Hayatımın özeti

12 1 0
                                    

Ben Işıl hayatı salak saçma boş bir şekilde yaşıyorum son zamanlarda böyle oldu tabi önceden çok mutlu neşeli bi insandım
Sürekli etkinliklere katılan her bokta adı olan birisiydim ben.aslında böyle olmasının bir çok sebebi var ilerleyen zamanlarda anlatacam.
Ben İstanbul'da yaşıyorum lise 3'e gidiyorum bir sürü arkadaşım var,ve tabikide hayatımı 3 yıldır güzelleştiren berkim şu ana kadar bir sürü sevgilim oldu ama en uzun süren berkti ve en yakışıklısı da berkti onu çok seviyodum taki okulumuza yeni gelen
Alara diye bi kızdan sonra allah kahretsinki o kızla Berk aynı sınıftalardı tabi benim canım sevgilim berk bu kadar güzel bi kızı kaçırmaz gitti hemen Alara'ya yavşadı.
(Güzel dediğime bakmayın benim yanımdan bile geçemez ama Berk tam bir amcı)
Eee Alara durur mu kaptı hemen Gül gibi çocuğumu ama ben berkimi kaptırmam ve beni bırakmaz (diye düşünüyordum)
Ve birkaçhafta sonra Berk benden ayrıldı....
Gerçekten artık bunu düşünmek bile istemiyodum bana bunu nasıl yapar ya çıldırmak üzereydim benim gibi bi kızı nasıl sarışın bi yelloz için bırakabilirdi hala aklım almıyo.
Ama benim adım da ışılsa ben bunun intikamını alırım dedim ve aldım. Gittim Berk'in düşmanı olan Enes'le oldum çocuk yakışıklıydı ama ben Berki istiyordum olsun o beni bıraktı bende intikam alıyorum ( çok boş yaptım devam )
Tabiki ben Enes'le olunca Berk köpeği kudurdu eeeee tabi kudurucak ben bırakılır mıyım ayol (dimi Ceren )
Ben gittim Berk kıskansın diye güzel mi güzel kokan enesime Berk'in önünde sarıldım ve ARTIK BERK BENDEN NEFRET EDİYODU aferinnn banaaa 👏👏 kendimi tebrik ediyorum ama ben Berki geri kazanıcak, gidicem o Alara'nın saçlarını yolucam eğer Berk onu korursa Berki'de yolucam adam olsunlar.

BENİM MÜKEMMEL HAYATIMWhere stories live. Discover now