Aemond Targaryen, aki Alys Riversnek köszönheti, hogy még egy esélyt kapott az élettől, több hét után felesége, Daenerys Targaryen sárkányainak egyikére ült, hogy Harrenhalból Sárkánykőre utazzon. Ugyanis ma szállítják Rhaenyrát a Targaryenek ősi székhelyére, hogy II. Aegon király döntsön nővére és gyermeke, Ifjabb Aegon sorsáról, Aemond pedig ott akart lenni Daenerysszel. Félszemű Aemond akkor ült Vhagar halála óta először és utoljára sárkányháton, ugyanis ha nem lett volna muszáj, akkor most sem ült volna fel Viserion hátára, de ez volt a leggyorsabb megoldás, hogy eljussnak Sárkánykőre. Azután soha többet nem ült fel egy sárkányra sem és nem is akart másikat az öreglány után.
Rhaenyra Targaryent Daeron herceg vitette a király színe elé, de meglepő módon II. Aegon nem a várban fogadta féltestvérét, hanem az udvarban. Viszont arra mindenki emlékszik, hogy Rhaenyra szemei majdnem kiestek, amikor meglátta Aemondot Daenerys mellet, ugyanis a szajha királynő azt hitte, hogy a Daemonnal való harcban elesett. A Félszemű arcán gúnyos mosoly jelent meg, mikor meglátta Rhaenyra képén a meglepettséget, viszont amikor a király megjelent, az egyből elterelte a fekete királynő figyelmét Aemondról.
- Köszöntelek Sárkánykőn, nővérem! - tárta szét a karját II. Aegon. - Remélem, az utolsó utazásod nyugalmasan telt el.
- Most a fogjod vagyok? - vonta fel Rhaenyra a szemöldökét.
- A halálodig igen. - bólintott rá a király.
- Maradtak szövetségeseim, ők megtalálnak és véget vetnek az örömödnek. - fenyegetőzött a fekete királynő.
- Ahogy én is véget vetek a féléves uralkodásodnak. - mondta Aegon, azzal egy üvöltés hallatszott fel a felhők felett, majd Sunfyre szállt le az udvarba. - Ser Alfred, kérem fogja le Aegon herceget. Dracarys, Sunfyre!
Az Aranyló - így hívták Sunfyre-t sárga, csillogó pikkelyei miatt - lángba borította, majd bekapta őfelségét, egyedül csak a két karja maradt meg belőle. Azután Ser Alfred végezni akart a teljesen lesokkolt Aegon herceggel is, de II. Aegon megtiltotta. Úgy döntött, hogy magával viszi majd Királyvárba, de egyenlőre a sárkánykői kazmatákba záratta őt.
- A rejtőzködés ideje véget ért! - jelentette ki II. Aegon király. - A trónbitorló halott, jogszerinti királyuk pedig visszatér Királyvárba, hogy elfoglalja a Vastrónt. Küldjetek hollókat, hogy minél hamarabb elterjedjen a híre!
Ezen a napon több száz holló vitt levelet a világ minden tájára, hogy eljusson Rhaenyra Targaryennek, a féléves királynőnek halálának híre. A fekete királynő halott ugyan, de maradtak támogatói, akiket le kell rendezni. Corlys Velaryon, a Tengeri Kígyó eltűnt, ahogy Larys Strong is, Daenerys és Aemond pedig aggódott a Dongalábú miatt. Mindenki tudta, hogy mire képes, és most, hogy eltűnt, senki nem tudta eldönteni, árulásnak számít-e. Nagy valószínűséggel, igen, de mivel Rhaenyrát sem szolgálta, akkor Aegon királyt most miért árulná el? Erre mai napig nem tudjuk a választ, de azt sem, hogy hová mehetett.
Corlys nagyurat a tömlöcbe zárták, egészen addig ott fogja tölteni az életet, amíg hűséget nem esküszik II. Aegon királyra. Bár a Tengeri Kígyó is áruló, Félszemű Aemond pedig megpróbálta rábeszélni bátyját, hogy fejeztesse le, de Aegon egyenlőre nem akarta, mert szerinte még hasznukra lehet.A király ezután visszautazott Királyvárba, ahol elfoglalhatta az őt megillető Vastrónt. Daenerys és Aemond Sárkánykőn maradtak, hogy ott éljenek, ott neveljék fel gyerekeiket, de Aegon egyiküket sem nevezte meg örökösének, ha valami folytán meghalna, ezért az is kérdés volt, hogy ki fogja követni őt a trónon. Helaenával már nem szerettek volna még egy gyermeket, mert Aegon féltette feleségét az újabb terhességtől. Hogy ez problémákat jelent-e majd a jövőre nézve? Lehetséges... Viszont sokan javasolták azt, hogy adja hozzá lányát, Jaehaerát Ifjabb Aegonhoz, de erről se II. Aegon, se Helaena, de még Alicent özvegy királyné sem akart hallani.
De aztán kilenc hónap után Daenerys az egyik éjszaka világra hozta ikreit - egy fiút és egy lányt -, akiket Aemonddal Aethernek és Hemaerának neveztek el. A kisfiú olyan csodálatos bíbor szemekkel jött a világra, amilyen Daenerysnek van, a kislány pedig égszínkékkel született, de olyannal, amilyen csak édesapjának, Aemondnak van. Szőke hajaik pedig ezüstösen csillogtak, amikor fény érte őket. Mindenki odáig volt értük, bár meg kell hagyni, csodálatos kisbabák voltak. Sokan azt mondják, hogy ez egy ajándék volt Daenerys és Aemond számára az első terhesség után, ami nem jól végződött.
• Vége •
❀❁❀
« A képen Daenerys Targaryen látható két év után, mikor már harmadik gyermekét várja »
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gods of Darkness ||Aemond Targaryen||
FanficDaenerys Targaryen, Viserys Targaryen és Alicent Hightower negyedik szülött gyermeke, aki meglepő módon bíbor színű szemekkel jött a világra, míg két bátyja, nővére és öccse égszínkék színűvel. Nem tudni, hogy ennek mi a pontos oka, hiszen egyedül c...