7. Knife

335 30 0
                                    

Měla jsem v té době docela smíšené pocity, v jednu chvíli jsem se bála co pak udělají na oplátku mně, a za další jsem měla velký výbuch smíchu. Tomu nejde se nesmát, si je představte, jak tam leží jak malinkatý miminka a vy na ně dáte lepidlo a peří. Byli tak sladcí, ale no co pomsta je sladká.

Po deseti vteřinách jsem slyšela další křik, ten pro změnu patřil Ash-ovi. Jediný na co jsem se zmohla je se smát. Smála jsem se jak pominutá.

Slyšela jsem jak mi někdo silou buší na dveře a přidává se čím dál tím víc pěstí.

"To nevypadá dobře" řekla jsem si v duchu. Slyšela jsem jak na chodbě na mě kluci řvou fráze jako například "Jak to k*rva z toho xichtu dostanu?!" "Tak toto si odskáčeš!!" "Milovaná sestřičko já tě vydědím!" jakoby to prakticky bylo možné, že?

Rychle jsem se převlékla, po pár minutách to vypadalo, že vyrazí dveře, ale najednou rány ustaly a na chodbě se rozléhal klid.

Přišlo mi to divné, tak jsem pomalu odemkla a najednou se do mého pokoje vřítili všichni. A když myslím všichni, tak úplně všichni. V tu ránu jsem já spadla na zem, jistěže celým tělem, tudíž i zády. Pokojem se rozezněl dutý ton.

"To mám tak dutý zadek?" pomyslela jsem si. Co to mám sakra za myšlenky?!

Když už jsem byla na zemi tak jsem si lehla, dost mě bolel zadek, ale vůbec to nepomáhalo, spíš mi bylo hůř a nemohla jsem dýchat.

"Sem děje se něco?" přispěchal ke mně Lee, když mě viděl jak začínám rudnou a ze rtů se mi dere sípavý zvuk.

V tu ránu se ke mě přiřítili zase všichni. To jsem snad nějaký kolotoč, na kterým se musí všichni povozit? Dobře tak toto byl špatný příklad.. Teda spíš divně vyzněl.

"J-s-e-e-m v-v p.." snažila jsem se ze sebe dostat. Dýchalo se mi hodně špatně, cítila jsem ve svých zádech cosi co tam být nemá.

Z úst se mi drala krev. Kluci už asi věděli co mi je, ale ani jednoho nenapadlo mi to říct.

Jake něco breptal do mobilu, Andy, Ashley a CC u mě klečeli. Andy mě držel za ruku a říkal, že to bude dobrý. Ale co bude sakra dobry? Co se se mnou děje?! Ashley mě držel za druhou ruku a hladil mě po vlasech. Nikdy jsem ho neviděla tak ustaraného a milého, toto bylo poprvé. Nevím vůbec co se stalo...

CC řval něco na Jake-a, ale vůbec jsem mu nerozuměla. CC pak .. popotáhnul? Jako vážně? On brečí!

On vážně brečí to snad není možný! No i když u CC-ho bych to čekala, on byl vždycky měkkota, ale to bylo na něm tak hrozně sladké.

Vůbec nevím kde v té chvíli byli ostatní. Oliver odešel, řekl, že se na to nemůže koukat. I vlastní brácha mě nechal ve štychu! Ale na to jsem teď nemyslela. Právě jsem kluky poznala! Nemůžu je hned ztratit!

I když možná by jim beze mě bylo líp.. No dobře tato myšlenka tu vždy bude. Takové velké LÍP tady vždy bude a bude mě strašit do konce života. Co když jim teď ničím život?

Zrak se mi začínal rozostřovat. Viděla jsem rozmazaně a v ústech jsem pořád cítila tu železnatou pachuť krve.

"Hlavně neusni!" zařval Ash.

"Zůstaň tu s náma!!" zařval Jinxx, který se přiřítil s utěrkou v ruce a začal mi utírat krev ze rtů.

Já jsem, ale byla moc unavená. Pomalu se mi začali klížit víčka, když v tom do pokoje vletěli nějací chlápkové ve svíťavě oranžové. Taková ta neonová, myslím, že se to tak říká.

Vyndali mi něco z hrudi, byl to.. Pořádně jsem to neviděla, měla jsem už moc rozmazané oči..

Byl to nůž!! Jako vážně nůž? Co dělal nůž u mě v pokoji a už vůbec, jak se dostal do mé hrudi?

Na takové otázky nebyl čas.

Chtěli po mě, abych se snažila zůstat při vědomí.. "To se jim lehko řekne sakra!" řekla jsem si v podvědomí. Potřebovala jsem si trošku ulevit, při představě, že mě někdo chtěl zabít se mi udělalo ještě víc zle než dosud.

Už mě nesli do sanitky, když v tom všude nastala tma.. Slyšela jsem hlasy, které říkali, že to musím vydržet, ale já podlehla říši temnoty..

†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat