Smutshot

266 8 9
                                    

Selamlar ilk hikayemdir öncesinde hiç hikaye ya da smut yazmadım.

Hatalarım varsa şimdiden özür dilerim

Oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum 💜

Jungkook'dan

Şuan japonyadayız ve konser vereceğiz nasıl olacağını çok merak ediyorum unarım iyi bir performans sergileriz diye içimden geçirirken  birden Tae'nin bana seslenmesi ile düşündüklerimi bir kenara bıraktım.

Evet Tae kendisi sevgilim olur bütün fanlarımızdan saklıyoruz sadece üyeler biliyor.

Taenin yanına gittim ve nolduğunu sordum beni birden üzerine çekmesiyle şaşırmıştım. Nolduğınu sorgularken birden altımda hissettiğim sertlikle beraber nolduğunu anlamam çok uzun sürememişti.

"Bana yardım et jungkook"

"Hayır sahneye çıkmamıza 30 dakika var hem zaten namjoon öğrenirse çok kızar! "

Evet namjoon bize kızıyordu çünkü çok fazla moment veriyorduk özellikle o poşet olayından sonra... Fanlara bir şekilde yalan uydurmuştuk fakat tabii sadece sarılma değildi. İnanmayan fanlar var o yüzden namjoon daha temkinli davranıyor.

"Ah hadi ama ben bir şekilde hallederim"

"Olmaz dedim Tae"

"Tamam sen görürsün"

Birden beni çekiştirmesiyle şok geçirmiştim..

Taehyung'dan

Ona şuan gerçekten çok ihtiyacım vardı.

Eh kabul etmeyincede tabii ki B planına geçiş yapmam gerekti...

Jungkook'un kolundan tuttuğum gibi tuvalete doğru çekiştirmeye başladım ve bir kabine girip kapıyı kilitledim.

"Ya Tae napıyosun"

"Seni bebeğim"

"Ya saçmalama"

"Ahh sıkıldım ama hadi beni böyle bırakamazsın. Güzel performans sergileyemezsem fanlar üzülür... "

Yüzü aniden solmuştu armyler onun için çok önemliydi...

Güzel yerden yakalamıştım

Jungkook'dan

Ah hadi ama hassas noktamdan vurmuştu beni gerçekten iyi tanıyor.

Ona istediğini verecektim. Ağzımdan küçük bir mırıldanma çıktı ve başımı yavaşca aşağı yukarı salladım.

Tae mutlu olmuştu çünkü istediğini her zamanki gibi almıştı...

Yazar'dan

Tae bu onaylamadan sonra Jungkook'u sertçe kabinin duvarına yasladı ve öpmeye başladı. Jungkook ona karşılık vermediği için dahada hızlı öpmeye başlamıştı.

Jungkook sonunda vazgeçti ve karşılık verip Tae'nin üst dudağını emmeye başladı. Dudakları şişecekti ve büyük ihtimalle namjoon farkedecekti ama artık çok geçti.

İkiside birbirlerini hissedebiliyorlardı ve gittikçe azıyorlardı.

Dudaklarını birbirinden ayırdılar ve Tae hızlı bir şekilde kemerini çözmeye başladı. Sonrasında pantolonla boxerı aynı anda çıkartıp bir kenara attı.

Ardından kendinden geçmiş olan Jungkook'un yüzüne baktı ve onunda altını çıkarttı kendisi klozetin üzerine oturdu ve Jungkook'u üzerine çekti.

Jungkook çok yavaş fakat profesyonel hamlelerle üzerinde sürtünüyordu.

Tae ise kafasını geriye atmış bir şekilde inliyordu.

"Biraz hızlan jungkook."

Jungkook hızlanmıştı ama hiç hesaba katmadan birden Taehyung'u içine almıştı.

Tae bunu fark edince hemen Jungkook'un belini tuttu çünkü kaçmaya çalışacağını biliyordu ve öylede oldu.

"AH TAEE"

"Dayan bebe- ah alışacaksın şimdi"

Jungkook'un canı çok yanıyordu. Fakat tae birden hiç umursamadan Jungkook'u üzerinde zıplatmaya başladı. Jungkook durmadan inliyordu. Gelmeye yakındı. Tae birden Jungkook boşalmak üzereyken içinden çıktı.

"Lanet olsun napıyosun boşalmak üzereydim"

"Dizinin üzerine çök"

Jungkook Taenin dediğini yapmış ve yer çökmüştü. Ne yapması gerektiğini anlamış ve Taenin penisini ağzına almıştı. Tamamı ağzına sığmadığından dolayı boşta kalan yerleri eliyle beceriyordu.

Tae 2 dakika sonunda Jungkook'un ağzına boşalmıştı.

"Hepsini yut"

Jungkook ikiletmeden dediğini yapmıştı. Ama kendisi hala boşalmamıştı canı çok yanıyordu.

Tae Jungkook'u kaldırdı ve duvara yaslayıp öpmeye başladı. Bir yandanda kalçalarını sert bir şekilde sıkıyordu. Jungkook Taenin ağzına boğuk bir şekilde inledi.

Tae birden tek parmağını Jungkook'un içine yolladı. Hala öpmeye devam ediyordu. Yavaşça dudaklarını geri çekti.

"Daha fazlasını istiyorum Tae~"

Tae bunu duyduktan sonra diğer parmağınıda içine yollamış ve hızlıca gelgit yapıyordu. Diğer eli ise Jungkook'un p#nisine doğru gitti ve aynı ritimde çekmeye başladı.

Jungkook için bu fazla gelmişti. Bir kaç dakikadan sonra Jungkook'da boşalmıştı.

Sahneye çıkmalarına 10 dakika kalmıştı hemen kendilerine çeki düzen verdiler ve oldukları yere geri döndüler.

Fakat namjoonun sorgulayıcı bakışlarından anladığı belli olmuştu.

Evett umarım beğenmişsinizdirr. Yazdığım ilk smut hata varsa özür dilerim oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.
500 kelime az değill elim koptuu.

Görüşürüzzzz uaaa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬•|•𝘚𝘮𝘶𝘵𝘴𝘩𝘰𝘵 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin