two steps from hell, Ivan Torrent, de ezek mellett a lágyabb hangvételűbb kpop előadók, Kingdom, Forestella is helyet fog kapni, reménységem szerint.

Szerintem ad egyfajta varázslatosságot majd magához a ficihez. 

Ti mennyire támogatjátok ezt?


Angel Chan Lover

The Healer - ChangLix ff.Where stories live. Discover now