Κεφάλαιο 39

26 2 0
                                    


" Συνέχεια "

Εκτός από τα προβλήματα που είχαμε και τις λύπες αρχίσαμε να λέμε αστεία για να περάσει ο πόνος μας. Τρέχαμε ξυπόλητοι στην θάλασσα και γελούσαμε.
Η ώρα πήγε 1:45.
Έπρεπε να γυρίσω σπίτι. Ο luke ήταν με την μηχανή του οπότε με πήγε στο σπίτι.

" Όταν φτάσαμε "

Jo- Ευχαριστώ.
Luke- Εγώ σε ευχαριστώ για όλα σήμερα. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα. Ίσως η ζωή μου να είχε πάρει άλλη στροφή.
Jo- Καληνύχτα
Luke- Καληνύχτα

Μπήκα στο σπίτι και είδα τους γονείς μου στον καναπέ να βλέπουν τηλεόραση.

Nick- Καλώς την. Πως πέρασες?
Jo- Καταπληκτικά.
Sandra- Τελεια. Χαίρομαι.

Καθώς πάω να ανέβω τις σκάλες κάνω τρία βήματα πίσω και κάθομαι στην πολυθρόνα απέναντι από τους γονείς μου.

Jo- Μαμά μπαμπά. Θέλω να σας πω 2 πράγματα.
Nick- Πες μας.
Jo- Κοιτάξτε. Εχθές τα έφτιαξα με τον Luke. Οπότε ναι μπαμπα τώρα τα έχουμε.
Όμως είναι κάτι που θέλω....να σας ζητήσω.
Sandra/Nick- Τι συνέβη?
Jo- Να συμβαίνουν κάτι πράγματα στο σπίτι του Luke. Δηλαδή η μαμά του έχει προβλήματα με τον άντρα της ενώ είναι χωρισμένοι. Έλεγα μήπως....μπορούσαμε...τώρα που ο Luke θα σπουδάσει και θα φύγει και θα την αφήσει μόνη της....οπότε...μήπως μπορούμε να της δώσουμε το 2ο σπίτι που έχουμε?
Nick- Μα...εκείνο είναι για εσένα!
Jo- Μπαμπά ξες πως η σχολή που θέλω να περάσω είναι σε άλλη πόλη. Οπότε δεν θα το χρειαστώ.
Sandra- Αν το παιδί δεν έχει πρόβλημα εγώ συμφωνώ.
Nick- Εντάξει τότε. Θα μιλήσουμε και με τον Luke και την μητέρα του.
Jo- Αλήθεια!!? Σας ευχαριστώ πολύ!

Σηκωθηκα και πήγα όλη χαρά στο δωμάτιο. Ξερω πως ο Luke δεν θα το πάρει καλά αλλά δεν θα αφήσω την κυρία Heidi μόνη της.

......................................................

" 2 εβδομάδες μετά "

Σήμερα το απόγευμα έρχονται τα αποτελέσματα των πανελληνίων. Έχω πολύ άγχος. Θα συναντηθούμε εγώ , η Kate, ο George και ο Luke στο σπίτι του George για να δούμε αν περάσαμε με κάποιον από από την παρέα στην ίδια πόλη.

" Το απόγευμα "

Kate- Λοιπόν παιδιά σε 10 λεπτα θα μας στείλουν e-mail για τις πανελλήνιες. Ακούστε όμως. Θα πούμε πρωτα αν περάσαμε και με το 3 θα πούμε σε πια πόλη.
Ολοι- Εντάξει!

Καθόμαστε όλοι με αγωνία στα κινητά και περιμένουμε να δούμε το e-mail.

George- Ήρθαν!!
Kate- Λοιπόν ανοίξτε τα και πείτε αν περάσατε!

Ανοίγουμε όλοι γρήγορα τα e-mail.

George- Πέρασα!
Kate- Πέρασα!
Jo- Πέρασα!
Luke- Πέρασα!
Kate- Ναιιιιιι!! Γιουχουυυ!
Jo- Το δύσκολο έρχεται τώρα.

Βλέπω την πόλη που έχω περάσει και αναρωτιέμαι αν Πέρασα με κάποιον στην ίδια.

Kate- Με το 1....με το 2......με το 3.....ΤΩΡΑ!!

George- Θεσσαλονίκη!
Kate- Θεσσαλονίκη!
Luke- Θεσσαλονίκη!
Jo- Θεσσαλονίκη!
Kate- Ουυυαοουυυυ!!! Δεν το πιστεύω περάσαμε όλοι στην ίδια πόλη!!!
Jο- Δεν θα χωριστουμε ποτέ!!

Σηκωθήκαμε και αρχίσαμε να χοροπηδάμε. Η χαρά μας ήταν ατελείωτη. Δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Ήταν θαύμα!
Αγκαλιαζομασταν συνέχεια με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη.

Οι στιγμές πέρασαν ωραία. Έφτασε η μέρα που έπρεπε να μετακομίσουμε. Μάζεψα όλα τα πράγματα μου και κατέβασα τις βαλίτσες κάτω.

Jο- Θα μου λείψετε!!
Nick/Sandra- Και σε εμάς θα λείψεις κοριτσάκι μου.
Nick- Να έρχεσαι να μας βλέπεις.
Jo- Φυσικά μπαμπά.
Φιλακιαααα!!

Είμαστε εδώ και 2χρονια στην Θεσσαλονίκη όλοι μαζί.
Μετακομισαμε στο ίδιο διαμέρισμα με τα παιδιά για μην μας χωρίσουν οι δουλειές αν και εγω και η Kate δουλεύουμε μαζί. Καλύτερα δεν γίνετε!
Εγώ και Luke μένουμε μαζί και η Kate μένει με τον George. Έχουν και ένα παιδάκι, την Jane. Ήταν νωρις αλλά όμορφο.
Εγώ και ο Luke επισκεφτομαστε τους γονείς μου και την κυρία Heidi. Είναι ευτυχώς όλοι μια χαρά και η κυρία Heidi δεν έχει προβλήματα με τον άντρα της. Είναι φίλες με την μαμά μου και περνάνε χρόνο μαζί.
Η 3η λυκείου τελικά είχε υπέροχες εκπλήξεις!

Ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το βιβλίο μου. Ελπίζω να το απολαύσατε και να σας άρεσε.

Γειά σας!!!

You are my destinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora