☆1

15 3 7
                                    

hayatim boyunca kendimi hep cok dusundum ama ayni zamanda hic dusunmedim. bu yuzden cok pismanim olabilecek onca guzel sey varken ben her daim kendi mutlulugum ile baskalarinin mutlulugu arasinda secim yapmaya calistim.

  ama artik kararimi biliyorum kendi mutlulugumu sececegim. cevremde degistiremeyecegim seyler degistiremeyecegim hayatlar degistiremeyecegim insanlar var. hatta degisteremedigim ozelliklerim bile var. ve bunlar benim icin vazgecilmezler. beni ben kilan beni olusturan seyler. ama ayni zamanda beni icten ice olduren ve hayatimi zorlastiran dayanilmaz hale getiren seyler haline gelmeye basladilar. bu baslangic ipinin ucu kendimi sevmeye ve kendime olan saygimi gormeye basladiktan sonra oldu. en sevdigim insanlar beni ben olarak kabul edemeyeceklerini soylediler.

   ben yine secim yapmaya calistim. kendi mutlulugum mu onlarin mutlulugu mu? sanirim zamaninda onlarin mutlulugunu sectigim icin bu satirlar dusuyor kalemimden. bu kararim ilk ve yeni degil anlik gelen bir karar da degil. yillardir ustune dusundugum ve bir kac defa da girisimde bulundugum bir karar bu. ama bu beni en kesin sonuca ulastiracak olani. o yuzden bu satirlar yazdigim son mektubu olusturacaklar.

   beni her daim seven ve beni hep destekleyen arkadaslarim (mj ve charlie) umarim arkamdan cok uzulmezsiniz cunku uzulmenizi istemem. ve lutfen birbirinize olan duygularinizi artik birbirinize soyleyin ikinizde gelip bana agliyorsunuz sonra. ayrica hep hayalini kurdugum gibi kiyafetlerim sokaktaki cocuklara dergilerimde yetimhanedeki cocuklara gitsin lutfen. ve en onemlisi voleybol dizliklerimi mezarima getirin ve benimle gomun lutfen cunku voleybol beni bu zamana kadar tasiyan tek sey biliyorsunuz.

  sizden son istegim ise benim icin aile kavramini sadece resmiyette olusturan insanlari bulun ve oldugumun haberini verin ve onlari asla affetmeyecegimi ve bu kararimda en buyuk etken olduklarini, hepsinden korktugumu soyleyin.

  ve en son bu mektubu son aktivitelerimden bahsederek kapatmak istiyorum. yanimda termosum ve en sevdigim kitabim var fareler ve insanlar. son 20 sayfam onu bitirmek ilk hedefim. ondan sonra bugun lokantalardan topladigim kuru ekmekleri kirinti yapip nehire baliklar icin atacagim. ve en sonunda eminemden bir sarki dinleyip kendimi de bu nehire atacagim. ormanin ortasindayim su an. o eski koprunun en tepesinseyim bu notu siz okuyabilin diye bulunabilecek bi yere koyup daha sonra intihar edecegim merak etmeyin cocuklar. son olarak yemin ederim diger hayatimda kolumda kocaman mj ve charlie dovmeleriyle dolasacagim sizi seviyorum

- seytani meleginiz jack.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

dort yudum limonlu volimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin