XXVIII

1.5K 50 8
                                    

Miután mindenki megbizonyosodott a feladatáról, el kezdtük az előkészületeket. Nagyon remélem, és bízom benne hogy megtaláljuk Everlyt. Kerüljön bármire, akkor is előkerítjük. Jelenleg épp apámhoz tartok, aki oknélkül magához hívatott, ahogy meghallotta hogy beszéltem Fredericoval. 

-Na ennek sem lesz jó vége.. -Szólalt meg Zane, amikor apám házának vas kerítéséhez értünk. 

-Tudom de nem érdekel, csak ezen legyek túl és utána mehet az akció! -Zane bólintva be állt a felhajtóra, majd mint két őrült úgy pattantunk ki az autóból, és hangos léptekkel indultunk be a házba. 

A házban mindent fehér, és fekete színek uraltak. Néhol a padló aranyozott volt, és márványos de apám nincs annyira oda azokért, ezért úszik az egész ház sötét színekben. Lépcsőhöz vettük az irányt, amin keresztül egyenesen apám irodája tárult elénk. Az őr bólintott ahogy meglátott Zane mögött, és már nyitotta is az ajtót. 

Apám nagy mosollyal az arcán fogadott minket, majd kézfogás keretén belül, egészen hamar helyet is foglaltunk. Amint ez meg volt, kezdődhetett is a beszélgetés. Nagyon remélem hogy tényleg fontos, különben felrobbanok..

-Nos fiam! Azért hívattalak ide, ilyen sürgősen hiszen te is tisztában vagy vele hogy lassacskán ki öregedem a helyemről, amit neked kell majd átvenned hiszen te vagy a legmegfelelőbb ennek a képviseletéhez, és a legidősebb is.. -itt hatás szünetet tartott, majd folytatta. - Ezért elszeretném mondani, hogy Frederico érkezéséről egyedül én tudtam,ami először nem is volt probléma, ezért nem jeleztem felétek sem! Azonban.. -Szemeim kétszeresére nagyobbodtak, hiszen apám az aki a legjobba tudja, hogyha Frederico megjelenik akkor arról értesítjük egymást, bármi is legyen. Ha élünk ha halunk.

Ellenben ezt apám "megszegte" mivel nem értesített időben arról, hogy itt van. Ez amolyan alapszabály szerű a mi esetünkben. Nem tudom az okát hogy miért csak most mondja, de van egy olyan érzésem hogy mindjárt a lényegre tér.

-Azonban? -Kérdeztem vissza, kissé feszült hangnemben. Az istenért nem tudja folytatni..

-Azonban be következett a baj, amitől tartottam. Valahol ott mélyen számítottam rá, hogy megfogja lépni ezt is, de nem gondoltam volna hogy ilyen hamar. Frederico átjött ide, hozzám, hogy üvdövözlje a régen látott nagyapját, viszont elég rafinált volt fiam. Folyton folyvást rólad, és a jövendőbelidről kérdezősködött. Nem válaszoltam vagy kerültem a kérdéseit, hiszen szemmel látható volt, hogy csak azért jött vissza a városba, hogy megtaláljon téged és el vegye tőled, a legféltettebb kincsedet..

-Everlyt.. -Szaladt ki Zane száján, aki először apámra kapta fel a fejét aki bólintott, majd felém nézett. Azonnal elkapott a düh,és alig tudtam meg maradni a székemben. Nem hiszem el, annyira tudtam.

-Tudtam! -Felállva folytattam volna, ha apám nem szól közbe.

-Ettől féltem a legjobban fiam. Tisztában vagyok vele, hogy most nagyon ideges vagy az unokaöcsédre de most kell igazán, tisztán gondolkoznod Everly érdekeit nézve. Neki semmiféleképpen sem eshet bántódása, ugye tudod? -Lépett egyel közelebb hozzám, majd maga felé fordítva kezét a vállamon támasztotta. 

-Igen, tisztában vagyok vele, viszont ha Fredericoból indulok ki arról valószínüleg előbb utóbb hozzá fog érni, még pedig magáévá akarja majd tenni, amit nem fogok hagyni! -Annyira ideges vagyok hogy azt szavakba önteni nem tudom. Számítottam rá hogy egyszer vissza jön,és hogy megpróbál majd nekem keresztbe tenni, na de hogy így.. Nagyon megbánja azt is hogy el vette tőlem Everlyt, na de azt még jobban ha hozzá ér. 

-Zane! -Amint megszólítottam már fel is pattant a székéből.

-Igen főnök? 

-Szeretném ha felkutatnátok az egész országban, hogy hol és merre vannak telkei Fredericonak, és azt is ha a beépült csapat adna valami információt arról, hogy mi van Everlyvel. A lelki-és testi állapotáról is. Mindenről tudni akarok!

-Rendben van, meg lesz! -Bólintottam, majd Zane elhagyta a termet így apámmal ketten maradtunk csak.

-Kettő emberem (Sarah, Jack) akiket te is ismersz, már egy hónapja be épültek hozzájuk, Frederico párszor rá mozdult Sarahra, de nem történt semmi komoly hiszen muszáj tartania a munka kapcsolathoz magát, elég nehezen de tudja tűrtöztetni magát a drága unokaöcséd.

-Ezt örömmel hallom, de azért szeretném ha az én embereim is ott lennének, nagyjából a közelében Everlynek! -Apám bólintott, majd pár szót váltottunk és már indultam is le a kocsihoz.

Amint a kocsihoz értem, Zane már készenlétben várt a vezető ülésben. Bepattantam mellé majd a motor felbőgött, és már el is hagytuk apám villáját.

-Na mi volt? Mondott még valami használhatót ezeken kívül, amiket én is hallottam?

-Nem, csak annyit hogy legyünk résen, és hogy van 2 embere, akik már egy hónapja be épültek Frederico bandájába. Zane kérdőn pillantott rám, de nem kérdezett vissza. Viszonylag csendben folytattuk tovább az utat, egyenesen a "bázisra".

Kevesebb mint amennyit publikáni szoktam a fejezetekben, de valahogy ennyi jött össze. Későbbiekben hozok nektek, egy hosszabb fejeztet! Bocsi.

Ezer puszi<3

A védelmező maffia +18 (szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang