1 частина

85 1 2
                                    

Одного ранку прокинувшись Федір вирішив що жити в Йокогамі не дуже йому подобається. Жити в цьому розкішному маєтку завдавало йому тільки шкоди. Коли нарешті прокинулися усі він покликав усіх в залу.
Ф:Доброго ранку усім я вирішив що нам потрібно переїхати хто за?
Г:Ранку?Доброго?Я за тільки дай мені поспати.
С:Ну на мою думку це було би чудово.
Ф:Так зрозуміло тоді ідіть збирайте у свої валізи найнеобхідніше
Після цього усі розійшлися по кімнатах та збирали свої валізи.Але один Микола сидів на кухні та виглядав дуже сумним.
С: Гоголю щось не так?
Г:Ех не хочу прощатися зі своїм улюбленим маєтком.
С:Ну я теж не хочу.Ми ж не можемо протистояти Федіру можливо нам там сподобається.
Г: Можливо.
Ф:Так усі слухайте зараз будемо їхати вже.
Г:Як їхати?Я ще не зібрався зачекайте.
Після цього усі вони дочекалися Миколу та поїхали оглядати свій новий дім.
Ф:Можливо багато хто з вас спитає чому так швидко ми переїзджаємо.
Г:Мені набагато цікавіше коли ми поїдемо назад до нашого моєтку
Ф: Можливо ми туди не повернемося ніколи.
Г:Ех жаль..
    Приїхавши вони побачили синенький будинок.
Г:І тут ми будемо жити?
Ф:Так звісно.
С: Гоголю як тобі цей прекрасний будинок?
Г:Ну такий нормальний ходімо туди краще а не будемо стояти тут.
Якщо відчинити двері ви можете потрапити у довгий коридор.В цьому колидорі було шість дверей.Всьог вбудинау було чотири кімнати кухня,ванна та зал.Почавши розділяти кімнати вийшло так що Микола та Сігма спали в одній кімнаті на двох поверховому ліжку.Ще дві кімнати тепер належали Федіру в одній знаходився його кабінет ва у другій спальня.Та в кімнаті яка залишилася тепер жили Шибусава та Гончаров.
   Коли вже всі речі були розкладені Гоголь та Сігма сиділи на кухні та говорили.Коли гоголь вже хотів іти він почув що хтось стукає в двері.Відкривши двері Микола побачив красиву руду дівчину з синіми як небо очима.Він не зміг промовити ні слова як із-за його спини з'явився Сігма
С:О Яна привіт
Я:Пане Сігмо, доброго дня.А що за незнайомець стоїть біля вас?
С:А це мій друг,Микола
Та Гоголь стояв ніби у трансі він був у прямому сенсі зачарований красою дівчини
Я:а ну тоді зрозуміло ви тепер тут будете жити?
С:так
Я:Ну тоді дякую за відповідь ще побачимося
Після цього вона підійшла до Миколи та ущіпнула його за щічку.
Я:Ти такий милий 
Після цих слів Гоголь та Сігма пішли у свою кімнату.Коли раптом зайшов Федір та сказав що в нього знову якась зустріч та йому потрібно їхати.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jun 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Найкращий деньWhere stories live. Discover now