Hayatımda ilk defa erken kalktım diyemicem çünkü hiç uyumadım sayılır. Uyudum uyandım ama hiç böyle olmadı ki. İnsan uyur, sabaha kadar yada istediği kadar. Hiç öyle olmadı.
Süleyman geldi beni aldı. Kuaföre dediler. Hayatımda hiç kuaföre gitmemiştim.
Çok değişik bir yer yabancı bir yerdi benim için. Ama en çok değişik gördüğüm yalnız olmam en çok zoruma giden.
Bir çocuk kardeşim Kevser, hiç yalnız bırakmadı beni ablasını.
İlk defa saçımı yaptılar çok güzel oldum ama 17 yaşımda çok güzeldim ama hayatım hiç güzel olmadı.
İlk defa gelinlik giydim ve fotoğraf çektirdik. Sonra annemgilin evine gittik Süleyman beni bıraktı. Sonra oturdum bekledim ama gelmedi neymiş efendim maç varmış bitmesini bekledik.
Sonra geldiler oğlan tarafı biz kuz tarafı bekliyoruz. Kınamız oldu kuşak bağlandı.
En zoru da vedaydı annem babamdan ayrılmak bir de küçük kız kardeşim Kevser'den ayrılmak zordu.
18 yaşımda anne oldum 06/03/2003 oğlum ilk göz ağrım dünyaya geldi. Başladı bizim annelik ama ben çocuk o çocuk nasıl oldu anlamadım. Yıllar oldukızım dünyaya geldi 19/09/2006 o da ayrı ikisi çocuk ben büyüdün iki kez anne oldum.
Zordu çok zordu ama başardım. En çok başıma gelen olay çocuklarımdı.
Süleyman var bide çok iyi ama dünya korkusu var nasıl olacak, yarını düşünmekten bu günden zevk alamayan biri.