Z pohledu Nikol:
Ráno po bouřce jsem ležela přitulená k Váďovi. Byl jen ve slipech, takže jsem se dotýkala jeho krásného těla. Spal. Bylo to něco krásného se na něj dívat a v tom mi volala máma. Nebydlím s ní. Hned co mi bylo 18 odešla jsem a bydlím sama. ,,Ahoj Nikolko, jak se máš holčičko moje." Váďa se začal už protahovat takže se vzbudil. ,,Ahoj mami, j-já jsem t-teď na na záchodě, víš ? Potom zavolám." Típla jsem hovor a Váďa se začal nehorázně smát. ,,Dobré ráno, nepřijde mi že jsi na záchodě" pořád se chychotal. ,,No přece jsem si s ní teď nemohla povídat když vedle mě leží playboy." zasmála jsem se. ,,To mi lichotí." Začal se zvedat z matrace a šel do kuchyně dělat banánové lívanečky. Zavolal mě na snídani a ja mu dala pusu na čelo. Potom šel Váďa připravit stativ a zrdcadlovku. Točil zeptej se. Dnes bylo venku 30 stupňů. Šla jsem do koupelny se osprchovat a dát si plavky abych na koupališti nemusela. Vylezla jsem ze sprchy a uprostřed místnosti jsem stála úplně nahá. A najednou vtrhnul do dveří. Hrozně jsem se lekla a stala jsem jak tvrdý Y. ,,Promiň chci si vzít jen plavky ze skříňky, ale kouokám že už se před sebou nazí stydět nemusíme." na to jsem neodpovídala a šla si udělat s sebou pití. Pak jsme sešli dolů a šli jsme pomalejším krokem. Hned co jsme platili sundala jsem si crop a skočila do vody. Byla tak studená za což jsem děkovala bohu. Po chvilce za mnou skočil Váďa. Plavu a plavu a rozvázala se mi moje plavková podprsenka. Naštěstí tam bylo asi 6 lidí a to matky s dětma. Držela jsem si je v ruce a šla za Váďou. Ten už se hrozně smál. ,,Tady nejsme na porno castingu" vykřikoval a mě bylo docela trapně. Začal mi zavazovat ze zadu podprsenku a až to dovázal tak mi "ze srandy" sáhl na zadek. Dělala jsem že to nevidím a plavala jsem dál. Chvíli mě nesl na zádech. Potom jsem si Ho na záda vzala já dal si ruce kolem mého hrudníku a když jsem nedávala pozor rukama mi sjel na prsa a rychle začal uplavávat. Jen jsem se smála a připomněla mu že už by jsme mohli jít domů.Doufám že se vám díl líbil. Mezi Nikol a Váďou se to začíná rozjíždět. Díly doufám budou často, baví mě to. A promiňte za pravopisné chyby kdyby nějaké byli :)
ČTEŠ
Sám doma [VADAK] *DOKONČENO*
FanficZná ho od základky. Jeho rodiče odjedou na celé prázdniny do Kazachstánu. Napíše jí jestli nechce pár týdnů přespat. Co se stane když se osmnáctiletá a sedmnáctiletý budou kamarádit?